دل‌تنگـــی.....!!

 

 دوستان گرامی و همراهان وب زیبایی و سلامت،

    به علت مشغله کاری؛ انجام و ارائه برنامه‌های خاص در زمان مقرر از فرصت پیش روی در زمان امتحانات دانشجویان عزیز و تعطیلی کلاس‌ها، استفاده خواهم کرد و بدین ترتیب، مدت زمانی را نخواهم توانست پاسخ‌گوی نظرهای گرمــــــتان باشم.

     باشد که هر چه سریع‌تر این زمان بگذرد.........


” کجایی ” یک کلمه  ساده نیست !
گاهی خیلی معنا دارد !
 چرا سراغم نمیایی؟! چه‌ می کنی؟!چرا کنارم نیستی؟! و....
کجایی، فضولی  نیست !

به این معنی‌ست که مهمی. . . دلم  تنگ است. . . به یادتم. . . نگرانتم. . . !
از کنار کلمه‌های ساده، نباید به راحتی گذشت !

گاهی چه دلتنگ می‌شویــــم
برای یک مواظب خودت باش
برای یک هستــــــــم
برای یـک نــوازش
برای یک…؟؟!!

و من
چه زود
دلــــــــــم
برای همه چیزهای خوب
تنـــــگ می‌شود...........…..

.

.

شــاد و سلامت باشیـــــــــــد

به یاد مهــربانی‌هایتان؛

سکوت.......

« یـــــــــــــــــــــاس پارســـــــــــی »

 



نظرات شما عزیزان:

بهـــانـه های دلتنـــــگی!!!
ساعت22:01---6 بهمن 1391
سلام من ستاره دلتنگیم اومدم بگم پشت دیوار دلتون یكی دلتنگ شماست

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت18:58---28 دی 1391
نزدیکی درفاصله نیست، دراندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی. . . .

جوجو
ساعت19:50---20 دی 1391
یااااااااااااااااااااااااااااا سی گلم
قهری؟؟؟
بیا آشتی... دیگه زود زود میام
کجا رفتی؟؟!!!
زودی بیا
دلم تنگ میشه
می دونی تنگ چی؟؟
تنگ مهربونیات
پس منم سکوت می کنم مثل خودت تا برگردی عزیزم


هانیه
ساعت23:32---19 دی 1391


پیچــک احســــاس!!!
ساعت22:24---19 دی 1391
ساعت از نیمه شب گذشته است و من به این می اندیشم :







اگر کاری که ” عشق ” با من کرد با تو می کرد



چند روز دوام می آوردی ؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


♥...گل پسر...♥
ساعت10:48---19 دی 1391
خیلی خب اقا...ما تسلیم....
ایشالا که زودتر اون کارها هم انجام بشن...
منظورم از رفتنتون همین غیبت بود ....
ایشالا که زندگی بر وفق مرداتون باشه...
دعا می کنم براتون
یاعلی


اسما
ساعت21:18---18 دی 1391


دلتنگی ات هرشب دیرتر از من به خواب می رود!!

و هر صبح پیش از طلوع خورشید

در من طلوع می کند ...


a
ساعت20:53---18 دی 1391
مــــي گــــويــنــد ســـــاده ام،،،


مـــي گـــويـــنـــد تــــو مــــرا با


يــک جمـــــلـــه


يـــک لبـــــخـنـــد،،،


بــه بــازي ميـــــگيــــري


مــــــيگـــــوينــــد تـــرفنــدهـــايت، شـــيطنـــت هــــايت


و دروغ هايـــت را نمــــي فهمــــم


... مــــــيگويند ســــاده ام


اما تـــــو اين را باور نکن


مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم،


هميـــــــــن!!!!


و آنــــها ايــــن را نمـــــــيفــــهمنــــد..
بسیار زیبا بود...
ممنون از حضورت


ترنم باران دلتنگی
ساعت14:46---18 دی 1391
کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوی تنها
درسته، آنو خوش باش


گل پسر
ساعت0:18---18 دی 1391
سلام ابجی

سلام

ابجی یاسی خودمون! خوبی ابجی؟ خوشحالم که اومدی! ابجی یه خواهش داشتم و اون اینکه میشه دیگه نری؟
کجا نرم؟؟؟ من که جایی نرفته بودم!!!!! فقط گرفتاری هام زیاد شدن، یه سری کار هستن که باید تا آخر ماه، تحویل بدم، اینه که کمتر وقت می کنم بیام وب. اما به فکرتونم هستم، باور کن


رامین
ساعت0:09---18 دی 1391
دلي که عشق ندارد و به عشق نياز دارد،آدمي را همواره در پي گم شده اش،ملتهبانه به هر سو مي کشاند


مرسی از لطفت

اپم


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت23:42---17 دی 1391
می گن شیشه عطر، خالی هم که میشه بازم بوی خوشی داره.
این مثل شماست که در نبودنتون هم بازم بوی خوبی به مشام میرسه، بس که ارزشمندید.
امیدوارم موفق باشید یاس گرامی


هانیه
ساعت20:37---17 دی 1391
نیستی ولی به یادتونیم فراووون

نیلوفرعشق
ساعت16:33---17 دی 1391
رهایم کنید....
میخواهم عشق بورزم به من عشق بورزند
میخواهم دوست بدارم و دوست داشته شوم
میخواهم لمس کنم دستانی را که برایشان بیقرارم
میخواهم در اغوش بکشم کسی را که برای بوئیدن عطرش دلتنگم (عطر یاس )


shakiba
ساعت11:36---17 دی 1391
ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست
یار ما را گو:
سلامی
دل همیشه تنگ اوست........


سمانه
ساعت0:41---17 دی 1391
یااااااااااااااااااااااااااس گلم؛
کجاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااایی؟؟
نگی فضووووووووووووووووووووووووولم!!
امیدوارم زودتر این غیبتت، تموم بشه


محمد پای بست
ساعت23:49---16 دی 1391
سلام. ایشاله که زودتر آزاد بشید و موفق باشید
و علیک... هنوز که آزاد نشدم!!! اما امیدوارم موفق باشم


رامین
ساعت0:47---16 دی 1391
سلام
من تورو لینک کردم تو هم منو لینک کن
مرسی
منتظر بازگشتت هستم


شعله
ساعت23:15---15 دی 1391
سلام یاس مهربونم.ممنونم بهم سر زدی. انشاالله هرجا هستی شاد و سلامت باشی. دوستت دارم. مواظب خودت و خانواده ات باش.در پناه حق.
ممنون و متشکر زنده باشی


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت21:56---15 دی 1391
رسم دنیافراموشی است، اماتوفراموش نکن ، کسی درلابه لای زمان بیادتوست


نیلوفر آبی
ساعت20:45---15 دی 1391
شما هم که مث هانیه جون...........
واااااااااااای چه تلخ است این رفتن نابه هنگام دوستان
انتظار بازگشت عزیزان فصل دیگری از کتاب عشق است. منتظر خواهم ماند.... موفق باشی گل یاسم


هانیه
ساعت19:07---15 دی 1391
موفق باشی یاسی جوووونم
امیدوارم زود زود بیاین منم بیام همه دوستان دوباره بیایم دور هم
این امتحانا هم زندگی ما رو مختل کرده!!!
اما باز میگیم به هم رسیدیم امشب....باز همو دیدیم امشب..!!!
تا اون روز ارزوی سلامتی و شادی می کنم واسه همه


♥...گل پسر...♥
ساعت14:32---15 دی 1391
مرد وقتی وارد خانه شد

تلویزیون چایی آورد

و زن هنوز

داشت فیلم جنگی

پخش می کرد



ایشالا موفق باشی
ممنونم . هم چنین


رامین
ساعت10:59---15 دی 1391
امیدوارم هر کجا که هستی موفق باشی

منتظرتیم
تشکر از لطف شما


masoud
ساعت10:11---15 دی 1391
چه احساس قشنگی است که در خلوت خود/
یاد یک دوست تو را غرق تماشا سازد....



اسما
ساعت8:00---15 دی 1391
عزیزم امیدوارم به زودی باز برگردی.
موفق باشی تا بعد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 15 / 10 / 1391برچسب:دل‌تنگی,مشغله کاری, برمی گردم حتماًًًً,,,,,,,,!!!!, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس