خانـــــم‌ها به گوش باشند...

 

خطر تشـــدید یائسگی زودرس با مصرف زیاد مواد آرایشی!!!!

   به گزارش ایسنا, متخصصان دانشگاه  واشنگتن در میسوری با انجام آزمایش های جدید, دریافته اند که گروهی از مواد شیمیایی موسوم به <فتالات ها> که در مواد آرایشی, مواد پلاستیکی و کالاهای خانگی و حتی بسته بندی های غذایـــی یافـت می شود در به هم ریخـتن و مختـل کردن دستگاه تولید مثـل زنان از جمله؛ تخمدان ها, نقـش دارند و می توانند منجر به بروز یائسگی زودرس و پیش از موعد شوند!!!

   به همین دلیل زنانی که زیاد از لوازم آرایشی ( آن هم از نوع بی کیفیتش) استفاده می کنند, به طور متوسط دو سال و نیم زودتر از سایر زنان یائسه می شوند, به گفته پزشکان, این مواد شیمیایی در واقع موجب می شوند که دوره های قاعدگی, بسیار زودتر از حد طبیعی متوقف شوند. 

   هم چنین آنان هشدار می دهند که یائسگی زودرس و پیش از هنگام, در زنان با افزایش خطر بروز سکته مغزی, بیماری های قلبی, مشکلات استخوانی و حتی خون ریزی های کشنده مغزی مرتبط است.

 



نظرات شما عزیزان:

نوشا
ساعت21:23---22 آذر 1391
یادت نره دوست دارم..همیشه هم به یادت هستم...ببخش کم سر میزنم

جوجو
ساعت18:07---22 آذر 1391
ای وااااای خداجونم
مر30 یا30 از اطلاع رسانی مفیدت


سمانه
ساعت0:38---22 آذر 1391




benyamin
ساعت0:20---22 آذر 1391
قبلا مگه نمیتونستی ببینی؟
آره . قبلاً‌ تصاویر برام باز نمی شد!!


benyamin
ساعت0:13---22 آذر 1391
مرسی اجی.کجایی؟نیستی؟کمتر سر میزنی اجی؟
چرا هستم........ اما گرفتاری‌ام بیشتر شده ... شما ببخش. در عوض الان، انشاءالله که جبران کرده باشم؟


دفتــر عشـــق
ساعت22:26---21 آذر 1391

مي گويند ؛ چون بگذشت روزي بگذرد هرچيز با آن روز باز مي گويند ؛ خوابي هست كار زندگاني زان نبايد ياد كردن.... خاطر خود را بي سبب ناشاد كردن!


shakiba
ساعت22:17---21 آذر 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اای چرا آخه اینجوری بشن خانما؟؟؟ یعنی واقعا چی می شه عاقبتمون!!!!!!!!!!!! جداً باید به گوش نه اصلاً به هوش باشیم

ش
ساعت17:41---20 آذر 1391
امروز صد آرزوی قشنگ بهاری برای همه دارم،

آخه از امروز صد روز مانده به طلوع و رویش جوانه ها....



نیلوفرآبی
ساعت17:32---20 آذر 1391
یاسی جونم کم پیدا شدی گلم اومدم بگم بیا خداحافظی بارونی. اگه شد با چتر بیا

هانیه
ساعت17:25---20 آذر 1391
حالا هی بگو ولی روزبروز مشتری اجناس بی کیفیت تر بیشتر میشه
شایدم یکی از دلایلشم مالی باشه به هر حال هر ادمی من فکر میکنم فطرتا دوست داشته زیبا باشه وقتی جیبش اجازه نمیده چیز خوب انتخاب کنه عاقبتش....تاسف


هانیه
ساعت17:24---20 آذر 1391
چه کامنت زیبایی از کوچه مهتاب

اسما
ساعت17:07---20 آذر 1391
وای خدای من , آرایش چه کارهایی که نمی کنه؟؟
ممنونم از شما به خاطر این اطلاعات مفید


کــوچـه مهتــــاب!!!
ساعت16:38---20 آذر 1391

با سيم ناز مژهات يه عمر گيتار ميزنم/نگاهتو كوك نكني من خودمو دار ميزنم/چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نيست دلمو به درو ديوار ميزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 / 9 / 1391برچسب:آرایش زیاد, خطر, یائسگی, زنان, مواد شیمیایی, فتالات ها, قاعدگی, هشدار, بیماری و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس