طراحی و زیـــــــباسازی وبلاگ

قابل توجه دوستان خوب:

     اگر یــک قالب سفارشی ویژه وبلاگتان می خواهید،

اگر یـــک کارت پستال خوب برای تزیین و زیــبایی وبتان می‌خواهیــد،

اگر یـــک بـنر یـا صفــحه ورودی یا لوگوی متحرک یا هر چیز دیگری که به زیــبایی صفــحه وبلاگــتان کمک می‌کــند؛

می توانید با هزینه‌ای بسیار اندک، به این موضوع دست یابید؛ فقط با کلیک در وبلاگ پرسفارش زیر و سفارش هر آنچه از طراحی وب می خواهیــــد:

www.hazal-g.blogfa.com

 و حالا یک مسأله دیگر:

 اگر فردی، از دوستان خوب پیوند شده در وبلاگ یاس آفرین باشد و من هم آن فرد را  تأییــد کنم، تخفیــــف ویـــژه یا هدیــــه هــم می گیــــرد ....

پس اگر می خواهید در دنیــای مـــجازی، بین دوستان وبلاگ نویــــستان بدرخشیـــد،

دیگر منتظر چـه هستیــــد؟؟

 «این مسأله تا انتهای شهریــورماه به قوت خود باقی‌ست»

 

+ برخی از هزینه های سفارشات::flasher:
  
قآلب بآ هر استآیل و عکسی که بخوآیـــ 2۰۰۰ تومان
صفحهـــ ورودیـــــ برآی انوآع قآلب 2000 تومان
سآخت قآلب اِستآیل جدید*طرآحی خودم* 4۰۰۰ تومان
کد موســ  بآ هر عکسی کهـــ بخوآیــــ 2۰۰۰ تومان
کد بآرشی بآ هر عکسیــ که بخوآیـــــ 1۰۰۰ تومان
آیکونــــ سفآرشی ثآبت و متحرکـــ 1۰۰۰ تومان
سآخت بنر اخبآر وب*بیش از 1000 مدل* 1۰۰۰ تومان
لوگوی متحرک بآ هر عکسیـ کهـ بخوآی 2۰۰۰ تومان
متن دنبآل موس

1۰۰۰ تومان

 



نظرات شما عزیزان:

عاشقانه
ساعت13:27---28 شهريور 1391
ای نشسته درخیال من، فراموشم مکن
با فراموشی و تنهایی، هم آغوشم مکن
زندگانی می کنم چون شعله با خود سوختن
زنده ام با سوز و ساز خویش، خاموشم مکن

up


پسر ایروونی.....
ساعت16:23---25 شهريور 1391
گاهی وقتا...فقط گاهی وقتا...

نیستی..کم پیدایی...

خبری شده...

شایدم هستی ما نیستیم...

باید بیشتر فکر کنم....
من هستــــــــم .... شما هم بی شک باید باشید... دیگر هم فکر خود را مشغول نسازید.... و 3 پاس بیکران از این همه لطــــــــــــــــــــــف


فرزانه
ساعت12:23---25 شهريور 1391
سلام یاس من خوبی از کامنتهای زیبات ممنونم بعد از یه مدت خیلی طولانی برگشتم منتظر حضور گرمت مثل همیشه در وبم هستم

دوستت دارم و از دور میبوسمت

فرزانه
خوش اومدی عزیزم مقدمت گلبارون.........


جوجو
ساعت0:58---25 شهريور 1391
یاسی جون مث اینکه یه مدته نیستی؟؟
آره همین طوره؟؟
چون یه عالمه پیامتو تأیید نکردی!!!
راستی یه مطلب گذاشتی مث این که واسه پرپشتی و زیبایی مژه .... درسته؟؟
توی آخرین مطالبت دیدم.... خواهش می کنم سریعتر به نمایش عمومی درش بیار تا همین دودونه مژمونم نریخته...!!!
اصلا ببینم یاسی هستی؟؟
نیستی؟؟؟
کجایی؟؟؟
خوبی؟؟
یه پیامی ///
یه خبری///
کجایی پ؟؟؟


هانیه
ساعت19:35---24 شهريور 1391
یاسی کجااییی؟
من دلم تنگ شده


سمانه
ساعت11:34---24 شهريور 1391
یاسی جون نگرانتم.... خوبـــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

shakiba
ساعت0:41---23 شهريور 1391
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآی یاسی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس کی میایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

م صادقی
ساعت20:59---22 شهريور 1391
من ادعا نمی کنم همیشه به یاد آنهایی که دوستشان دارم هستم
اما ادعا میکنم در لحظاتی که حتی به یادشان نیستم
دوستشان دارم


اسما
ساعت12:16---22 شهريور 1391
خانمی ، توی آخرین مطالبت، یک مطلب درباره مژه نوشتی . درسته؟؟
اما نمی دونم چرا هنوز ثبت موقته و آزادش نمی کنی که ما بخونیمش؟؟!!
اصلا هستی؟؟ کجایی؟؟؟ چند روزه که خبری ازت نیست؟؟!!!
بابا نمی گی کپ می کنم!!
من اصلا الان خیلی ناراحتم....
هیچکی منو دوس نداره....
یاسی یییییییییییییییییییییییییییییی یی


سمانه
ساعت10:02---22 شهريور 1391
یاسی خانم
چند روز می شه که میام وبت، معلومه که نیومدی ، نیستی؟؟ کجایی؟؟خوبی؟؟
چرا خبر ندادی که می خوای چند روز نباشی!؟
دیگه دارم نگران می شم. اومدی یه ایمیل بهم بزن لطفا خانم گل


پریسا
ساعت22:10---21 شهريور 1391
هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اومــــــــــــــــــــــدم...


کلبه ی کوچک خوشبختی...
ساعت16:41---21 شهريور 1391
چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .
ای کاش لحظات همه, به شیرینی سپری شود ....


هانیه
ساعت10:34---21 شهريور 1391
تق تق تق
یاسی نیستی؟


shakiba
ساعت13:49---20 شهريور 1391
کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد !
.
.
.
نیستی عزیزم؟؟
خوبی؟؟


پریسا
ساعت14:57---19 شهريور 1391
سلام اسم وبم تغییر کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 18 / 6 / 1391برچسب:طراحی, قالب سازی, کارت پستال, صفحه ورودی, لوگوی متحرک, عکس, کدموس, ساخت بنر و ,,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس