پایان مـــــــــهر تقویم!!!

مهــــــــــــر در پایان استــــ

نکند مهـــــــــــــر تو با تقویم استــــ؟؟؟
 
من ز تقویم دلت باخبرم !!!
همه ماهش مهـــــــــــر استــــــــــــــــ،
 
همه روزش احساســـ
زنـده باشی ای دوستـــــــــ
عزتــتـــــــ افـــزون بــاد.............
 
Click here to enlarge


نظرات شما عزیزان:

م صادقی
ساعت14:16---4 آبان 1391
صحرای عرفات زیر قدمتان
لباس احرام بر تنتان
زیارت کعبه نصیبتان
قبول در گاه حق دعاهایتان
مبارک عیدتان


هانیه
ساعت19:54---2 آبان 1391
میگم این اهنگه هم خیلی باحاله


ش
ساعت18:38---2 آبان 1391
امام محمد باقر علیه السلام به جابر می فرمایند :
ای جابر تو را به پنج چیز سفارش می کنم
اگر به تو ظلم شد تو ظلم نکن ،
اگر به تو خیانت شد تو خیانت نکن ،
اگر تو را تکذیب کردند عصبانی نشو ،
اگر تو را تعریف کردند خوشحال مشو
و
اگر مزمتت نمودند آه و ناله نکن .

شهادت حضرتش تسلیت باد


رؤیای عاشقی
ساعت10:54---2 آبان 1391
من براي نفرت ورزيدن به كساني كه ازمن متنفرندفرصتي ندارم ، زيرا ؛ درگيردوست داشتن كساني هستم كه دوستم دارند . . .
کار خوبی می کنی ادامه بده......... تو می تونی!!!!!!!!!!!


هانیه
ساعت10:20---2 آبان 1391
واااااااای من انقد دوس دارم دختر بچه ها رو با این مانتو شلوارای رنگی


هانیه
ساعت10:15---2 آبان 1391
ایزدمهر موضوع رو جنایی نکن دیگه

lazix
ساعت20:29---1 آبان 1391
آهای ایوب کجایی که برایت از صبر بگویم...
قشنگ بود
منم آپم
منتظرتونم


نوشا
ساعت19:56---1 آبان 1391
سلام یاسی مـــــــن
ببخشید نازم کمتر میام این روزا
تو پستم گفتم چرا...ولی من فراموشی تو کارم نیست


مهــر ایـــــــزدی
ساعت9:41---1 آبان 1391
آفتاب که میتابد،پرنده که میخواندو نسیم که می وزد با خودم میگویم حتماحال شماخوب است که جهان این همه زیباست...
بازم ممنونــــــــــــ
آرزوی بهترین‌ها را برایتان دارم


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت9:40---1 آبان 1391
هر وقت در زیر کامنتی ادرس

blog leech . c o m

رو دیدی طرف به وبلاگ شما سر نزده

در این سامانه نظر گذاشته و سامانه در وبلاگ های به روز به طور خودکار نظر میگذارد.

امیر خان داره تبلیغ میکنه اصلا وبلاگ شما رو تا به حال ندیده
جالب بود مرسی از راهنمایی‌ات


ش
ساعت8:38---1 آبان 1391
جمله ی زیبایی بود.ممنونم

جوجو
ساعت0:14---1 آبان 1391
خیلی زیبا بود این متن. خیلی خیلی
زنده باشی یاسی جونم
مهر شما هم جاوید


ساعت23:21---30 مهر 1391
خیلی جمله زیبایی بود.
راستی این خوشگله، خودت بودی یا دخملته؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 30 / 7 / 1391برچسب:مهر, تقویم, پایان, دوست و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس