بوی مهــر پاییـــــــــــــــزی......

 

باز پايـــــيز نزدیک است،

اندکي از مــــهر پـــــيداست؛

حتی در اين دوران بي‌مـهـــــــــري،

باز هـم پايـيـــــــــــــــــز زيــــــــباست.....

 

 

دوست من:

در چهار فصل زندگی،

باغبــــــان خويـــش باش، 

پايــــيز؛ 

حتماً؛جایی همین نزدیکی‌ها،

کمين کرده است...

Click here to enlarge 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت14:33---5 مهر 1391


masoud
ساعت23:39---4 مهر 1391
سلام همشهری خوب من

ممنون که همیشه حالمو می پرسی خیلی لطف داری دوست من

من خوبم شکر خدا حال شما چطوره؟

راستی خوب کاری کردین بهم اطلاع دادین
تا ایجا که فقط شما وبلاگ منو اینطوری می بینید و شاید فقط شما محبت کردی و اطلاع دادی و دیگران چیزی نگفتن ولی آخه کسای دیگه که میان و نظر میدن چیزی در این رابطه نگفتن و انگاری مشکلی نبوده

به هر حال من حتما پیگری می کنم
اما یه زحمتی برای شما دارم اگه درست شد یا نشد به من اگه زحمتی نیست خبر بدین

یک دنیا ممنون به خاطر خوبی هاتون

موفق و سربلند باشید


هانیه
ساعت21:42---4 مهر 1391
اعتبار دوست داشتن شما تمامی ندارد ، همراه اول و آخر .
مر30 مرام!!!!!!!!!


ش
ساعت21:32---3 مهر 1391








هانیه
ساعت20:45---3 مهر 1391


بنیامین
ساعت20:08---3 مهر 1391
اجی خیلی زشت شده به نظر من

هانیه
ساعت1:02---3 مهر 1391
راستی ممنون از اینکه در بیان مقصود من کمک کردید درباره تایلند

:
هورااااااا...چقدر ذوق مرگ میشم دوستایی مثل شماها دارم....زنده باشید (به معنای واقعی)
@} ;-


هانیه
ساعت0:41---3 مهر 1391
یاسی رفتین تایلند منو نبردین؟

اره دیگه دستشون رفته اشتباهی روی بالای 18از عمد نبوده ........آره.....آره.
راستی خزان پاییزی وب شما هم مبارک


شروین
ساعت22:44---2 مهر 1391
آرزو می کنم فروافتادن هر برگ پاییزی
نمادی باشد بر آرزوهای قشنگت....
پاییـــــــــــز مبارک


شعله
ساعت9:35---2 مهر 1391
فاصله هامهربانيت را از دلم پاك نميكنند،ثانيه هاراميشمارم تالحظه ديدار.



الف
ساعت21:03---1 مهر 1391
عیبی نداره یاس عزیز
اینم از شانس منه دیگه


yas
ساعت20:57---1 مهر 1391
جناب یا خانم الف!
اول از این که با وبلاگ من همراه هستید و با دیدگاههای خوبتان، منو خوشحال می کنید، متشکرم
دوم این که فکر کنم وقتی پاسختان را می‌دهم این چنین می شود و عنوانی که با آن دیدگاهتان را می گذارید، از بین میرود!!
البته نمیدانم از چه ، پیام های دیگری که به آنها نیز گاه و بی گاه پاسخ می دهم این چنین نمی شود؟؟؟!!!


ساعت20:53---1 مهر 1391
یاسی چرا اسم من از پیامم که جوابشم دادی پاک شده؟؟!!!!
من بی تقصیرم باور کن اما توی پاسخش ، عنوانتونو آوردم


هانیه
ساعت15:38---1 مهر 1391
هی وااای...
احتمالا مرغهای تهران مشکل هورمونی پیدا کردن!!


نازنینی از دیار حافظ
ساعت6:32---1 مهر 1391
آفتاب که می تابد،پرنده که میخواند و نسیم که می وزد با خودم میگویم حتما حال شما خوب است که جهان این همه زیباست...

مرتضی
ساعت20:33---31 شهريور 1391
سلاااااااااااااااام
چقدر ذوق کردم با این آهنگ مدرسه موشها.
خیلی جالب بود مخصوصا این که یه هو شروع به خوندن کرد


شعله
ساعت19:41---31 شهريور 1391
در انتظار کسي باش که مايل باشد پيشاني تو را ببوسد[حمايتگر تو باشد]



کسي که مايل باشد حتي در زماني که درساده ترين لباس هستي تورا به دنيا نشان دهد!فرا رسیدن سال تحصیلی جدید رو به خانم معلم خوش ذوق وباحال خودم یاس بانو تبریک میگم.موفق باشی عزیزدل.


سلام بامرام ممنون از محبتت. بر شما هم همین طور


م صادقی
ساعت11:18---31 شهريور 1391
سلام یاس عزیز همچنان زیبا و بی نظیره در نوع خود موفق باشی


یک دلنوشته از خودم امیدوارم خوشت بیاد


پشت حجاب خنده غمم را نهان کنم


هر کار تو را شاد کند من همان کنم


هر چند که در خفا دلم غمگین است


در پیش تو خنده به لب میهمان کنم
3پـــاس دوست گلم بسیار زیبا بود


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت7:07---31 شهريور 1391
اگر گفتین فرق یک تخم مرغ در تهران و مسکو چیه ؟





در مسکو اگه تخم مرغ را زیر مرغ بذارن بعد از ۲۱ روز احتمالا یک جوجه از تخم مرغ بیرون میاد ولی در تهران پس از ۲۱ روز ممکن است از تخم مرغ هر موجودی بیرون بیاید .




؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!


هانیه
ساعت0:56---31 شهريور 1391
آره واقعا
پس شب بخیر
منم از اخرین لحظات تابستون باید استفاده کنم
چون از یکشنبه باید برم سر کلاس


سمانه
ساعت0:47---31 شهريور 1391
ای ول آهنگ..........
آفرین به مطلب........
مرحبا به قالب.........
مرسی مداد رنگی..........
هورا به یاسی برای ذوق و سلیقه‌اش برای مناسبت‌ها
هوس مدرسه کردم؛ دفتر مشق، نقاشی، بارون، معلم ، پاییز، اصلاً مدرسه موش‌ها......!!!!!
این شکل آخری هم منم ؛ البته مربوط به روز اول مدرسه!!!
اما حالا باور کن هوس مدرسه کردم با این حال و هوای خوب وبت


هانیه
ساعت0:29---31 شهريور 1391
مرسی یاسی
میگن دل ب دل راه داره
می دونستم میاین الان....انگار منتظر بودم


هانیه
ساعت23:55---30 شهريور 1391
وااااااااااااااااای
یاسی خیلی پست باحالی بود
یاس مامانم میگه اینو گذاشتین به یاد من؟اخه من سرماییم!!!
اتفاقا الان داشتیم تلویزیون رو میدیدیم مشهد بود گفتیم خوش ب حال مشهدی ها و یادی از شما هم کردیم


تمــاشــاگـــه راز
ساعت12:22---30 شهريور 1391
گوشه اي ميگريستم, عابري گفت حالتان خوب است? گفتم خوبم,فقط تکه تنهايي توي چشمم رفته...

مهلا
ساعت12:12---30 شهريور 1391


ساعت11:43---30 شهريور 1391
کیف کردم . انگار توی محیط مدرسه قرار گرفتم. آهنگ مدرسه موشها، قالب مدادرنگی و پست مطلب پاییز و .... اینجا احساس شاگردی کردم یه هو.

راستی پس معلمش کو؟؟پاسخ: اختیار دارین جناب یا خانم الف! من شاگرد تموم وبلاگ نویسان عزیز هستم... فقط خواستم به مناسبتی ، یه تنوعی داده باشم به وبلاگم. البته اگه قابل بدونین ؛ خوب معلمشم منم دیگه...!!! قول میدم بداخلاقی نکنم.


shakiba
ساعت10:43---30 شهريور 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااای یاسی جون
چه آهنگ مناسبی........ خیلی خوب بود . بازم میام وبت که این آهنگو گوش کنم... چه ابتکاری کردی که این آهنگو گذاشتی
یاد دهه پنجاه افتادم.
راستی من اگه بخوام بگم شبیه کدوم شخصیت مدرسه موشهام؛
باید بدونی : نارنجی


جوجو
ساعت9:26---30 شهريور 1391
YADESH BEKHEYR


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت8:12---30 شهريور 1391
یادم نرود که: من تنها هستم... اما تنها من نیستم که تنها هستم!


اسما
ساعت20:09---29 شهريور 1391
سلااااااااااااااااااام یاسی جونم
خوبی؟؟
خوشی؟؟
آخ گفتی مدرسه ، بوی مهر ، پاییز و ....
یادشون بخیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 29 / 6 / 1391برچسب:پاییر, بوی مهر, بی مهری, زیبا, باغبان , زندگی و ,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس