انار دوست پوست انسان!

     انار و پوست

     انار اولین بار در شرق ایران یافت شد و  بعد به هندوستان، آفریقا، چین، اروپا و آمریکا برده شد.

    برای هزاران سال انار به عنوان گنجینه قدرت شناخته می شد! انسان ها برای زیبا‌تر شدن از این میوه استفاده می کردند.
  
     هسته انار از پیرشدن پوست جلوگیری می کند. اگر می خواهید جوان بمانید، انار مصرف کنید، زیرا خوردن انار باعث می شود که ۶ سال جوان تر به نظر آیید!!
انار
 
به راستی می توانیم سلامتی و زیبایی خود را با انار تضمین کنیم. پس از هم اکنون انار را جزو برنامه غذایی روزانه ی خود قرار دهیم، دست کم تا زمانی‌که این میوه در بازار یافت می‌شود...

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفرآبی
ساعت16:08---22 آبان 1391
اتفاقا من عاشق انارم. حالا دیگه خوردنش واجب شرعی شد مرسی از مطلب مفیدت عسیسم

بنیامین
ساعت15:26---21 آبان 1391

اجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا بهم امتیاز نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هانیه
ساعت15:11---18 آبان 1391
ممنون که از من هم یاد کردین

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت23:35---17 آبان 1391
ما که کسی رو نداریم

ما هستیم و یه کلبه...

و رهگذرانی که به کلبه می ایند و می روند

اما در بین این رهگذران فرشتگانی انگشت شمار هستند که در خاطر ما می مانند وقتی نباشند نگرانشان میشویم و از بودنشان خرسند میشویم.بعضی دوستان هم برایمان یه فنجون قهوه اماده میکنند گاهی هم من اماده میکنم...

خلاصه .........

زندگی شاید همین باشد.

من که باور کرده ام باید همین باشد...


یادمان باشد: همه جیــک جیـــک ها مهم اند.............


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت23:21---17 آبان 1391


وقتی حتی در دورترين خاطراتم،نزديکيت را احساس ميکنم.
شک نکن بهترينی.

---------------------------------------------

بازگشت دوباره ی شما را به کلبه ی خودتون تبریک میگوییم

--------------------------------

میتونیم در کنار کلبه ی عشق و زیبایی یه فنجون قهوه دور هم باشیم....

وقتی که نیستی

قهوه تنهایی!!!

وقتی باشی...

یه فنجون قهوه دور هم هستیم...


بسیار زیبا بود. چه قهوه ای بشه این قهوه هر دوتاشون لازمن هم دور هم هم تنهایی!!!! ممنون ازلطفتون


هانیه
ساعت21:11---17 آبان 1391
یاسی هلاک شدم کجایی؟
همین جا خیلی دور خیلی نزدیک..... مر30 از احوال پرسی گرمت خانمی


هانیه
ساعت21:10---17 آبان 1391
چه خوب می شد اگر ، اطلاعات را با عقل اشتباه نمی گرفتیم و عشق را با هوس و حقیقت را با واقعیت

سمانه
ساعت22:11---16 آبان 1391
مطلب خوبی بود و جالب و بسیار خوردنی!!!
رااااااااااااااااستی مثل این که یه مدته نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درسته؟؟؟؟!!!!
چون ظاهراً خیلی از پیاماتو،تأیید نکردی معلومه که نیومدی وب!!!
امیدوارم عزیز دلم سلامت باشی. منتظر مطالب تازه شما هستم


اسما
ساعت21:17---16 آبان 1391
یاسی جووووووون کجاییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انقدر انار خوردم که ترکیدم
بیا و یه مطلب دیگه بگذار.....


شعله
ساعت20:20---16 آبان 1391
سلام گلم .چطوری؟ کجایی؟ نیستی خانمم! امیدوارم هرجا هستی سلامت وشاد باشی!
سلاااااااااااااااااام مر30 خوبم اومدم..... شما هم شاد باشی


ش
ساعت23:20---15 آبان 1391
نه به ابر
نه به باد
نه به اين آبي آرام بلند
كه تو را ميبرد اينگونه به ژرفاي خيال
من به اين جمله نمي انديشم
اي سراپا همه خوبي
تك و تنها به تو مي‌انديشم


aghil
ساعت21:33---14 آبان 1391
دارد عــادتــم مـی شـود
کــه بــا دلــهره تــو را ببوسم
مثل گنجشک ها
کــه هــرگــز
آسوده از زمیـن ، دانه برنمـی چینند!


نوشا
ساعت13:49---14 آبان 1391
سلام عزیزم
چطوری؟
شاد باشی و برقرار


شعله
ساعت18:53---13 آبان 1391
برای بدست آوردنت نمی جنگم !

به تکّدی قلبت هم نمی آیم !

دوستت دارم ،

فارغ از داشتنت ...
متن زیبایی بود


هانیه
ساعت1:01---13 آبان 1391
عیدتون مبارک

یاسی مشکوکه ....نیست


ســاده دل
ساعت22:02---11 آبان 1391
ما مال نداريم كه هي فخر فروشيم ، اموال نداريم كه بر فقر بپوشيم ، داريم گرانمايه ترين ثروت عالم ، يك دوست كه آنرا به جهاني نفروشيم/
هـــــــــی هی هـــــی!!!


●•٠ றàĦlà ٠•●
ساعت18:35---11 آبان 1391
در پشت چارچرخه فرسوده ای / كسی

خطی نوشته بود:

"من گشته ام نبود !

تو دیگر نگرد

نیست!"...

گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان:

ما را تمام لذت هستی به جستجوست.

پویندگی تمامی معنای زندگی ست.

هرگز

"نگرد! نیست"

سزاوار مرد نیست...


هانیه
ساعت12:07---11 آبان 1391
وقتی کودکی به دنیا می آید همه شادمانند و زمانی که انسان می میرد همه گریان . ولی زمان مرگ نیز می تواند مانند لحظه تولد هنگام شادمانی باشد چرا که هنگام تولد کسی نمی تواند بگوید که چه آیند ه ای پیش روی نوزاد است ولی مرگ انسان یعنی اینکه او با موفقیت سفر خود را به پایان رسانده است ( تالمود )

م صادقی
ساعت19:37---10 آبان 1391
هر لحظه بهانه تو را میگیرم
هر ثانیه با نبودنت درگیرم
حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی
من یکطرفه برای تو میمیرم


پریسا
ساعت18:32---10 آبان 1391
سلام خوبین خوب سفارشتون چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کــوچــه بــاغ عشـــــق
ساعت16:49---10 آبان 1391


زندگی

تصویر زیبای

چشمان کودکیست

که کنجکاوانه مینگرد

به کوچه ای که

در ان با اسودگی خاطر

چشمانش را میبست

تا شادیه بازی را

با دوستانش قسمت کند


خیلی زیبا بود رفتم چشم بگذارم....10.20.30...... بیــــــــــــــام؟؟؟


نوشا
ساعت12:35---10 آبان 1391
شلام به آجیه ناز خود خودیـــــم
مرسی به یادمی
خیلی خیلی خیـــــــــــلی دوست دارم


هانیه
ساعت17:56---9 آبان 1391
e!یاسی اینجا خودشون خبر دادن!!
اینو دیگه حتما حتما
من که دارم اجراش میکنم تقریبا هرشب
فکر کنم بشم 14 ساله!!!!
باید برم مدرسه


اسما
ساعت17:39---9 آبان 1391
$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°


◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
ساعت17:24---9 آبان 1391
خیلی جالبه که نظر خودتو میدی و اون چیزی که تو ذهنته مینویسی / و این واقعا عالیه

جوجو
ساعت17:16---9 آبان 1391

.مر30 مطلب،‌حاوی مواردی در دسترس و مفید بود.


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:00---9 آبان 1391
یه خبر خوب دارم امروز به طور کاملا اتفاقی ارسال مطلبم رو چک کردم دیدم امکان ارسال مطلب برای من وجود داره یهو سورپرایز شدم.....


کلبه ی من زنده شد......در کنار سایتم


در ضمن به دلیل نزدیک شدن به ازمون


...روزانه مطلب شاید نتونم بذارم
زنده باشی. خوشحالم کردی خبر دادی. پیروز باشی


elahe
ساعت13:03---9 آبان 1391
خوشا به حالت آدم خودت بودی و هوایت....



کسی نبود که هوایت را هوایی کند....!
حوایت..... را هوایی کند....!!!!!!!


shakiba
ساعت16:10---8 آبان 1391
خوبه خدا رو شکر من که انارخیلی دوست دارم .
می بینم که پوست خیلی خوبی دارم، نگو از انار خوردنمه!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 7 / 8 / 1391برچسب:انار, پوست, جوانی, سلامتی, برنامه غذایی, ایران ,,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس