فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

     آیا تا به حال به داشته هایی که در جهان مجازی برای خود ساخته اید،فکر کرده ایـد؟؟

    هر فـردی که اهـل یارانه و اینترنـت باشد به طور حتم ، یک شخصیت مجازی برای خودش دارد که این شخصیت در شبکه های اجتماعی یا محیط هایی مانند فضاهای گفت و گو، نمود پیدا می کند.

    گذشته از این شما برای خود، صفحه های شخصی و پروفایل های گوناگونی در سایت های متفاوت اینترنتی ساخته اید و بسیاری از کارهای روزمره ی خود مانند کارهای بانکی یا اداری را از طریق اینترنت انجـــام داده ایــد.

    به این ترتیب شما علاوه بر شخـصیت حقیقی که در جهان کنونی دارید صاحب یک شخصیت مجازی نیز برای خود هستید اما خیلی هم نمی توان اطمینان داشت که صاحب واقعی آن خودتان باشید . اگر زمانی ارتباط موجود به هر دلیلی قطع گردد ، آیا به این موضــوع فکر کرده اید که چه بــلایی بر سر شخصیــت مجــــازی شـما خواهـد آمــد؟؟؟

   مثلاً در همین وبلاگ ها، هر فردی برای خود هویتی ساخته و با آن نظر می دهد حالا یک نفر ممکن است از همین اسامی استفاده کند و نظرهای متفاوتی بدهد مخصـــوصاً اگر فردی ، برای مدتی یا برای همیشه ، وبلاگش را تعطیل کند. این مسأله وقتی حساس می شود که فرد سوءاستفاده کننده از هویت دیگران ، احاطه ی زیادی به مسایل رایانه ای مانند هک کردن و ... داشته باشه، پس به قول شاعر:

ای بـسا شیطان آدم رو که هست  

  پس به هر دستی نباید داد دست!

نایت اسکین

    همـه دوست دارند در طبیعت با بهار همنشین شوند .متخصصان پوست پیشنهاد می کنند برای جلوگیری از اگزما و حساسیت پوستی در این فصل زیبا ، به طور مرتب از مرطوب کننده و آب رسان های مفید برای پوست استفاده شود. در هر حال مراقبت از پوست در بهار، نکته های ویژ ه ای دارد که در ادامه  مطلب به آن اشاره می کنیم...

نایت اسکین

ادامه مطلب

   

ارزان بودن محصولات آرایشی آلارم تقلبی بودن آن‌ها!

توجه به برچسب وزارت بهداشت روی محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید از مراکز معتبر، شاید از مهم‌ترین نکات در خرید کالاهای اصل باشد، اما یکی از مهم‌ترین نشانه‌های کالاهای تقلبی ،ارزان بودن آنهاست و این امر می‌تواند آلارمی برای تشخیص کالاهای تقلبی باشد .

      اقدامات نظارتی و کنترلی وزارت بـهداشت و سایر دستگاه‌های ذیربط برای جلوگیری از تولید، واردات و عرضه کالاهای تقلبی و قاچاق ضرورتی اجتناب ناپذیر است، اما در این بین نقش خود مردم به عنوان بازرسان ویژه وزارت بهداشت شناسایی و عدم مصرف این کالا‌ها بسیار پر رنگ‌تر است که به هیچ وجه نمی‌توان منکر آن شد. 
مردم با افزایش آگاهی و اطلاعات خود در خصوص راه‌های تشخیص کالاهای تقلبی و اصل باید در هنگام خرید، این نکات را مورد توجه ویژه قرار داده و از مصرف کالاهای تقلبی موجود در بازار بپرهیزند و از این طریق راه فعالیت برخی از سودجویان را ببندند؛ چرا که استفاده از این کالا‌ها بیشترین آسیب را برای خود فرد به همراه دارد. 

      داشتن برچسب وزارت بهداشت روی محصول از مهم‌ترین نشانه‌های شناسایی کالاهای اصل از تقلبی است که مصرف کنندگان باید قبل از هر اقدامی برای خرید کالا به نصب این برچسب روی کالا توجه کنند. 
به طور کلی محصولات یا ساخت داخل و یا وارداتی هستند که برچسب هاب بهداشتی روی تمامی محصولات مورد تایید وزارت بهداشت نصب می‌شود. 
      برچسبی که روی محصولات خارجی نصب می‌شود، شامل شش مورد از جمله؛ شماره مجوز ورود محصول، نام و نوع محصول، نام و شرکت تولید کننده، نام شرکت وارد کننده، مختصری از روش مصرف و تاریخ تولید و انقضاء است که مردم باید در هنگام خرید به این موارد توجه کنند. 
      در خصوص محصولات داخلی نیز توجه به برچسب محصول که شامل ۹ مورد از جمله؛ شماره پروانه ساخت، نام و نوع محصول، شماره سری ساخت، تاریخ تولید و انقضاء، نشانی کامل کارخانه، حجم و وزن محصول، ترکیبات تشکیل دهنده محصول، شرایط نگهداری و کلمه ساخت ایران است، ضرورت دارد. 
آگاهی از مشخصات محصولات از حقوق اولیه مصرف کننده است و در صورتی که کالاهای وارداتی برچسب نداشته باشند حتماً کالای قاچاق و در صورتی که کالاهای داخلی برچسب نداشته باشند، قطعاً کالای تقلبی هستند؛ لذا این مورد کمک بسیار بزرگی در تشخیص کالاهای تقلبی و اصل خواهد بود. 

      اما در کنار نصب برچسب بهداشتی، خرید از مراکز معتبر از دیگر مواردی است که مانع از خرید کالاهای تقلبی می‌شود؛ چرا که این مراکز تحت نظارت بوده و احتمال وجود کالاهای تقلبی در آن‌ها بسیار کم است؛ لذا مردم باید جدا از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و هر محصول دیگری از دستفروشان مترو و خیابانی بپرهیزند. 
امروزه بسیاری از کالا‌ها با عنوان برندهای معروف در واگن‌های مترو و گوشه‌های خیابان با یک سوم قیمت عرضه می‌شوند که همین ارزان بودن نیز خود مهم‌ترین نشانه تقلبی بودن کالاست و در حقیقت می‌توان گفت آلارمی برای تقلبی بودن محصول است. 
      در حال حاضر بنا به اعلام بسیاری از کار‌شناسان و مسوولان کشور مردم یا اطاعات لازم در خصوص تشخیص کالاهای اصل و تقلبی را ندارند یا به طور کلی توجهی نسبت به این امر ندارند، در حالی که برای مقابله با این معضل اجتماعی اساسی‌ترین نقش را خود مردم دارند.
www.sinanews.ir

نایت اسکین

 

      کـرم های لایه بردار ممکن است با برداشتن سلول های پوستی مرده که به سادگی مانند دوران جوانی فرد ریزش نمی کنند، باعث شوند ظاهر پوست پیر شده، جوان تر به نـظر رسد.

      افزایش سـن بر هر بخشی از بدن اثر می‌گذارد، از جمله پوست صورت. هر چه سن‌،بالاتر می‌رود و تجربه و خردمندی و دستاوردها در زندگی بیشتر می‌شود، تغییراتی در ظاهر بیرونی‌ نیز رخ می‌دهد .

                                                                                 در ادامه خواهید خواند چگونه باشکوه پیر شویم؟!
نایت اسکین


ادامه مطلب

 

    مدت هاست که محققان متوجه شده اند وجود ویتامین Cدر موادغذایی و استفاده از کرم برای داشتن پوست خوب ضروری است.
    به نوشته ی سایت «MSN» متخصصان پوست دریافته اند که ویتامین C بهترین ماده برای رفع لکه هاست و نه تنها باعث روشن شدن پوست می شود بلکه مانع از تولید آنزیم هایی می  شود که رنگ دانه تولید می کند. نتایج بررسی ها نشان می دهد تنها از طریق رژیم غذایی نمی توان مقدار ویتامین C مورد نیاز بدن را تامیـن کرد.
  از آن جا که نور خورشید و آلودگی، ویتامین C موجود در پوست را کاهش می دهد، بنابراین توصیه می شود از طریق استفاده موضعی این ویتامین در کرم های حاوی ویتامین C کاهش آن راجبران کرد
.(روزنامه خراسان)

نایت اسکین

[ 24 / 1 / 1391برچسب:پوست, ویتامینc, رفع لکه, نورخورشید,,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 

         با توجه به این که مو یک بافت مرده به حساب می آید،برای نظافت و نگهداری از آن وقت، انرژی و پول زیادی صرف می شود.به گـزارش سایت «MSN» مو علاوه بر زیبایی بخشیدن ارزش بیولوژیکی دیگری نیز دارد.مو سر را گرم نگه می دارد و به تنظیم دمای بدن نیز کمک می کند.مو مانند ناخن بخشی از پوست را تشکیل می دهد و بیشتر از پروتئین تشکیل شده است. از آن جا که به مراقبت و زیبایی مو اهمیت زیادی داده می شود در این مطلب به چند نکته برای تقویت موی سر و داشتن موهای زیبا، سالم و براق اشاره خواهیــم کرد.

نایت اسکین


ادامه مطلب
[ 23 / 1 / 1391برچسب:مو,تقویت,زیبایی, شامپو, اوریفلیم,,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

10 Mini Blue Glass Hookah1 عکس/ پیوند قلیان ودوشکا درخط مقدم جبهه

 افـرادی که به زیبایی پوستشان اهمیت می دهند باید بدانند که:

       استعـمال سیگار و قلیـان موجب کمبود اکسیژن مویرگ‌ها می‌شود و در نتیجه اختلال در روند بازسازی پوست به وجود می آید.
       این امر، علاوه بر مشکلات  تنفسی و بیماری‌های قلبی و عروقی موجب تیرگی و کدر شدن رنگ پوست افراد می‌شود و این به دلیل رسوب منواکسیدکربن و بقیه املاح در لایه اپیدرم پوست است.
      لایه ی اپیدرم پوست خارجی ترین لایه پوست است که هر 25 روز یک بار بازسازی می شود و در این هنگام نیاز شدیدی به اکسیژن پیدا می‌کند، به دلیل کاهش اکسیژن در مویرگ ها در اثر استعمال سیگار و قلیان تنفس سلول ها مختل می‌شود و کوچک ترین کاهش اکسیژن در مویرگ ها خود را به صورت اختلال در نشر و تنفس سلول های اپیدرم که دائما در حال بازسازی پوست هستند، نشان می‌دهد که منجر به اختلال در روند بازسازی پوست می شود. بنابراین افراد اگر به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند از استعمال دخانیات خودداری کنند.»
سلامت نیوز
                
نایت اسکین                        

[ 22 / 1 / 1391برچسب:قلیان, سیگار, تیرگی پوست, اکسیژن,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

         پوست سر هر فردی پوسته می‌زند،  ولی هنگامی که شوره سر داشته باشید،  پوسته‌ریزی بسیار زیاد می‌شود. این امر نتیـجه ی خشکی سلول‌های پوست سر می باشد و خیلی سریع‌تر از آن است از لایه ی زاینده سطح پوست برداشته شود .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب
[ 19 / 1 / 1391برچسب:ماسک مو, شوره, عسل, شامپوپاپایا و ,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

  

براساس حفاري هاي انجام گرفته درشمال غربي ايران، دانشمندان قدمت آرايش چشم را 4500 سال پیش از ميلاد مسیح مي دانند. صورت هاي كشف شده در هفت تپه خوزستان نشان مي دهد كه زنان در 2000 سال پيش از ميلاد لـب ها و گونه ها را قرمز كرده و چشم ها را با آرايش، درشت جلوه مي دادنـد.

 متون ديني دوره ی هخامنشيان حاكي از اين مطلب است كه زنان حرمسرا براي ديدار با شاه،  دچار زحمت زيادي مي شدند. زيرا ساعـت ها بايد خود را آرايش مي كرده اند و انواع اسانس هاي خوشبو را به همراه روغن به بدن خود مي ماليدند .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

ادامه مطلب

زنان دنیای باستان چگونه آرایش می‌کردند؟!

زنان دنیای باستان چگونه آرایش می‌کردند؟!
         کلئوپاترا از هزاران لوازم طبیعی زیبایی استفاده می‌کرده تا قدرت افسانه‌ای خود را حفظ کند. عطرهای او به طور یقین چهره ی تاریخ را عوض کرد، زیرا...
  نایت اسکین

ادامه مطلب
[ 14 / 1 / 1391برچسب:آرایش, زنان, باستان ,مصر, یونان, عرب و ,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

  

          جـلـوی چـین و چـروک صورت را نمی‌شود گرفت، چون جلوی افزایش سن را نمی‌شود گرفت!
1) افـزایـش سن فقط  یکی از علل چین و چروک‌ صورت است؛
2) می‌شود جلویش را گرفت یا دست کم می‌شود سرعتـش را کم کرد.چطور؟ با چند پیشنهاد ساده:                                                                                                              
    
   لطفا به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب
[ 12 / 1 / 1391برچسب:چین و چروک, پیری, سولاریوم, شیرینی, ضدآفتاب و,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 

[ 1 / 1 / 1391برچسب:نوروز, مبارک,اژدها, نهنگ, بهار, سال نو ,,,, ] [ ] [ یـــاس ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب