فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

 با ویتامین A رژلب براق بسازید

نکته های آرایشی که شما از آنها بی خبر هستید!!
اگر سایه پودری دارید و می خواهید از همان رنگ برای لب ها هم استفاده کنید، آن را با کمی پماد بی‌رنگ ویتامین A مخلوط کنید و با قلم مو روی لب ها بمالید...
[ 2 / 11 / 1393برچسب:نکته های آرایشی,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 11.    برای ماندگاری رژلب، از پودر بی رنگ استفاده کنید

نکته های آرایشی که شما از آنها بی خبر هستید!!
   برای اینکه رژلب رو لب دوام بیشتری داشته باشد، یک دستمال کاغذی روی لب قرار دهید و با کمک قلم، پودر بی رنگ صورت را روی لب ها بزنید. شاید این کار چندان کاربردی به نظرتان نرسد. اما موجب می شود تا رژلب برای مدت طولانی تری روی لب ها باقی بماند و دیرتر شفافیت و رنگ خود را از دست می دهد...
[ 11 / 2 / 1394برچسب:نکته های آرایشی,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 چسب مژه مصنوعی را با نوک سنجاق سر بزنید

نکته های آرایشی که شما از آنها بی خبر هستید!!
برای استفاده از چسب مژه با کمک نوک سنجاق سر آن را روی لبه مژه قرار دهید و پس از چند ثانیه که خشک شد، آن را روی مژه کار بگذارید...
[ 20 / 12 / 1393برچسب:نکته های آرایشی,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

استفاده از آب مقطر برای زنده کردن ریمل های خشک شده

نکته های آرایشی که شما از آنها بی خبر هستید!!
ریمل هایی که تقریبا خشک و غیرقابل استفاده شده اند را می توانید با کمک آب مقطر یا سرم دوباره زنده کنید. البته پس از این کار فقط می توانید تا سه ماه ریمل را نگه دارید زیرا به محیط مناسبی برای رشد باکتری تبدیل می شود. اگر در طول این سه ماه باز هم خشک شد، می توانید چند قطره دیگر هم آب مقطر اضافه کنید...
[ 16 / 11 / 1393برچسب:نکته های آرایشی,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

    تبدیل مداد به ژل روان با کمک فندک

نکته های آرایشی که شما از آنها بی خبر هستید!!
گاهی نوک مداد چشم سیاه، سبز، آبی، سفید یا هر رنگ دیگر که کمرنگ است  و سخت می توان از آن استفاده کرد را یک ثانیه زیر حرارت فندک نگه دارید. 15 ثانیه آن را کنار بگذارید تا خنک شود. سپس آن را امتحان کنید تا ببینید تا چه اندازه پررنگ تر شده است...
 
[ 2 / 11 / 1393برچسب:نکته های آرایشی,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 

   برس‌ آرایشی باید به طور منظم شسته شود تاجایی که بسیاری از متخصصان توصیه می‌کنند که حتماً هر هفته آنها را بشویید. برای شستن برس‌های آرایشی دو روش وجود دارد؛ اول، استفاده از شوینده‌ها و ضدعفونی‌‌کننده‌های ویژه که حرفه‌‌ای‌تر است، برس سالم‌تر می‌ماند و میکروب و باکتری‌ها به خوبی کشته مي‌شوند و روش دوم، استفاده از شامپو بچه است. 

روش اول

1. ابتدا شوینده را روی برس‌ها اسپری کنید و اجازه دهید چند دقیقه موهای برس با مایع شوینده خیس بخورد.

2. برس را روی یک پارچه تمیز به صورت رفت و برگشت بمالید تا کاملاً مواد آرایشی و کثیفی‌ها از روی آن پاک شوند.

3. همین کار را مجددا از اول تکرار کنید تا برس کاملا تمیز شود.

4. در نهایت برس را دوباره روی پارچه‌ای کتانی بمالید تا رطوبت آن گرفته شود. 

 

روش دوم

1. آب گرم را با کمی شامپو بچه مخلوط کنید و سر برس را در آن قرار داده و کمی حرکت دهید.

2. برس باید حداقل 30 تا 40 ثانیه در آب کف بماند تا کاملا خیس شود.

3. حالا برس را با آب سرد بشویید تا کف‌ها و آلودگی‌ها به‌طور کامل پاک شود.

4. با دست موهای برس را به حالت اولیه دربیاورید و تا جایی که می‌توانید موهای برس را مرتب کنید. 

5. برس‌ها را روی یک دستمال تمیز بگذارید تا خشک شود. بهتر است زیر دستمال یک جسم گرد بگذارید تا سر برس‌ها به سمت پایین شیب پیدا کند. اگر به طور عمودی برس را خشک کنید ممکن است آب درون موها جمع شده و باعث پوسیدگی آنها شود.

6. برس‌ها را برای چند ساعت همانند شکل به سمت پایین رها کنید تا کاملا خشک شوند.یادتان باشد که اگر سر برس‌ها به سمت پایین باشد بعد از خشک شدن حالت بهتری پیدا می‌کنند.

(منبع: مجله سیب سبز)

[ 10 / 4 / 1393برچسب:تمیزی برس های آرایشی, ] [ ] [ یـــاس ]

  

   شما هم می توانید تشخیص دهید، چه زمانی ماده آرایشی شما برای استفاده مناسب است و چه زمانی بهتر است دیگر آن را دور بیندازید، اگر متن زیر را مطالعه نمایید.

احتمالا بسیاری از خانم ها مواد و لوازم آرایششان را بسیار دوست دارند و گاهی رنگ بعضی از آن ها آنقدر برای شان زیباست که به هیچ وجه دوست ندارند هیچ کدام را دور بیندازند اما باید بدانید بعد از مدتی در لوازم و مواد آرایشی شما اتفاقاتی می افتد که دیگر برای استفاده مناسب نیستند چون تبدیل به یک بستر خوب برای رشد باکتری ها شده اند.

● بیشترین توجه را داشته باشید
 
 
 ریمل از آن دسته لوازم آرایشی است که باید نسبت به آن بیشترین حساسیت را داشته باشید،  متخصصان ترکیبات شیمیایی مواد آرایشی معتقدند:«هربار که برس ریمل را بیرون می آورید، از آن استفاده می کنید و دوباره آن را سر جایش برمی گردانید، در این مسیر برس میزانی باکتری جذب می کند و آن را به درون ریمل می برد.» وقتی باکتری ها درون ریمل تجمع کنند، می توانند باعث قرمزی، خارش یا حتی گاهی ورم ملتهب و گل مژه در ناحیه چشم ها بشود.
 
  اگر می خواهید از سلامت ریمل خود مطمئن باشید هر ۲ تا ۳ ماه ریمل را عوض کنید. معروف است:«وقتی ریمل شما خراب می شود بویی نزدیک به بوی گازوئیل از آن به مشام می رسد.» هرگاه در چشم های تان احساس ناراحتی کردید و نشانه هایی از بعضی بیماری ها را در آن ها دیدید، باید نخستین کاری که می کنید دور انداختن تمام لوازم آرایش های مربوط به چشم تان باشد چون ممکن بیماری به آن ها سرایت کرده باشد. 

● باکتری ها عاشقش هستند

   به جز مواردی که فرمول و حالت پودری دارند، تقریبا تمام کرم پودرها بر پایه آب هستند که این، به معنای این است که باکتری ها عاشق آن ها هستند. داروسازان معتقدند:«وقتی هنوز بسته بندی کرم پودر باز نشده است می توان تا ۲ سال از آن نگهداری کرد ولی وقتی یک بار بسته بندی آن باز شود بهتر است تنها ۶ ماه تا یک سال بعد از آن استفاده کرد.»

   کرم پودرهای خود را دور از فضاهای مرطوب(مثل حمام )، گرم و پرنور نگهداری کنید. چون این محیط ها رشد باکتری ها را بیشتر می کند و باعث می شود که کرم پودر و به طور کلی تمام لوازم آرایش شما سریع تر فاسد شود. از دیگر نشانه های انقضا تغییر بو یا رنگ کرم پودر است، در این حالت مصرف کرم پودر می تواند باعث ایجاد حساسیت و آکنه و جوش بشود.
 
(لطفا به ادامه نوشته برویـــــــــــد)

ادامه مطلب

  

 

هیچ می‌دونید: 

زیاده روی در استفاده از رژلب، اصلاً زیبا نیست؟؟؟!!! 

   زدن رژلب زیاد و پررنگ، نه تنها باعث بزرگ‌تر جلوه کردن لب‌ها نمی شود، بلکه چهـــره را همچون صورت یک دلقک، مسخره خواهد کرد!!!!!! 

     

پس چگونه باید از این کار جلوگیری کرد؟؟؟

 

   همه چیز بستگی به رنگ رژلب و برق لب دارد؛ ابتدا باید با یک رنگ ملایم مانند صورتی شروع کرد؛ (لبخندی ملایم، هنگام زدن رژ، فراموش نشود) ؛ سپس به دنبال خط لبی مناسب با آن باشید؛ که شاید حدود سه درجه پررنگ تر از رنگ اصلی لب باشد. باید آن را دقیقاً دور لب بکشید و نه حتی یک میلی‌متر بالاتر از آن، همچون لبان نازیبای تتو کرده!!!! 

   هنگام زدن رژ، ابتدا لب‌ها را با خط لب رنگ کنيد؛ به اين ترتيب لايه دوم رژي که زده می‌شود، دوام بيشتري خواهد داشت.

سپس می توانید روی آن، برق لب مناسبی  بزنید؛ این کار دو ویژگی خوب دارد:

1- باعث می شود که رژلب، جلوه ای زیباتر داشته باشد و لب‌ها نیز سه بعدی به چشم آیند؛

2- هم چنین باعث ماندگاری بیشتر رژلب بر روی لب خواهد شد.

نکته:

جهت سلامتی بیشتر، استفاده از رژلب‌های گیاهی بدون سرب را فراموش نکنیم.

 

 

   پاییز فصل رنگارنگی‌ست که همیشه همراه خود رنگهای گرم می آورد و سایه های آرایش این فصل: شـرابـی، ارغـوانـی،بنفش، طـلایـی و زرد، همـهنشان دهنده رنگ های طبیعت هستند.در این فصل برای متفاوت جلوه کردن، انتخاب های متفاوتی خواهید داشت. 

   چشمان شما نقاط اصلي و کانوني چهره شما هستند و آرايش آنها و انتخاب رنگ اين آرايش بستگي مستقيم به حالت و رنگ چشمتان دارد.هميشه به خاطر داشته باشيد که رنگ‌هاي روشن باعث درشتي و رنگ‌هاي تيره باعث کوچک‌تر شدن چشم‌ها مي‌شود.

آرایش براق (شاینی)
   اگر تا به حال خجالت می کشیدید که از آرایش‌های براق استفاده کنید، دیگر نترسید!! برای دادن برجستگی بیشتر به چشم ها، روی پلک بالایی از سایه بژ براق یا طلایی استفاده کنید. در خط چسبیده به مژه ها سایه را پررنگ تر کنید و سپس ریمل بزنید؛ در این صورت، یک آرایش ملایم و سبک را خواهید داشت.

نکته: لب ها را هم می توانید بسیار ملایم، براق و یا رنگی کنید. برای زیبا تر کردن این آرایش می توانید پایین مژه ها را هم کمی از همان سایه بژ یا طلایی بزنید. 

آرایش بنفش
   بنفش، رنگی کاملاً خود نمایانه و جلوه گر است. اما این رنگ سایه های مختلفی دارد. با آرایش بنفش،( البته از نوع ملایم یا به قولی یواش!!) چهره ای کاملاً جدید به دست خواهید آورد. می توانید از آبی متمایل به ارغوانی و بنفش یاسی(!!!!!!!) نیز استفاده کنید... برای دلخواه همه، سایه های بنفش وجود دارد و از مخلوط کردن این رنگ ها با هم نترسید چون به چهره شما توازن می دهد و خیلی بهتر از این است که همان یک رنگ را برای همه قسمت های صورت استفاده کنید.


نکته: در این آرایش از رژگونه کمتر استفاده کنید.

    انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد، باعث کوچک‌شدن دایره وسیع انواع آرایش‌ها می‌شود و چهره شما خاص، زیبا و بی‌نظیر جلوه می‌کند.
     افرادی که رنگ چشمان‌شان قهوه‌ای است(رنگ غالب چشم ایرانی‌ها همین رنگ است)انتخاب سایه و رنگ پایه برای چهره‌شان، چندان سخت نیست؛ فقط کافی است مطلب زیر را بخوانید تا در جریان این امر قرار بگیرید.
    برای سایه چشم باید رنگی را انتخاب کنید که زیبایی چشم شما به تمامی جلوه‌گر شود؛ رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، صورتی، آبی و طلایی و انواع کمرنگ و پر‌رنگ همه اینها از جمله رنگ‌هایی هستند که با قهوه‌ای چشمان‌تان تقابل ایجاد می‌کنند. ته‌رنگ سرد باعث ایجاد کنتراست با گرمی ته‌ رنگ چشم‌ها می‌شود و درخشش آنها را دو‌ چندان می‌کند .


نایت اسکین  


ادامه مطلب

 با این روش آرایش، گونه های تان را برجسته تر کنید

در آرایش صورت،  زیبایی گونه ها نقش مهمی دارد. استفاده از سرخاب یا رژگونه، به صورت جلوه خاصی می دهد و حالتی، همراه با سلامتی و نشاط در چهره شما ایجاد می کند.

   چه صورت های استخوانی و لاغر و چه صورت های گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدست هستند، این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آنها کمک کند به این ترتیب که:
  پس از زدن کرم هایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرفتان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژگونه نزدیک به هم استفاده کرده ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده کرده این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.
  با این روش شما با یک آرایش ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کارکمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحت تر خواهد بود چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت همان جایی ست که باید از رژگونه ی پر رنگتر استفاده شود.

 رژ گونه

       بهار که از راه می رسد، بعضی ها اشک می ریزند؛ البته نه اشک خوشحالی یا غم بلکه اشک ناشی از آلرژی فصلی! همین موضوع باعث می شود خیلی افراد در این فصل دچار حالتی شبیه سرماخوردگی شوند….

   برای یک خانم مبتلا به آلرژی که شبیه افراد سرماخورده است، حفظ زیبایی کمی سخت است. آبریزش بینی، خشکی دهان، آبریزش و سوزش چشم ها، بی حوصلگی و کلافگی ناشی از این حالت و… با این حال اگر قرار کاری یا مهمانی ای در پیش دارید و دوست ندارید در آن سرماخورده و بی حال به نظر برسید، رعایت این نکته ها به حفظ زیبایی شما کمک می کند...
نایت اسکین

ادامه مطلب

 

     نـــوروز در راه است و تعطیـلات آن برای شما بهترین فرصت جهت لذت بردن از آرایشتان است. با آرایش زیباتر چشم هایتان و اضافه کردن درخـــشش پوست بر جلوه ی ظاهرتان بیفزایید و بگذارید مردم زیبایی واقعی شما را ببینند...

نایت اسکین

لطفاً جهت آماده شدن برای میهمانی های نوروزی،  به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

 

 

 

اگر پوست خوبی ندارید ناامید نشوید !!

    پودرها،کرم پودرها و فون ها برای این ساخته شده اند که پوست شما را یکدست و یکنواخت سازند. هیچ کس همیشه پوستی یکنواخت و یکدست نداشته و ندارد و اگر شما کسی هستید که دارای پوستی خوب و یکنواخت و صاف هستید پس به مطالب این قسمت توجه نکنید.اما به کسانی که پوست خوبی ندارند و می خواهند آن را طوری آرایش کننده که طبیعی به نظر برسد به مطالب زیر توجه کنند:
    هنگام انتخاب نوع آرایش شما باید رنگی انتخاب کنید که نزدیکترین رنگ به رنگ پوست شما باشد. اگر شما از این قانون تبعیت نکنید به نظر می رسد که یک ماسک غیر طبیعی بر صورت خود زده اید. وسایل آرایش صورت را بر روی دست و بازوی خود امتحان نکنید بلکه آنها را بر روی پوست صورت یا گردن خود تست کنید.در اینجا چند نوع مختلف از وسایل آرایش صورت را معرفی می کنیم:

 

 


ادامه مطلب

  آرايش طولاني مدت ممنوع!

آرایش چشم را چند ساعت باید نگه داشت؟


      گل مژه معمولا توده متورم و قرمز رنگ در نزديكي لبه پلك است كه در اثر عفونت ريشه‌هاي مژه يا ريشه‌هاي غدد چربي كه در لبه پلك قرار دارند به‌وجود مي‌آيد؛ اين غدد مي‌تواند به هر دليلي بسته شود و كانوني براي عفونت را ايجاد كند كه همان گل مژه است. مسلما اگر مواد آرايشي براي مدت طولاني روي پلك و مژه‌ها باقي بماند و از ترشح غدد طبيعي كه روي پلك قرار دارد جلوگيري كند احتمال ابتلا به گل مژه افزايش مي‌يابد.

گل مژه‌اي كه به‌صورت حاد باشد به‌طور خودبه‌خود يا با استفاده از كمپرس آب گرم يا آنتي‌بيوتيك ساده رفع مي‌شود ولي گاها ممكن است غدد ترشح‌كننده بسته شود و چربي نمي‌تواند از آن‌ها خارج شود. در اين حالت عفونت چربي زير ضخامت پلك جمع مي‌شود و به‌صورت توده‌اي زير پلك باقي مي‌ماند كه اگر با كمپرس آب گرم يا ماساژ برطرف نشود مي‌توان از طريق جراحي آن را تخليه كرد.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

 ریمل پاور کرل

 چشم شما را به افق جدیدی از فر مژه باز می کند. مژه های شما نیز می توانند تا این حد تاب دار و زیبا باشند.

چشم شما را به افق جدیدی از فرمژه باز می کند.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب

 برخی رژ لب‌های ارزان که غیراستاندارد و فاقد spf هستند، موجب ابتلا به سرطان می‌شوند

   وقتی برای خرید رژلبی تازه به فروشگاه می‌روید شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژلب به لباسی که در منزل می‌پوشید، می‌آید یا نه، و یا با رنگ پوست صورت‌تان هماهنگی دارد یا نه. ولی وقت آن رسیده است که در خرید رژلب و برق لب هشیارانه‌تر عمل کنید و انتخاب‌های سالم‌تری داشته باشید. توجه به SPF رژلب و برق لب، وجود سرب در آن و اصلی یا تقلبی بودن آن، از جمله مواردی است که در انتخاب این محصولات آرایشی باید مد نظر قرار دهید.

   ولی بد نیست بدانید که رژلب‌های ارزان که به صورت غیراستاندارد تولید می‌شوند و فاقد SPF هستند، ممکن است موجب ابتلای شما به سرطان شوند. SPF رژلب، همان SPF است که بیشتر آن را درباره کرم‌های ضد آفتاب شنیده‌اید و نشان می‌دهد که آن رژلب تا چه اندازه می‌تواند از پوست لب شما در مقابل اشعه‌های زیان‌بار نور خورشید محافظت کند.

   «سرطان سلول‌های سنگفرشی پوست» بیشترین سرطانی است که پوست لب‌های شما  در برابر نورخورشید با آن تهدید می‌شود. این سرطان یکی از شایع‌ترین سرطان‌های پوست در سراسر دنیا و تمام قاره‌های جهان است.
   اگر این سرطان از روی پوست لب شما آغاز شود، خیلی سریع‌تر از شروع آن در نقاط دیگر پوست، به بافت‌های اطراف حمله می‌کند. گسترش سرطان از محل شروع اولیه آن به مناطق دیگر بدن، یکی از عواملی است که درمان آن را دشوارتر می‌کند. چون پوست لب‌ها بسیار نازک است و عروق خونی فراوانی دارد، به آسانی در برابر اشعه ماورای بنفش نورخورشید آسیب می‌بیند و می‌تواند دچار این نوع سرطان پوست شود. بنابراین اگر شما بهای بیشتری بپردازید تا برق لب و یا رژلبی دارای SPF مناسب بخرید، می‌توانید سلامت پوست‌تان را تضمین کنید.

lead-free-lipstick2-lg.jpg 

خوشبختانه برند " ارویف لیم " جزو  اولین برندهایی هست که تمامی رژ لب های گیاهی آن دارای SPF هستند .


ادامه مطلب
[ 4 / 11 / 1390برچسب:رژلب,برق لب,بدون سرب,حاوی ضدآفتاب,سرطان, ] [ ] [ یـــاس ]

   

رژ لب پاورشاین اوریف لیم بیوتی

تأثیر سه بعدی این رژلب درخششی به لب های شما می دهد که تاکنون نظیر آن را ندیده اید. این رژ لب سرشار از روغن هسته رز و ویتامین E جهت رطوبت بخشی به لب های شما است. فرمولاسیون خاص و چرب آن استفاده از آن را آسان نموده است.

 رنگدانه های موجود در این رژلب ،لب شما را بسیار درخشان می کند. 95% موافق* 

 

لب ها احساس رطوبت بیشتری می کند.85% موافق*

 حاوی اس پی اف 12 برای محافظت از آفتاب

 کد کالا: 16349 بنفش تیره

 کد کالا: 16350 صورتی صدفی

 کد کالا: 16351 نارنجی(موجود است)

کد کالا: 10684 بنفش

کد کالا: 10685 یاسی (موجود است)

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد