فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

 

باز پايـــــيز نزدیک است،

اندکي از مــــهر پـــــيداست؛

حتی در اين دوران بي‌مـهـــــــــري،

باز هـم پايـيـــــــــــــــــز زيــــــــباست.....

 

 

دوست من:

در چهار فصل زندگی،

باغبــــــان خويـــش باش، 

پايــــيز؛ 

حتماً؛جایی همین نزدیکی‌ها،

کمين کرده است...

Click here to enlarge 

[ 29 / 6 / 1391برچسب:پاییر, بوی مهر, بی مهری, زیبا, باغبان , زندگی و ,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 

«افـــرادی که تمایل به مراقبت بیـــشتری از مـــژه‌های خود دارند، این مطلب را حتماً بخوانـــند»

   به گزارش سلامستان: مطالعات نشان داده است که بیشتر مردم با داشتن مژه‌های زیبا، احساس اعتماد به نفس بیشتری دارند؛ زیرا درباره خودشان احساس بهتری می یابند. به همین دلیل است که افراد زیادی به مژه‌های مصنوعی یا کاشت مــژه روی می آورند.

   محصولاتی تولید شده‌اند که می‌توانند رشد مژه‌ها را تسریع کنند؛ این محصولات آرایشی محتوی موادی همچون پروتئین، پروستاگلاندین و اسید آمینه هستند که باعث می‌شوند فولیکول مژه به مدت زمان طولانی و به شکل ضخیم‌تر رشد کند. بدین ترتیب استفاده از این محصولات، روشی عالی برای بلند و پرپشت شدن مـــژه‌هاست. 

   خوشبختانه در میان محصولات گیاهی اوریفلیم نیز تقویت کننده مژه‌ای با همین ویژگی‌ها یافت می‌شود. این بوستر، سرشار از ویتامین است که با زدن روز و شب آن روی مژه‌های تمیز به داشتن مژه‌هایی سالم‌تر و نرم‌تر کمک خواهید کرد. بی‌رنگ بودن این محصول، باعث کاربرد آن هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان است. بوستر مژه را حتی می توان با همان روش, برای ابرو نیز به کار برد که تأثـــیر چشم گیری در رشد آن دارد.

 توجه: یادمان باشد چندبار شانه زدن مژه‌ها در روز با یک برس کوچک نیز باعث تحریک و رشد موهای ریز آن می‌شود.

قابل توجه دوستان خوب:

     اگر یــک قالب سفارشی ویژه وبلاگتان می خواهید،

اگر یـــک کارت پستال خوب برای تزیین و زیــبایی وبتان می‌خواهیــد،

اگر یـــک بـنر یـا صفــحه ورودی یا لوگوی متحرک یا هر چیز دیگری که به زیــبایی صفــحه وبلاگــتان کمک می‌کــند؛

می توانید با هزینه‌ای بسیار اندک، به این موضوع دست یابید؛ فقط با کلیک در وبلاگ پرسفارش زیر و سفارش هر آنچه از طراحی وب می خواهیــــد:

www.hazal-g.blogfa.com

 و حالا یک مسأله دیگر:

 اگر فردی، از دوستان خوب پیوند شده در وبلاگ یاس آفرین باشد و من هم آن فرد را  تأییــد کنم، تخفیــــف ویـــژه یا هدیــــه هــم می گیــــرد ....

پس اگر می خواهید در دنیــای مـــجازی، بین دوستان وبلاگ نویــــستان بدرخشیـــد،

دیگر منتظر چـه هستیــــد؟؟

 «این مسأله تا انتهای شهریــورماه به قوت خود باقی‌ست»

 

+ برخی از هزینه های سفارشات::flasher:
  
قآلب بآ هر استآیل و عکسی که بخوآیـــ 2۰۰۰ تومان
صفحهـــ ورودیـــــ برآی انوآع قآلب 2000 تومان
سآخت قآلب اِستآیل جدید*طرآحی خودم* 4۰۰۰ تومان
کد موســ  بآ هر عکسی کهـــ بخوآیــــ 2۰۰۰ تومان
کد بآرشی بآ هر عکسیــ که بخوآیـــــ 1۰۰۰ تومان
آیکونــــ سفآرشی ثآبت و متحرکـــ 1۰۰۰ تومان
سآخت بنر اخبآر وب*بیش از 1000 مدل* 1۰۰۰ تومان
لوگوی متحرک بآ هر عکسیـ کهـ بخوآی 2۰۰۰ تومان
متن دنبآل موس

1۰۰۰ تومان

 

 

   با وجود حکایت‌های معروفی که درباره جوش‌های سرسیاه روی بینی بر سر زبان‌ها افتاده، وجود چنین جوش‌هایی به دلیل کثیفی پوست نیست!در حقیقت شستن زیاد بینی و صورت، پوست بینی را چرب‌تر و جوش‌های سرسیاه را پدیدار می‌کند. معمولاً برای رهایی از این جوش‌های کذایی، خالی‌ کردن آنها اولین گزینه‌ای است که به ذهن ما می‌رسد، اما با این کار، تنها بینی خود را پر از روزنه‌های خالی خواهید کرد.

   به گزارش سلامت نیوز؛ اگر به این کار ادامه دهید، در نهایت به پوستتان آسیب می‌رسانید. در ادامه شش راه حل ساده برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه روی بینی بیـــان می شود:

پس با ما همراه شوید در ادامه مطلب:

Click here to enlarge


ادامه مطلب

    

  پوشیدن دستکش برای محافظت از پوست دست ها در روزهای گرم و آفتابی سال لازم است. در این مطلب به اثرات آفتاب بر روی پوست دست اشاره می کنیم :


نور آفتاب و لکه های قهوه ای رنگ پشت دست

 
 
لکه هایی که به آنها « سولارلنتایگو » یا « لنتیگوهای آفتابی » می‌گویند، همان لکه های قهوه ای رنگی هستند که از میانسالی به بعد پشت دست خیلی از افراد ظاهر می شوند و زیبایی دستان آنها را تحت تأثیر قرار می دهند. در گذشته به این لکه ها، « لیوراستاک » یا « لکه های ناشی از کبد » هم می گفتند.

   به عبارت ساده تر در زمان های قدیم، وجود لکه های قهوه ای رنگ پشت دست را نشانه اختلال در کارکرد کبد می‌دانستند در صورتی که عامل اصلی ایجاد این لکه ها در درجه اول افزایش سن و سپس برخورد مستقیم اشعه فرابنفش نورخورشید با پوست پشت دست است.


نور آفتاب و پیری پوست پشت دست
  اشعه فرابنفش نورخورشید از مهم ترین عوامل پیرشدن زودرس پوست دست ها هم محسوب می شود. به همین دلیل پوست دست تمام افرادی که ساعت های زیادی را در معرض نورآفتاب قرار می گیرند و در برابر آفتاب هیچ محافظتی از پوست دستان خود نمی کنند، زودتر از سایر افراد پیر، چروکیده و خشک می شود.
  امروزه می توان با روش های علمی و جراحی های زیبایی، پوست صورت افراد را جوان تر، شاداب تر و زیباتر کرد. ممکن است شخصی این جراحی زیبایی را انجام دهد و پوست صورتش جوان تر شود ولی اگر به زیبایی دست های خود اهمیت ندهد و بدون استفاده از پوشش های مناسب فیزیکی یا شیمیایی، دستان خود را در معرض تابش مستقیم نورآفتاب قرار دهد، نداشتن تطابق بین پوست صورت و دستان ظاهری نامطلوب به او خواهد داد پس تمام کسانی که به زیبایی و جوانی پوست خود اهمیت می دهند، نباید از سلامت و زیبایی پوست دست هایشان هم غافل شوند.

دستکش، بهترین محافظ پوست دست ها

 یکی از ساده ترین راه های محافظت از پوست دست ها در برابر اشعه های مضر آفتاب و پیشگیری از ابتلا به پیری زودرس و ایجاد لکه های قهوه ای در پوست این ناحیه از بدن در روزهای گرم و آفتابی سال، استفاده از دستکش های نخی موجود در بازار است.

   البته مصرف کرم های ضدآفتاب برای محافظت از پوست دست ها هم می تواند بسیار مفید و موثر باشد. به تمام کسانی که مجبورند در ساعت های بین ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر از منزل خارج شوند، توصیه می شود تا می توانند از مکان های سایه رفت وآمد و از دستکش نخی، کلاه لبه دار و کرم ضد آفتاب استفاده کنند. کرم ضدآفتاب معمولا باید ۲۰ دقیقه پیش از خروج از منزل روی پوست دست و صورت مالیده و هر ۲ تا ۳ ساعت یک بار تمدید شود.
   استفاده از کرم های ضدآفتاب فیزیکال برای محافظت از پوست دست ها بیشتر از انواع دیگر کرم ها توصیه می شود چون درصد محافظت این کرم ها از پوست در مقایسه با ضدآفتاب های شیمیایی بیشتر است. پوشیدن دستکش برای برخی افراد مانند راننده ها برای محافظت بیشتر از پوست دست هایشان ضروری است
(این مطلب به من از یه گروه ایمیل شده بود و متأسفانه منبع آن نیامده بود).

 

 

(خوشبختانه اوریفلیم دستکشی دارد که 95٪ نخی ست و هم چنین کرم دستی که دارای ضد آفتاب است، پس برای خریدن آن درنگ نکنــــــید...)

 

 

7 نکته کوچک و آسان آرایشی در ادامه خواهد آمد که خواندنش خالی از لطف نیست. این موارد اقتباس شده از مجله خانواده شماره467 است:

1- برای پاک سازی پوست می‌توانید آب جوش را در کاسه‌ای بریزید و گیاهی معطر را به آن اضافه کنید و حوله‌ای را روی سرتان بیندازید و بخور بگیرید زیرا این کار برای پوست چرب مفید است.

2- برای این که لبتان خشک و ترک خورده به نظر نرسد می‌توانید پیش از استفاده از رژلب، کمی ویتامین E روی لبتان بمالید.

3- هیچ وقت از رژلب و خط لبی که با هم تفاوت رنگ زیادی دارند، استفاده نکنید چون جلوه زیبایی نخواهد داشت.

4- اگر لبتان، مشکل تقارن دارد، می‌توانید با استفاده از رژلب، این مشکل را حل کنید. رژلب‌هایی را انتخاب نمایید که رنگ روشن‌تر و براق‌تر داشته باشند. این رژلب‌ها، لب‌های شما را پــرتر نشان می‌دهند.

5- لیمو را بریده و آن را به صورتتان بمالید تا چربی‌اش گرفته شود و رنگ صورتتان باز شود . همین طور یک قاشق غذاخوری گلاب و چند قطره آب لیمو و چند قاشق آب خیار را با هم مخلوط کرده به صورتتان بزنید؛ هم چربی را می‌گیرد و هم تیرگی پوست را.

6- در پایان هر روز، صورتتان را با ژل‌های شست‌وشوی متناسب با پوستتان و آب ولرم بـشویید. 

7- غذاهای خیلی چرب و سرخ کردنی نیز کمتر مصرف کنید زیرا سلامت پوست را تهدیـــد می‌کند.

 

   به کار بردن یک برنامه رژیمی سالم و مفید سرشار از سیلیکات، کلسیم و آهن از ریزش مو پیشگیری می کند یا میزان آن را کاهش می‌دهد. به نقل از سایت < هلث نیوز> با رعایت 10 نکته که در ادامه آمده است، می‌توان مانع از ریزش مو شد. خوب است پیش از آن علت ریزش مو را مرور کنیم:

داشتن رژیم غذایی نادرست

کمبو ویتامین

استرس، اضطراب و نگرانی‌های بیش از حد

بیماری‌های طولانی مدت مانند کم خونی، حصبه و اسهال خونی و یرقان

گردش ضعیف خون

رعایت نکردن بهداشت پوست سر

   با تشخیص و شناسایی علت ریزش مو، درمان آن راحت تر انجام می شود. برای رفغ این مشکل بهتر است به جای استفاده از مواد شیمیایی که ضرر بیشتری به بدن می رساند به روش‌هایی که در زیر آمده ، عمل نمایید:

ناشتا، یک لیوان آب با مقداری دانه کتان بخورید. دانه کتان سرشار از امگا3 است که برای رشد مو ضروری‌ست.

هر شب 5 بادام با پوست در آب خیس کنید و صبح بخورید.

مصرف پروتئین از جمله مرغ و تخم مرغ را فراموش نکنید.

مصرف روزانه چای و قهوه را کاهش دهید.

مصرف روزانه انواع جوانه‌های مفید مانند جوانه جو،گندم و ...

در آخرین مرحله آب کشی موی سر، یک قاشق مرباخوری آب لیمو به آب اضافه کنید تا مو براق و بدون شوره شود.

روزی 2 لیوان شیر کم چرب بخورید و مصرف روزانه میوه را فراموش نکنید.

مصرف صیفی جات به ویژه اسفناج فراموش نشود.

تا حد امکان از مصرف گوشت قرمز بپرهیزید و به خوردن ماهی، مرغ و تخم مرغ رو بیاورید.

آب شنبلیله را ناشتا بخورید و ضماد تهیه شده با دانه آن را هفته ای یک بار به مدت نیم ساعت روی پوست سر بمالید و سپس شست‌وشو نمایید.

گاهی اوقات در ماه، مخلوطی از کوبیده نخود خام، سیر، ماست و یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون روی سر خود به مدت یک یا دو ساعت بگذارید با به رشد موی سر خود کمک شایانی کرده باشید.

گاهی اوقات تمام موهای خود را با روغن نارگیل آغشته نمایید و سپس در حمام با شامپوی مخصوص موی خود بشویید.(البته این راه حل مخصوص موهای خشک است)

( این مطلبو به درخواست حمزه خان گذاشتم )

 

   یک عدد سفیده تخم مرغ را خوب بزنید و پس از کف کردن به آن آب نصف لیــموترش را اضافه کنید و هم بزنید و روی تمام پوست صورت خود بمالید، پس از یک ربع، پوستتان را با آب ولرم بشویید.

   سپس چهار قاشق آب پرتقال و یک قاشق آب لیــموترش را خوب مخلوط کنید و به صورت خود بمالید، پس از 15 دقیقه می‌توانید آن را با آب ولرم بشویید.

 

(این مطلبو به درخواست شکیبای عزیز گذاشتم...)

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب