تصویر حج به گونه‌ای دیگر...!!

 ورودی غار حرا بر فراز جبل النور در مکه

 

گورستان ابوطالب«مکه»

صحرای عرفات و حاجیان که عکس یادگاری با شتر تزیین شده می‌گیرند

چادرهای همیشگی سرزمین «منی»  


نظرات شما عزیزان:

●•٠ றàĦlà ٠•●
ساعت12:04---18 آبان 1391
مردمان جهان از خُرد تا بزرگ

تارهای سست از آرزوهای گران بر گِرد خویش می تنند

و خودعنکبوت وار میان آن جای میگیرند

ناگهان ضربت جادویی این تارهای سست را از هم می گسلد

آنگاه همه فغان برمی آورند

که کاخی آراسته به دست ستم ویران شده است




گاهی...... بنی آدم _ پس از مرگ آدم ، بنا به دلایلی... _ اعضای یکدیگرند ....!!!


عاشق تنها
ساعت14:17---16 آبان 1391
نیستی آجی گلم
چرااااااااااااااااااااااا هستم


روی خط تنهایی...
ساعت12:58---15 آبان 1391
در قید غمم خاطر آزاد کجایی؟تنگ است دلم قدرت فریاد کجایی؟با آنکه زمانیست ز ما یاد نکردی،ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟
همین جا.... خیلی نزدیک خیلی دور....!!!


masoud
ساعت0:57---13 آبان 1391
گر تمام دردهاي دنيا را نردبان کني دستت به سقف دلتنگي من نميرسد

سلام همشهری عزیز

عيدتون مبارک اميد که هميشه هر روزت عيد باشه

اگه هزار بگم ممنون باز هم برای خوبی هایتان کم هست اما بازم ممنون که همیشه میای و محبت داری

برايتان آرزو هاي قشنگ و دعا براي سلامتي ات دارم

شاد باشي هميشه

[گل][گل][گل]


م صادقی
ساعت8:44---12 آبان 1391
عابر شهر چشاتم ، دل من اهل ریا نیست / اونی که مثل تو باشه ، حتی توی قصه ها نیست

عیدت مبارک یاس عزیز
ممنونم از لطف تمام شما عزیزانم از شما هم همه اوقاتتان خوش


ramin
ساعت2:14---10 آبان 1391
سلام

دارم مینویسم از یه اتفاق

دوست دارم دنبالش کنی

داستان خودمه

مرسی
چشم. باشه حتماً.ممنونم


جهان نما
ساعت17:54---7 آبان 1391
آره دکتر هلاکویی فوق العاده و شخصیت و مطالب جالب ،منطقی وعالیی داره اتفاقا مطالب زیادی ازش دارم حتما بازم مرسی از لطفت

هانیه
ساعت17:41---7 آبان 1391
توی سایت من هم لینک شدید

ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت9:17---7 آبان 1391
من حتی یه وبلاگ جدید ساختم بازم ارسال مطلب ممکن نبود ..........

لوکس بلاگ از من خوشش نیومده ip منو قطع کرده دیگه نمیتونم در لوکس بلاگ فعالیتی داشته باشم........

از یه جهت هم خوبه

لوکس بلاگ داره همکاری میکنه تا من در ازمون موفق بشم..........
این مسأله رو، به حساب شکست نمیگذاریم اما می گن شکست، پلی‌ست به سوی موفقیت‌های آینده و پیش رو... شاید هم عدو شود سبب خیر!!!!


غزال
ساعت8:53---7 آبان 1391
لبخندهای ساده ات هر بار می میرند
یک دسته قو در آسمان انگار می میرند
در من هزاران حرف ناگفته است دور ازتو
اما به محض لحظه ي دیدار می میرند

چند بار خواستم از دانشگاه برات نظر بذارم ولی چون سرعتش پایین بود وبلاگت باز نمیشد.


ساعت0:22---7 آبان 1391
گاه آن آمد که با مردان سوی میدان شویم

یک ره از ایوان برون آییم و بر کیوان شویم

راه بگذاریم و قصد حضرت عالی کنیم خانه‌پردازیم و سوی خانه‌ی یزدان شویم . . .

ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ

با خواهرم که همسفر مکه بودیم، تصاویرتان را دیدیم و بسیار لذت بردیم و باز، حال و هوای آنجا برایمان زنده شد اما هر دوی ما، حال عرفات و منی را درک نکردیم چرا که حج واقعی نرفتیم!!

شما که رفتید، دعا کنید برایم ما نرفتگان و تشنگان زیارت؛

خداوند، قسمت نماید زیارت سرزمین وحی را بر تمام عاشقان و مسلمانان.

الهی آمیــــــنشکیبای نازنین؛ وقتی احساس غربت می کنید؛ یادتان باشد خدا همین نزدیکی‌هاست ...


اسما
ساعت23:09---6 آبان 1391
مر30 یا30 از این تصاویر زیبا
ما را بردی به آن دیار
ممنون که انقدر به روزی و در مورد مسایل روز، مطلب می گذاری.
بسیار متشکرم. لذت بردم


جهان نما
ساعت23:05---6 آبان 1391
مرسی/ البته بماند که وبلاگ شما باعث شد این قالبو پیدا کنم /
مطمئنا با تبادل لینک، بسیاری از موارد دیگر نیز آسان خواهد شد


جهان نما
ساعت22:48---6 آبان 1391
با دیدن این تصاویر دل آدم به سوی عشق واقعیش پرواز میکنه.
من هم همینو می خواستم : هر کی این تصاویرو ببینه؛ همین عشق در وجودش، زنده بشه.


سمانه
ساعت21:45---6 آبان 1391
تصاویر بسیار خوبی بود
خصوصا این که ابتکار به خرج دادی و زیباترشان کردی.
مشعوف شدم واقعا
خداوند برای تمام مسلمانان، قسمت کند این سفر معنوی را.


جوجو
ساعت20:35---6 آبان 1391
وااااااااااااااای خیلی زیبا بودند.
این عکسهارو خودت گرفتی ؟؟؟
یعنی خودتم رفتی اونجا؟؟ خوشا به سعادتت ای دوست
برای ما هم دعا کن شاید خداوند ، طلبید


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:38---6 آبان 1391


شرافت یعنی همیشه کار درست را انجام دهید

حتی اگر کسی شما را تماشا نکند !!!


این روزها برای تنها شدن، کافیست صــــــــــــــــادق باشی...


aghil
ساعت16:35---6 آبان 1391
به انتهای بودنم رسیدم ، اما اشک نمی ریزم ، پنهان شدم پشت لبخندی که درد میکنه...


فوق العاده بودند


منم آپم منتظرتونم
ممنونم
از حضورتون


ش
ساعت13:50---6 آبان 1391
زندگي با همه وسعت خويش
مسلک ساکت غم خوردن نيست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نيست اضطراب وهوس وديدن و ناديدن نيست زندگي خوردن وخوابيدن نيست
زندگي جنبش وجاري شدن است
زندگي کوشش و راهي شدن است
از تماشاگه آغاز حيات
تا به جايي که خدا مي داند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 5 / 8 / 1391برچسب:حج, منی, قبرستان ابوطالب, عرفات, جبل النور, کعبه, غار حرا, رمی جمرات و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس