طراحی جالب ناخن عروس2013!!

 

 

 

مدل های بسیار زیبای طراحی ناخن-www.jazzaab.ir


نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت1:27---7 دی 1391
سلام دوست من

ممنون بخاطر راهکار خوبتون برای مشکل وبلاگم راستش حق با شماست شاید مشکل از قالب وبم بود که عوضش کردم این تنها کاری بود که از دست من براومد امیدوارم مورد پسند شما هم باشه

درضم وقتی بعد نیم ساعت یا بیشتر که زمان برد قالب مورد پسند خودم رو انتخاب کنم که ترجیح میدادم شبیه قبلی باشه بعدش دیدم شما برایم پیام گذاشتید اولا خیلی ممنونم از این همه لطف و خوبی ثانیا اگه منظور تون از تن پوش همون قالب وبلاگ هست امید که همین رو دیده باشید چون شاید پیام تون رو در حال عوض کردن پی در پی قالب گذاشتید

قالب یخورده شبیه قبلیه فقط عکس سمت راستش فرق داره به هر حال امید که مورد پسند شما هم باشه

راستی ممنونم بخاطر آروزی موفقیت در امتحانات پایان ترم واقعا بهش احتیاج دارم
چون عمران رشته سختی گاهی از این رشته کلافه میشم اما آرزوی شما و توکل به او انشاالله امیدی باشه برای پاس کردن واحدها

آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمانی

سلامت باشید


ش
ساعت14:49---6 دی 1391
گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلی

صبر کن پیدا شود گوهرشناس قابلی


ramin
ساعت2:30---6 دی 1391
کاش وقتی آسمان بارانیست چشم را با اشک باران تر کنیم ، کاش وقتی که تنها می شویم، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


...




جالب بود
ولی من کلا وقتی بوی لاک بهم میخوره سرم درد میکیره


♥...گل پسر...♥
ساعت22:39---5 دی 1391
سیلووووم

مرتضی
ساعت19:59---5 دی 1391

آخه چراااا؟؟؟
حالا به قول این گل پسر، ما چه کنیم؟؟؟؟با مشکلات پیش رویش؟؟!!@ -)
O
: P


نیلوفرآبی
ساعت16:41---5 دی 1391
کاش یادت نرود
روی این نقطه پر رنگ زمین
بین بی باوری آدم ها
یک نفر می خواهد، که تو خندان باشی
نکند کنج هیاهوی زمان غم بخوری!
تو بخند تمام گریه ها با مــــــــن...


پادشاه خوبان
ساعت13:00---5 دی 1391
دوست خوب،پادشاه بی تاج وتختی است که بردل حکومت میکند!

سلام پادشاه!


دست کم می‌گفتی: ملکه.....!!


هانیه
ساعت12:20---5 دی 1391
کامنت گل پسر

هانیه
ساعت22:34---4 دی 1391
بنظر من از همش قشنگتر همین هندونه ای هاست
ناخن های ادامه مطلب هم جالب بودن
یه دونش هم بنش یواش بود تقریبا


ش
ساعت18:53---4 دی 1391
آدمهای خوش قلب را دوست دارم..





همانهایی که بدی هیچ کس را باور ندارند..





همانهایی که برای همه کس لبخند دارند..





همانهایی که بوی ناب مهربانی میدهند..





ومن باور دارم که تو از همانهایی.





پس دوستت دارم!!











سلام یاس قشنگم.عکسهای زیبایی بود.
متن بسیار زیبایی بود. باور من نیز ؛ همان گونه است که نوشتی........

برای شما که از همان‌هایی.......


شادی
ساعت18:47---4 دی 1391

20


shakiba
ساعت16:48---4 دی 1391
خیلی ساده و دوست داشتنی بودند طراحیشون مخصوصا مخصوص شب یلداش.
راستی این آهنگ شعر بسیار زیبایی دارد و شاید این روزها با موارد جدیدی که در سرزمینمان اتفاق میافتد، برابری داشته باشد..........
تو خود حدیث مفصل خوان از این....


نیلوفرآبی
ساعت16:16---4 دی 1391
جالب بود
احتمالا طراحی ناخن شب یلدا هم کار خودته عزیزم مثل پخت باقلوای آجیلی
راستی گفته بودی دستور پختشو میدی....آره عزیزم بده بلکه پختیم و به هانیه جون هم دادیم بخوره که دیگه اینقد ناراحت نباشه این شیییکمو


♥...گل پسر...♥
ساعت11:05---4 دی 1391
سلام...بیخیال سر عقد...

فردا بهش میگیم پاشو غذا درست کن می گه ناخن هام خراب می شن...

می گیم پاشو ظرف بشور...می گه ناخن هام خراب میشه....

والا....همه ی این کارها سر من بدبخت خراب میشه...


به قول خودت، گل پسر: خخخخخخخخ خخخخ!!!!


خط خطی های عاشقانه
ساعت0:31---4 دی 1391
دار بزن خاطرات کسی که تو را دور زده؛حالم خوب است اما گذشته ام درد میکند!
دریا باش که اگر کسی سنگی به سویت پرتاب کرد، سنگ غرق شود نه آن که تو متلاطم شوی....!!


اسما
ساعت23:13---3 دی 1391
راستی این آهنگ معینو خیلی دوسش دارم. مرسی از انتخابت عزیزم

اسما
ساعت23:09---3 دی 1391
واااااااااااااااااااااااااااای که اوووووووووون یلداااااییاش خیلی خوردنی هستن!!
ناخن عروسشم قابل تحمله چون خیلی آویزونی نداره و باعث زحمتت نمی شه


♥...گل پسر...♥
ساعت22:38---3 دی 1391
سلام ابجی...باور کن این دفعه ی سومه دارم کامنت می ذارم ولی نمی دونم چرا ارسال نیشه!!

من تو این فکرم که اگه همسر اینده ام بخواد از این کارها بکنه ...چه خاکی بر سر کنم؟؟

البته خواهرام از این طرح ها می زنند ولی یکم با این ها متفاوت ترن....

ابجی بروزم
چرااااااااا آخه خاک؟؟!!! مگه از جنس خاک قند باشه چون که توی عروسی، نقل به سر عروس و دوماد میریزن.... انشاءالله دومادیت گل پسر........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 3 / 10 / 1391برچسب:ناخن, طراحی, یلدا, عروس, مدل 2013,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس