فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

مهــــــــــــر در پایان استــــ

نکند مهـــــــــــــر تو با تقویم استــــ؟؟؟
 
من ز تقویم دلت باخبرم !!!
همه ماهش مهـــــــــــر استــــــــــــــــ،
 
همه روزش احساســـ
زنـده باشی ای دوستـــــــــ
عزتــتـــــــ افـــزون بــاد.............
 
Click here to enlarge
[ 30 / 7 / 1391برچسب:مهر, تقویم, پایان, دوست و ,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

honey and milk

   "عسل" یکی از بهترین نعمت‌های الهی و فرآورده‌های طبیعی است که علاوه بر داشتن خواص دارویی، به‌دلیل دارا بودن انوع ویتامین‌ها و مواد قندی، می‌تواند به‌عنوان ماسکی مناسب برای شفافیت و شادابی پوست به‌کار رود.

     طبق مطالعه‌های پیشی، «عسل» در زیبایی، پیشینه دیرینه دارد و در ترکیب بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌ها نیز، به‌کار می‌رود. ترکیب دو قاشق "عسل" صاف شده با شیر ولرم و مالیدن آن بر روی پوست به‌مدت ۲۰دقیقه، شفافیت و طراوت پوست صورت را به شما هدیه می‌کند.

Honey Skincare

     گفتنی است این ماده، سرشار از ویتامین‌های "آ"، "ب۱" و "ب۶" است و وجود ازت و مواد قندی نیز، آن‌را در گروه غذاهای کامل جای داده است. "بوعلی سینا"، بزرگ‌ترین پزشک مسلمان در قرن چهارم در کتاب "قانون" می‌نویسد:

     "عسل، اندورن را تقویت، نیرو را زیاد و اشتها را باز می‌کند." هم‌چنین در جای دیگر می‌گوید: "عسل در به‌هم آوردن زخم‌های چرکین کمک می‌کند."

Honey Mask

     مصرف "عسل"، شاید قدمتی به درازای حیات انسان داشته باشد. قدیمی‌ترین اسناد پزشکی که در "مصر" کشف شده، نشان می‌ٔهد "عسل" برای درمان زخم‌های گوارشی، کلیه، چشم و دیگر اندام‌ها نیز استفاده می‌شده است.

 

  

بیست و هفتم مهر ماه سال 1390،

نخستین مطلب را در این وبگاه به نمایش درآوردم...

و اینک پس از گذشت یک سال از آن روز، آرزومنــــــدم؛

مطالبش مفید فایده برای تمامی خوانندگان آن بوده باشـد.

و شاید این یکی از یـــادگارهایـــی‌ باشـد که از من به جا خواهــد مانــد!!!

علاقه‌ای که بسیاری از دوستان با دیدگاه‌هایشان به این مطالب نشان دادند، عشق و انگیزه‌ای‌ست که ادامه کار را برایم هموار و ممکن می‌سازد.

   و حال اینـــــک؛

    باید سپاس‌گزار تمامی شما همراهان و دوستان گرامی وبگاه زیبایی و سلامت باشم که برخی از آنان با لینک‌های دو جانبه‌شان با این بلاگ، به پرخواننده‌تر شدن مطالب وبم یاری رساندند و حتی در مواردی نیز، منجر به گفت‌وگو و دیدار و نیز دوستی‌های نوینی در زندگــی‌ام گردید؛

باشــد که همراهـــی‌مان، دوامی طولانـی داشته باشد...

Click here to enlarge 

وسعت یاد کردن، همیشه گفتنی نیست

« سرمایـه هر دلـی، به اندازه حرف‌هایــی‌ســت که برای نگفتــن دارد...»

به وسعت تمام ناگفتــه‌ها

به یادتان هستم

دوستــــان:

     پیش از ورود به 6 موردی که می تواند بسیار زیاد به خشکی موها کمک کند، خوب است بدانید در این صورت، شامپوی خاصی به شما پیشنهاد نمی شود مگر شامپوهایی که مخصوص موهای خشک هستند فقط لطفاً از یک برند استفاده نمایید و دائماً به فکر تعویض شامپوی خود نباشید!! دکلره این نوع مو را برای همیشه، کنار بگذارید و در نهایت اگر موهای خود را رنگ کرده اید، حتماً از نرم کننده های مخصوص موی خشک در کنار شامپوی خود استفاده کنید.

و اینک 6 درمان آسان خانگی برای برطرف ساختن خشکی مو:

 

1- موز رسیده : یک موز رسیده را به طور کامل، لا به لای موهای نم‌دار بمالید و  کم کم به آرامی با نوک انگشتان برای مدت کوتاهی ماساژ دهید و پس از حدود 20 دقیقه، موهای خود را شامپو بزنید و سپس آب کشی نمایید.
 

2- مایونز: نصف پیمانه مایونز را به موهای خود بزنید و مطمئن شوید از ریشه تا سر موهای خود را به آن آغشته کرده اید. موهای خود را 15 دقیقه با حوله ای بپوشانید و اجازه دهید تا مایونز به طور کامل تمام موهای شما را مرطوب کند. سپس موهای خود را کاملا بشویید و شامپو بزنید.

برای مطالعه موارد دیگر، ادامه نوشته را از دست ندهیــــد

 


ادامه مطلب

مواد لازم :

1- زرده تخم مرغ 2 عدد کوچک یا 1 عدد درشت  

2 - روغن زیتون 20cc  

3 - روغن نارگیل 20cc

4 - سرکه سیب 10cc

5 - روغن بادام 20cc 

طرز تهیه: 

 

     روغن ها را با حرارت ملایم  گرم کرده و بقیه مواد را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط نمایید، سپس مواد را روی موهای تمیز و نم دار بزنید و با نوک انگشتان دست به آرامی،  پوست سر و موها را به صورت دورانی ماساز دهید.

     سپس موها را بالای سر جمع کرده و روی آن را به وسیله  یک کلاه پلاستیکی یا پوشش نایلونی یا کاغذ فویل بپوشانید و پس از 30 تا 50 دقیقه، موها را با  شامپوی  مخصوص موهای خشک شستشو دهید.

 

یادآوری:

دوره درمان موهای ضعیف را با این دستور، به مدت 2 ماه و هفته ای یک‌بارانجام دهید تا موها، کاملاً تقویت شود.

 

 

 4.gif4.gif4.gif4.gif

     همه دوست دارند زیبا و سالم باشند اما آرایش کردن همیشه هم تنها راه حل زیبا به نظر رسیدن، نیست! با رعایت چند راهکار ساده می توانید بدون استفاده از آرایش زیبا و شاداب باشید.

1- هر روز دوش بگیرید:

     رعایت بهداشت شخصی اولین گام به سوی زیبایی است. پس دقت کنید روزانه زمان کوتاهی را به دوش گرفتن و پاکیزه کردن بدن و نیز موهایتان اختصاص دهید تا درخشش طبیعی خود را حفظ کنند.

2-پوستتان را مرطوب کنید:

   نوع کرم و لوسیونی که استفاده می کنید، مهم نیست. فقط به یاد داشته باشید صبح و شب قبل از خواب پوست دست و صورتتان را مرطوب کنید تا سلول های پوستتان جوان تر به نظر برسند و بر اثر خشکی چروکیده نشوند.

            

 


ادامه مطلب

Click here to enlarge

ماسک موز برای پوست‌های چرب:

مواد لازم:

موز رسیده: یک عدد
عسل: یک قاشق سر خالی
ماست: یک قاشق سر پر


طرز تهیه:

    موز را رنده می کنیم و سپس عسل و ماست را به آن اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا یک دست شود.این مخلوط را روی پوست خود می گذارید و به مدت 5 دقیقه ماساژ می دهید و برای 20 دقیقه به پوست خود استراحت می‌دهید و سپس با اب ولرم، صورت خود را می شویید.

    این ماسک، خاصیت شفاف کنندگی و ضد لک دارد و یک بار 
استفاده از آن در هفته به از بین رفتن لکه‌ها کمک شایانـــی می‌کند.

موز و عسل

ماسک موز برای پوست‌های خشک:

    از جایی که موز، خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارد، اگر پوست صورتتان خشک است از روش زیر، ماسکی تهیه کنید و آن را روی صورت خود بگذارید:

    یک موز سالم و رسیده را خوب له کنید و سپس یک و نیم قاشق مربا خوری عسل به آن افزوده، خوب مخلوط نمایید.
صورت را با آب ولرم و ژل شست‌وشوی مناسب پوستتان بشویید و پس از خشک کردن این مخلوط را به چهره و ناحیه گردن خوب بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

    نکته:این ماسک یکی از بهترین ماسک‌ها برای چهره‌های خسته و بی‌خوابی کشیده می باشد.

یادمان باشد، رسیدگی به پوست، جنسیت نمی شناسد...!!

Click here to enlarge 

 imam reza www.yasgroup.ir 1 تصاویر متحرک ولادت امام رضا علیه السلام

امام رضا(ع):
خداوند، پر حرفي و تلف کردن ثروت و اظهار نياز کردن
زياد از همنوعان را دشمن مي‌دارد.

emam reza www.yasgroup.ir 1 تصاویر متحرک میلاد امام رضا علیه السلام

 

بهترين شادباش ها تقديم به شما، 
به مناسبت ميــــلاد امام علي بن موسي الرضا(ع)


 

[ 6 / 7 / 1391برچسب:میلاد نور , امام رضا(ع), شادباش, تبریک,,,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 

راز زیـــــبایی با زیــتون

   اگر به دنبال ماده طبیعی برای زیبایی و شادابی پوست خود هستید،بدانید که روغن زیتون از دیر باز برای حفظ شادابی و طراوت پوست مؤثر بوده و هم اکنون در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد اما اگر می خواهید طبیعی‌ترین و بهترین کرم و ماده آرایشی را برای طراوت پوست خود انتخاب کنید،می‌توانید روغن زیتون به پوست خود بمالید.روغن زیتون مانع از خشکی پوست شده و رطوبت کافی را به پوست می رساند.

   امروزه در بسیاری از شامپوها، روغن های حمام، لوسیو‌ن‌ها،صابون‌ها،روغن‌های ماساژ و روغن‌های ناخن و حتی برای درمان بیماری‌های ناخن از روغن زیتون استفاده می شود.

روغن زیتون

   این روغن به دلیل داشتن پلی فنول‌ها از آسیب های پوستی که ممکن است در مواجهه با نور خورشید ایجاد شود،جلوگیری می‌کند. پوست وقتی صدمه می بیند که سلول هایش تخریب شوند بنابراین پلی فنول‌های موجود در کرم‌های ضد آفتابی که از روغن زیتون تهیه می‌شوند،می‌توانند مانع از آسیب‌های پوستی شوند.

   جالب است بدانید؛ در یونان باستان،مصر و روم نیز از این ماده برای زیبایی پوست زنان استفاده می شده؛ بنابراین نرمی پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن و از بین بردن خشکی پوست و مو از دیگر خواص روغن زیتون است...

  

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب