راه‌کار خشکـــــــی لب در ماه مبارک رمضان!

   

   ضمن قبولی عبادت‌ها و طاعت‌های دوستان خوب، چند روز پیش مطلبی از شبکه 3 سیما از زبان یک متخصص شنیدم که با وجود گـذشت 15 روز از این ماه عزیز، یادآوری آن به نظر، مهم و ضروری می‌رسد.

مطلب زیر خلاصه مصاحبه این متخصص است:

   افرادی که دچار خشکی لب در ماه رمضان می شوند حتماً باید در روز هر چند ساعت یک بار، لب‌های خود را با یک مرطوب کننده قوی حاوی وازلین یا ویتامین C&E چرب نمایند.

   این عمل را حتی بلافاصله پس از سحری نیز می توان انجام داد به ویژه افرادی که هنگام خواب از راه دهان نفس می‌کشند، چون بیشتر از دیگران دچار خشکی دهان و لب می‌‌شوند، حتماً این عمل را چندین بار در روز تکرار نمایند. ضمن این که می‌توان در طول روز حتی دهان را با آب، مرطوب کرد یا به قولی شست‌وشو داد و آب اضافی را بیرون ریخت تا برای جلوگیری از خشکی دهان و لب و حتی مخاط بینی، اقدامی پیش‌گیرانه باشد.

   یادمان باشد از برای چرب کردن لب، از پمادهای حاوی ویتامین A استفاده نکنیم چرا که این ویتامین، جاذب آب و رطوبت هستند و همان مختصر رطوبتی هم که در لبانمان باقی مانده را جذب می‌کند و در نهایت به خشکی بیشتر لب منجر می‌شود!

(اوریفلیم نرم کننده‌های خوبی برای استفاده همگان پیشنهاد می‌کند، آقایان نیز به جهت بی‌رنگ بودن این محصول روی لب، می‌توانند از آن به آسانی استفاده نمایند.)



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت2:27---18 مرداد 1391
اخه رفتم واسه خودم یه پیرهن خریدم

گفتم بزار قالبه وبلاگم عوض کنم

به نظرت این بهتره یا قبلی؟
شک نکن این بهتره


ramin
ساعت0:47---18 مرداد 1391
مرسی از حضور قشنگت

خوب چنتا روژاتو بده تا امتحان کنم

شوخی میکنم
یه بی رنگشو گرفتم
مرسی


هانیه
ساعت23:10---17 مرداد 1391
ممنون دوست خوبم
التماس دعا


masoud
ساعت20:37---17 مرداد 1391
راه کار خیلی خوبی بود

مخصوصا این روزها که هوا گرمه و از خواب

که بلند میشی بدجوری دهان خشکه

ممنون از راه کار خوبت



شعله
ساعت12:04---17 مرداد 1391







سلام گل یاسم. ممنون از این اطلاع رسانی های به جا و مفیدت.راستی توی این شبهای قدر اگه به حرم آقا رفتی ما روهم به رسم رفاقت دعا کنید.موفق باشی مهربونم


جوجو
ساعت2:51---17 مرداد 1391
مطلب بسیار مهمی گذاشتی
منم همین مشکلو مثل رامین خان دارم
اما از این به بعد این روشو امتحان می کنم. ممنون از اطلاع رسانی ات دوست خوبم
می بوسمت عزیزم


ramin
ساعت1:06---17 مرداد 1391




از سالها

تقویم می ماند

از من

استخوانهایی که تو را

دوست داشتند ...





مرسی

دقیقا مشکلم همین بود

بازم مرسی
امتحان کنید؛ بی نتیجه نخواهد بود و انشاءالله رفع مشکل خواهد بود.


نوشا
ساعت20:07---16 مرداد 1391
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:خشکی لب,دهان, مخاط بینی, مرطوب کننده, ویتامینA, شست‌وشو, رطوبت, وازلین و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس