دانستنی هایی از پوست بین خودمان!

1. بیشترین زمان بازسازی پوست در طول شب(بین ساعت 11تا4)انجام می شود چرا که جریان گردش خون پس از نیمه شب افزایش می یابد و زمینه فعالیت بهتر سلول ها را فراهم می کند.

2. ماساژ ، جریان خون پوست را افزایش می دهد و اکسیژن به آن می رساند در نتیجه پوست ، زیباتر و شفاف تر می شود . این عمل را علاوه بر مراکز خاص ماساژدرمانی در ضمن استفاده کرم های روز و شب و ضد آفتاب نیز می توان در روز چند بار تکرار کرد. دقت کنیم حتما طریقه پخش کردن کرم روی صورت حتما باید از داخل به طرف بیرون انجام بپذیرد ( هم روی گونه ها و هم روی پیشانی ) تا هم چنین باعث به وجود آمدن چروک های اضافه در صورتمان نشویم .

3. گاهی با دو انگشت اشاره ،اطراف چشم را به آرامی از گوشه خارجی آن به سمت داخل ، ماساژ دهیم .این کار باعث می شود سیستم لنفی ، تحریک شود و آب اضافی دفع گردد پس دیگر نشانه خستگی برای چشم وجود ندارد و این کار به کاهش کبودی و پف زیر چشم کمک می کند .

4. اشعه آفتاب ، دلیلی ست بر آن که پوست صورت زودتر از پوست بدن پیر شود . هنگام خروج از منزل ، استفاده از ضدآفتاب را فراموش نکنیم ودر تابستان نیز استفاده از کلاه لبه دار و عینک آفتابی استاندارد یادمان نرود .

5.خاصیت آرامش بخشی وضد افسردگی و استرس گیاه اسطوخودوس ، مثال زدنی است. محصولاتی که عصاره این گیاه در آن وجود دارد برایمان آرامش خاصی را به دنبال می آورد .

6. برای برطرف کردن خستگی چشم ها در آرایش ، از رنگ صورتی صدفی( کم رنگ )جهت سایه استفاده کنیم . تأثیر بسیار با نفوذی دارد .

7. رژ لب های گیاهی بسیار سبک هستند چرا که در آن ها از سرب استفاده نمی شود . امروزه شاید بسیاری از رژلب ها -که بیشترین استفاده را در بین لوازم آرایش در بین بانوان محترم دارد - دارای سرب هستند مگر در برندهای کاملا طبیعی و گیاهی مانند اوریفلیم ، ایوروشه و .......

8. برای پوست خشک هم از لایه بردار استفاده شود . اما بلافاصله پس از آن با یک مرطوب کننده قوی صورت را ماساژ دهیم .

9. هنگامی که شفافیت و درخشندگی پوست از بین می رود ، رنگ چهره ، تیره و کدر به نظر می رسد و به این خاطر است که لایه های سطحی اپیدرم معمولا خشک شده باشند و خستگی ، استرس نیز موجب تجمع سلول های خشک و مرده باشند .پس لایه برداری (پیلینگ) توسط اسکراب ها به روشنی پوست کمک بسیاری می کند .

10. پوستمان نیاز به رسیدگی دارد ، همان گونه که نیاز به خوردن و آشامیدن داریم از آن غافل نشویم ....



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت10:24---1 آبان 1390
ممنونم از این یادآوری های لازم
موفق باشید


احمد
ساعت23:05---29 مهر 1390
نکات خوبی برای پوست آوردی اما برای پوست آقایان هم اگه مطالبی به همین سادگی و قابل فهم داری خواهش می کنم تو وبت بگذار تا این جنس ناقابل هم از اون بهره ببره .

راستش من از مرطوب کننده پس از اصلاح اوریفلیم استفاده می کنم و بسیار از اون راضی هستم و به دوستان هم جنسم پیشنهاد می کنم حتما اگه صورتشون حساسیت داره به افترشیوهای مختلف ، از این مارک گیاهی استفاده کنن ، پشیمون نمی شین امتحان کنینپاسخ: از توجه شما متشکرم. چشم در همین حالا اقدام می کنم.


جاسمین
ساعت22:58---29 مهر 1390
سلام یاس گرامی
من هم از مصرف کنندگان محصولات گیاهی بخصوص اوریفلیم هستم و بسیار زیاد از آنها راضی هستم. تازه علاوه بر خودم برای مامان و بابام و داداشم هم محصولاتی داره که اونا استفاده می کنن .
خیلی خوب شد که در مشهد هم دفتر فروش زد
بعدا حتما مزاحمت می شم


پری
ساعت22:15---29 مهر 1390
سلام یاسی جون خیلی از مطلبتون خوشم اومد خیلی خوب بود راستی آهنگ وبتون هم خیلی قشنگه بازم میام راستی تابعد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس