نکته‌های ریز آرایـــــــشی

 

7 نکته کوچک و آسان آرایشی در ادامه خواهد آمد که خواندنش خالی از لطف نیست. این موارد اقتباس شده از مجله خانواده شماره467 است:

1- برای پاک سازی پوست می‌توانید آب جوش را در کاسه‌ای بریزید و گیاهی معطر را به آن اضافه کنید و حوله‌ای را روی سرتان بیندازید و بخور بگیرید زیرا این کار برای پوست چرب مفید است.

2- برای این که لبتان خشک و ترک خورده به نظر نرسد می‌توانید پیش از استفاده از رژلب، کمی ویتامین E روی لبتان بمالید.

3- هیچ وقت از رژلب و خط لبی که با هم تفاوت رنگ زیادی دارند، استفاده نکنید چون جلوه زیبایی نخواهد داشت.

4- اگر لبتان، مشکل تقارن دارد، می‌توانید با استفاده از رژلب، این مشکل را حل کنید. رژلب‌هایی را انتخاب نمایید که رنگ روشن‌تر و براق‌تر داشته باشند. این رژلب‌ها، لب‌های شما را پــرتر نشان می‌دهند.

5- لیمو را بریده و آن را به صورتتان بمالید تا چربی‌اش گرفته شود و رنگ صورتتان باز شود . همین طور یک قاشق غذاخوری گلاب و چند قطره آب لیمو و چند قاشق آب خیار را با هم مخلوط کرده به صورتتان بزنید؛ هم چربی را می‌گیرد و هم تیرگی پوست را.

6- در پایان هر روز، صورتتان را با ژل‌های شست‌وشوی متناسب با پوستتان و آب ولرم بـشویید. 

7- غذاهای خیلی چرب و سرخ کردنی نیز کمتر مصرف کنید زیرا سلامت پوست را تهدیـــد می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت0:45---4 مهر 1391
salam



vaaaaay shegeftzade shodam az ahanget



mersi azat
ممنون من که خودم خیلی دوست دارم، حس می کنم به بچگیهام برگشتم


افســـونگــــــر
ساعت7:37---17 شهريور 1391
عشق، عشق می آفریند


عشق، زندگی می بخشد


زندگی، رنج به همراه دارد


رنج، دلشوره می آفریند


دلشوره، جرأت می بخشد


جرأت، اعتماد به همراه دارد


اعتماد، امید می آفریند


امید، زندگی می بخشد


زندگی ،عشق می آفریند


عشق ،عشق می آفریند


عاشق تنها
ساعت17:57---13 شهريور 1391
دیگه واقعا نیستی
کی می گه نیستم؟؟؟؟!!! خوبشم هستم....


هانیه
ساعت21:39---10 شهريور 1391
چقدر این لاینر بامزس
اره واقعا هم بوخور بگیریم خوبه
من که خودم پوستم جدیدا انقدر خشک میشه بخصوص دستام اعصابم خورد میشه
هر 2،3 ساعت یه بار از اون ژل روز که بهم دادین میزنم
دست یاسی درد نکنه


پریسا
ساعت15:32---9 شهريور 1391
خاله من لینکتون کرده بودم یادتونه نمیشد بعد توی اون لینکدونی که جدا بود کردم اون شد ولی قالبمو که تغییر دادم همش رفت.

ramin
ساعت0:28---9 شهريور 1391
salam
khobi?
mersi azizam
rasti in matlabet kamelan khanomi bod be darde man nakhord
vali baz mersi ke be yadam bodi


جوجو
ساعت0:18---9 شهريور 1391
چه آسون و کوتاه . هر وقت میام وبت, مطالب خوبی یاد می گیرم حالا چه آرایشی و چه بهداشتی یا مطالبی واسه پوست...
مر30 یا30
به قول بچه ها : می بوسمت ده تا


آرزو
ساعت0:03---9 شهريور 1391
مطلب آموزش خوبی بود خصوصا این که کوتاه و عملی هستش.
راستی اون رژلب های پایین صفحه هم خیلی جالبند... چقدر به موضوعت می خورند...کلا خوش سلیقه ای یاسی
آفرین بر شما


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت23:50---8 شهريور 1391
خدايا هر كه با من آشنا شد دو روزى ديد و از من جدا شد،نميدانم از اول بى وفا بود يا نازش كشيدم بيوفا شد
آخی...


shakiba
ساعت23:38---8 شهريور 1391
نکات مفیدی بود یاسی جونم . ممنون

masoud
ساعت13:15---8 شهريور 1391
سلام همشهری عزیز

راستی یه خواهشی داشتم

میشه بگی کجای وبم خطوطش

تغییر کرده که اصلاحش کنم

همیشه شاد باشی


شعله
ساعت10:20---8 شهريور 1391
سلام .مفید وجالب بود.ممنون گل یاس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس