فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

 


   كدو حلوايي يكي از نيروگاه‌هاي توليد ريزمغذي‌هاي حيات بخش در طبيعت است كه با بيش از يكصد ماده مغذي و شفابخش بسته بندي شده و در عين حال براي حفظ زيبايي نيز بسيار مفيد است.
   این گیاه خوراکی، سرشار از خواص آنتي اكسيداني است كه سلامت بدن را تقويت مي‌كند؛ در حفاظت از پوست موثر است و خاصيت بيماري زدايي نيز دارد.
   سايت اينترنتي «وي دام» با انتشار مقاله‌اي تخصصي در اين زمينه گزارش داد: متخصصان پوست تاكيد مي‌كنند كه كدو حلوايي در زمينه مراقبت از پوست قدرتمند و بي‌نظير است چراکه حاوي اكسيد‌هاي قدرتمند آنتي هيدروكسي است كه يك اسيد طبيعي در ميوه است و سلول‌هاي مرده پوست را برطرف كرده و پوست را درخشان مي‌كند. همچنين حاوي ويتامين A است كه به توليد سلول‌هاي پوستي جديد و نرم‌تر و جوان‌تر شدن اين بافت كمك مي‌كند.
   هم چنین كدو حلوايي به دليل داشتن مقادير بالاي كاروتنوئيد30 درصد از بروز تمام انواع سرطان‌ها پيشگيري مي‌كند.
   علاوه بر اين كدو حلوايي به دليل دارا بودن مقادير بالاي بتاكاروتن كه در ميوه‌ها و سبزي‌هاي نارنجي رنگ مثل هويج و كدو به وفور يافت مي‌شود، از پوست در برابر تشعشعات ماوراء بنفش محافظت مي‌كند و مصرف عصاره آن به طور روزانه حتي تاثير محافظتي كرم ضد آفتاب را افزايش مي‌دهد.
   هم چنین عصاره كدو حلوايي، لايه محافظتي روي پوست در برابر فاكتورهاي محيط زيستي ديگر مثل آلودگي هوا، استرس و دود سيگار ايجاد مي‌كند و اسيدهاي چرب موجود در اين محصول جاليزي در از بين بردن چين و چروك‌هاي پوست، بسیار مؤثر است. كدو حلوايي علاوه بر اين‌ها سرشار از ويتامين C است.

   حالا باز هم با این همه خاصیت، می گویید که مزه‌تو دوست ندارم؟؟!!! اونایی که فکر می‌کنند مرغ یک پا داره، دست کم از ماسکی که در پست بعدی، خواهم گفت استفاده کنند تا بلکه کم کم علاقه‌مند به خوردنش هم بشوند....

 

 رسول گرامی اسلام (ص ) فرمود:

هر کس بشارت ماه ربیع الاول  را به من بدهد، من هم بشارت بهشت را به او می دهــم .

  شکلکهای جالب آروین

 



ماه شادی اهل بیت برمسلمانان مبارک

 
از جمله حوادث فرخنده و مهــم این ماه:
 
    حادثه مهم و تاريخي ليله المبيت، هجرت حضرت محمد (ص) از مكه به مدينه، ولادت خجسته آن حضرت و امام جعفر صادق (ع)، ازدواج خجسته پیامبر(ص) با حضرت خديجه (س)، هلاكت يزيد بن معاويه و .... است.
 

  شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

  

اى خاتــم مهربانــى و عشق!

درود بر تو که گــــام هاى مهتابـى‌ات

شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشاند . . .

اللهم صل علی محمد و آل محمد

رحلت نبی رحمت(ص)، امامان حسن مجتبی(ع) و رضا(ع)، تسلیت باد

مسجد پیامبر/مدینه/گیرنده عکس:یاس پارسی

قرآن منسوب به دست‌خطِ امام رضا (ع) 

موزه آستان قدس رضوی ـ مشهد

قرآن منسوب به دست‌‌خطِ امام حسن مجتبي(ع)

موزه آستان قدس رضوی ـ مشهد

 

 دوستان گرامی و همراهان وب زیبایی و سلامت،

    به علت مشغله کاری؛ انجام و ارائه برنامه‌های خاص در زمان مقرر از فرصت پیش روی در زمان امتحانات دانشجویان عزیز و تعطیلی کلاس‌ها، استفاده خواهم کرد و بدین ترتیب، مدت زمانی را نخواهم توانست پاسخ‌گوی نظرهای گرمــــــتان باشم.

     باشد که هر چه سریع‌تر این زمان بگذرد.........


” کجایی ” یک کلمه  ساده نیست !
گاهی خیلی معنا دارد !
 چرا سراغم نمیایی؟! چه‌ می کنی؟!چرا کنارم نیستی؟! و....
کجایی، فضولی  نیست !

به این معنی‌ست که مهمی. . . دلم  تنگ است. . . به یادتم. . . نگرانتم. . . !
از کنار کلمه‌های ساده، نباید به راحتی گذشت !

گاهی چه دلتنگ می‌شویــــم
برای یک مواظب خودت باش
برای یک هستــــــــم
برای یـک نــوازش
برای یک…؟؟!!

و من
چه زود
دلــــــــــم
برای همه چیزهای خوب
تنـــــگ می‌شود...........…..

.

.

شــاد و سلامت باشیـــــــــــد

به یاد مهــربانی‌هایتان؛

سکوت.......

« یـــــــــــــــــــــاس پارســـــــــــی »

 

[ 15 / 10 / 1391برچسب:دل‌تنگی,مشغله کاری, برمی گردم حتماًًًً,,,,,,,,!!!!, ] [ ] [ یـــاس ]

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures  

    اگر امام حسین(ع) در راه خواسته‌های دنیایی خود جنگید، من نمی‌فهمم چرا خواهران و کودکانش را همراه خود برد؟ پس عقل چنین حکم می‌کند که او به خاطر اسلام، فداکاری کرد.........

( چارلز دیکنز، نویسنده انگلیسی )

  شکلکهای جالب آروین

    آن غیرتمندی که تا این پایه به حفظ ناموس مردمان اهتمام می‌ورزید و در حمایت از همسر و خانواده و دیگران، لحظه‌ای از مجاهدت باز نمی‌ایستاد، چون در میدان رزم، یکه و تنها ماند و از زخم شمشیر و نیزه و زوبین بر زمین نشست و اوباش کوفه و سربازان مزدور دستگاه حاکم را دید که از هر سو به سر پناه زن و فرزندانش حمله‌ور هستند، دست پولادین خونین برآورد و ندا زد که :

« هان ای نامردان!!!

اگر دین ندارید، آزادگی را در زندگی فرو مگذارید.........»

( جرج جرداق، دانشمند و ادیب مسیحی )

  شکلکهای جالب آروین

    بهترین درسی که از ماجرای کربلا می گیریم این است که امام حسین(ع) و یارانش ایمانی استوار به خدا داشتند. آن‌ها با اعمال خویش، ثابت کردند که در مقام مبارزه حق و باطل، تفوق عددی و کثرت عددی اهمیت ندارد و پیروزی حسین(ع)، با وجود  اقلیتی که داشت، باعث شگفتی من است......

( توماس کارلایل، تاریخ نگار و فیلسوف انگلیسی )

  شکلکهای جالب آروین

    هیچ نمونه‌ای از شجاعت، بهتر از آن که امام حسین(ع) از لحاظ فداکاری و تهور نشان داد در عالم پیدا نمی‌شود. به عقیده من تمام مسلمانان باید از سرمشق این شهیدی که خود را در سرزمین عراق، قربانی کرد، پیروی کنند.....

( محمد علی جناح، رهبر بزرگ پاکستان )

  شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین 

   عیسی مسیح(ع)، منادی و راهنمای صلح و دوستی و آزادی و عدالت، مهربانی و لبخند بود، به همین روی شایسته است که نام و مقام و منش و فطرت پیروان او نیز چونان وی باشد.به امید روزی که همه ادیان الهی در سایه نام خداوند بزرگ، در کنار یکدیگر زیسته و تمام اهریمن‌ها رخت بربندد.

هیچ کریسمسی ایده‌آل نخواهد بود مگر این‌که انسان‌ها تصمیم بگیرند، آن را به بازتابی از ارزش‌ها، خواسته‌ها، علاقه‌ها و قوانین خودشان تبدیل کنند.

   امروزه نزدیک به چند صد هزار ارمنی در ایران زندگی می کنند که بیشترشان، در شهرهای تهران، اصفهان، ارومیه و مشهد سکونت دارند.

   مدیریت وبلاگ زیبایی و سلامت، عید میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو مسیحی را به تمام مسیحیان جهان و به ویژه هموطنان عزیز مسیحی و پیروان این پیامبر مهر و روشنی، تبریک و تهنیت گفته و برای تمامی موحدان جهان، سال پر برکتی را آرزو دارد.

شب است و لحظه ی حرمان مریم /  وطفلی خفته در دامان مریم 

 

وجود نازنینش بکر و بی عیب /  خدا می داند و وجدانِ مریم 

مسیح خالق و پیغمبر صلح /  گلی خوشبوی از بُستانِ مریم 

همان طفلی که از روح خداوند /  نهالش تنجه زد در جانِ مریم 

نه دستی بهر تیمار وجودش /  نه دارویی که بُد درمانِ مریم

دلش در معرض اوهام وحشی /  ولی چون کوه بُد پیمانِ مریم 

ندای لا تَخَف لا تَحَزنوهآ /  زسوی خالقِ سبحانِ مریم 

شفا بخش دل پردرد او شد /  بشد لطف خدا از آنِ مریم 

بُوَد او روح «جاوید» خداوند /  نبشته این چنین فرمانِ مریم

 

یک شب ساکت و آرام، یک ستاره بالای سر ، یک هدیه  پر برکت از امید و عشق. یک کریسمس پر برکت برای شما

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

   نخستین روز سال نو مسیحی را ارامنه«سامانور» می نامند. معادل ارمنی «ناواسارد» است. ناواسارد، نام اولین ماه تقویم ارمنی می‌باشد. برای سامانور، در زبان ارمنی، اصطلاح «کاقاند» را هم به کار می بردند که همان کالینوار لاتین است و به معنی نخستین روز هر ماه به کار می‌رود.

   شب سال نو یا کاقاند، اعضای خانواده دور هم جمع می شوند و به شادمانی می پردازند. از دیگر سمبل‌های سال نو مسیحی «باباکاقاند» یا «پاپاکاقاند» به معنای بابا(پاپا) زمستان یا همان بابانوئل است.

  در پیدایش «بابانوئل» نیز آرایی قاطع وجود ندارد و هر محققی نظریه‌ای خاص دارد. اصطلاح نوئل در زبان‌های اروپایی، به معنی تولد است، البته معنای دیگری هم دارد که پدر و مادر نیکوکار از آن جمله است و در این مورد بیشتر جشن تولد حضرت مسیح(ع) معنا می‌شود.

   برخی از محققان، اصل بابانوئل را هم به کشور آلمان نسبت داده‌اند. داستان «سانتاکلوزــ سان نیکلا» که شهرت فراوان دارد، از جوانی به نام سانتاکلوز حکایت می‌کند که در قرن 4 میلادی می‌زیسته و در آن روزگار که دختران تنگدست به خاطر نداشتن جهیزیه، از رفتن به خانه بخت، باز می ماندند، کیسه‌ای را پر از طلا می‌کند و پنهانی از لوله بخاری، به خانه دختران دم بخت می‌ریزد و بدین ترتیب پول برای تهیه جهاز دختران آماده می‌شد و آن‌ها ازدواج می‌کردند. از آن زمان سانتاکلوز، مظهر هدایایی می‌شود که به طور پنهانی داده می‌شود.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

  افسانه بابا زمستان از روزگار دور، در خاور زمین نیز معروف بوده است. جشن ناواسارد و عید باری کندان ارامنه و بخشش هدایا، توزیع جوایز و زدن نقاب به صورت در جشن‌های ذکر شده، بیانگر این حقیقت است. روایتی نیز به نام «بارتو» در میان ارامنه شهرت دارد که محبوب کودکان بوده و از طرف آن‌ها بابابزرگ خوانده می‌شده است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــ نام اين جشن در زبان ارمني، « باري گِندان » (Baregendan) يا « بار كندان » (Barekendan) به معناي « زندگي خوب » يا « خوب زندگي‌كردن» و يا « زندگي نو » و « شادماني و فراواني نعمت » است.در اين روز، مردم نظم و نظام معمول در زندگي را برهم مي‌زنند و كارهايي بيرون از عرف و قاعده مي‌كنند و در آن به جشن و شادي و پُرخوري و شادخواري مي‌پردازند. برخی شادمانی این روز را با سیزده به در ایرانیان که از جشن های کهن ایران است، شبیه می‌دانند.

« تاریخچــه تزییــن درخت کـاج »

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 احتمالاً سنت تزیین کاج از دوران باستان و از آن هنگام که درخت به عنوان یک «توتم»، مورد پرستش قرار می‌گرفته، به یادگار مانده است. 

در یک روایت دیگر نیز آمده است:

   « درخت کاج را نخستیــــن بار در سال 1605 میــلادی در آلمان به صورت امروز تزییــن می‌کردند.»

   و بر اساس همین روایت بود که «مارتین لوتر» عادت داشت در شب تولد مسیح(ع)، شاخه‌های درختان کاج را به خانه بیاورد و برای خوشحال کردن کودکان، آن را تزیین کند و کم کم همین عادت، به یک رسم و سنت تبدیل شد  و در سال 1840میلادی، مراسم آرایش درخت کاج به انگلستان و از آن‌جا به آمریکا راه یافت.  

  و بنا بر روایتــــی دیگر؛

   پیدایش درخت کاج از زمان فراعنه به یادگار مانده، اما هنوز تاریخچه تزیین کاج در آغاز سال نو مسیحی، به گونه‌ای مشخص، روشن نشده است....

    بیشتر محققان بر این باور هستند که در زمان‌های قدیم، این رسم با پرستش درختان بی ارتباط نبوده است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 ـ توتم به شی یا گیاهی نمادین گفته می‌شود که ظاهراً توتم پرستان و اقوام بومی بیشتر قاره‌ها، اعتقاد دارند نیرویی‌ست که باعث حمایت و حفاظت از طایفه و  قبیله می‌شود.

ـ مارتین لوتر آلمانی از پیشوایان معروف نهضت اصلاحات پروتستان و کشیش متجدد و مترجم انجیل به زبان آلمانی ( درگذشته در سال 1546م).

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 تو اگر باز کنی پنجره‌ای سوی دلت

می‌توان گفت که من چلچـــله باغ توأم

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برفــــــــ

سخـت مـحتـــــاج به گرمـــــــای تــــــــــــوام

عکاس: احمد عبداله‌زاده مهنه 
۱۳۹۱/۱۰/۶ (قدس آنلاین)

[ 7 / 10 / 1391برچسب:برف, حرم, امام رضا, مشهد, دی91, آسمان, رحمت الهی,,,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 

واقعه تولد عیسی مسیح(ع) در انجیل به این شرح آمده است :

   مریم، مادر عیسی که در عقد یوسف بود، پیش از ازدواج با او به وسیله روح پاک خدا آبستن شد....

   یوسف که سخت پای‌بند اصول اخلاقی بود، تصمیم گرفت نامزدی‌اش را به هم بزند، اما می خواست بی سروصدا این کار را بکند تا آبروی مریم نرود.... هم‌چنان که در این افکار غوطه‌ور بود به خواب رفت و در خواب فرشته‌ای دید که به او می گفت:

   یوسف، پسر داوود، از ازدواج با مریم نگران نباش. آن بچه‌ای که در وجود اوست از روح پاک خداست، مریم پسری می‌زاید و تو نام او را عیسی(نجات دهنده) می گذاری، چون او قوم خود را از گناهانشان آزاد خواهد کرد و این همان پیامی هست که خداوند به وسیله پیامبر خود قبلاً فرستاده بود:

   « ببینید! دختری آبستن می شود و پسری دنیا می آورد و نام او را عمانوئیل(به زبان عبری، یعنی: خدا با ما) می گذارند....»

  هنگامی‌که یوسف از خواب برخاست، طبق دستور فرشته عمل کرد و مریم را به خانه‌اش آورد تا همسر او باشد. سپس هنگامی‌که فرزند به دنیا آمد، نامش را عیسی گذاشت....(انجیل متی،18تا25 /1)

شکلکهای جالب آروین

   (در پست‌های بعدی نیز بخش‌های دیگری در ادامه همین موضوع، خواهد آمد که تمام این مطالب برگرفته از مقاله ای ست که خودم چندین سال پیش در ماهنامه بین المللی جاده ابریشم به مناسبت کریسمس نوشتم و اکنون امیدوارم مورد استفاده شما واقع شود)

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین 

   این روزها، در مناطقی از ایران که هموطنان مسیحی سکنی دارند، حال و هوای دیگری حاکم است و جنب و جوش خاصی جاریست. درخت‌های کاج زینت بخش جشن سال نو هموطنان مسیحی است و فروشگاه‌های اسباب بازی فروشی، مملو از خریدارانی‌ست که برای تهیه هدایای سال نو، به آن‌ها مراجعه می کنند.

   برابر با یک سنت دیرینه، دادن هدیه، به ویژه به کودکان، نزد مسیحیان، اهمیت ویژه‌ای دارد. آن‌ها در شب عید، منتظر دریافت هدیه از «بابانوئل» هستند.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

   بیشتر جمعیت مسیحیان کنونی ایران را ارامنه تشکیل می دهند که برابر با قوانین کلیسایی خود، از اول تا ششم ژانویه را در استقبال از سال نو مسیحی و عید میلاد عیسی مسیح(ع) جشن می گیرند. 

   یکی از رسوم سال نو مسیحی، ارسال کارت‌های تبریک برای دوستان و آشنایان نزدیک است و مسیحیان به این رسم نیز هم‌چنان پای‌بند و وفادارند.

   از دیگر رسوم سال نو، خرید و تزیین درخت کاج است که این روزها، در سطحی وسیع، در مناطق مسیحی نشین عرضه می گردد. در کشورهای مسیحی نشین جهان و بر اساس تقویم کلیسای کاتولیک، درخت کاج را شب کریسمس، (شب25 دسامبر، میلاد مسیح) تزیین می کنند، اما ارامنه، شب ژانویه(شب سال نو) به تزیین درخت کاج می پردازند.

   این دسته از مسیحیان بر این باورند که حضرت عیسی(ع) در روز ششم ژانویه، متولد شده است، حال آن‌که کاتولیک‌ها، روز 25 دسامبر را روز میلاد مسیح(ع) می‌شناسند.

   بررسی آداب و رسوم و اقوام گوناگون، نشان می دهد که تزیین درخت کاج در آغاز سال نو میلادی بدین علت صورت می گیرد که درخت، جزیی از طبیعت و مظهر زندگی و تلاش است. در انجیل، از درخت حیات و درخت دانش ، فراوان یاد شده است.

   روز پیش از کریسمس ارامنه(ششم ژانویه)، جراگالوتیس نامیده می‌شود که به معنای روشن کردن چراغ یا شمع است.در شب منتهی به ششم ژانویه، مردم در کلیسا، با نان مقدس ، تعمید می شوند و مراسمی مذهبی انجام می گیرد. در آن شب رسم است که بزرگ خانواده، پیش از خوردن شام، نان مقدس « نشنمارک» را که نوعی نان کوچک و ظریف و بی نمک است، بین اعضای خانواده تقسیم می کند و پس از خوردن آن به صرف شام مشغول می‌شوند. این شــب را  « تاتاخوم » یا «عید میلاد مسیح(ع) » می خوانند.  پس از شام، گروه گروه به خانه‌های همدیگر می روند و میلاد مسیح(ع) و آغاز سال نو را به یکدیگر تبریک می گویند.

   عید میلاد مسیح(ع)، باشکوه هر چه تمام‌تر در میان مسیحیان جهان برگزار می‌شود. این عید از بزرگ‌ترین و عمومی‌ترین جشن‌های مسیحیان به شمار می‌رود.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ شکلکهای جالب آروین❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پس از طراحی جالب و دیدنی ناخن شب یلدای امسال،‌ در ادامه گلچینی از طراحی ناخن عروس مدل 2013 م!!! را خواهیــم دیــد

حالا آقایون، تصور کنیــد در مجلس(انشاءالله) عقدتون با همین ناخن‌ها به شما عسل داده شود...!!!

طراحی های زیبای ناخن مخصوص شب یلدا 

 

nakhon مدل جدید طراحی ناخن

ادامه تصاویر را از دست ندهید


ادامه مطلب
[ 3 / 10 / 1391برچسب:ناخن, طراحی, یلدا, عروس, مدل 2013,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

   

!!!!از همین حالا در هر سنی که هستید، به فکر گذر عمر و چین و چروک پوستتون باشید 

سلامت نیوز: رشد چین و چروک های پوست اجتناب ناپذیر است، اما نوع و شدت این چروک ها قابل کنترل هستند. شما نمی توانید در ژن خود دست ببرید تا پوستتان را حفظ کنید، اما می توانید در از آن در مقابل آفتاب محافظت کنید و با عادات خوب غذایی آن را تغذیه کنید. 

خوردن مواد غذایی که سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین های ترمیم پوست و فیبر هستند، سرعت پیر شدن پوست صورت را کاهش می دهد. میوه های تازه و رنگارنگ برای به دست آوردن این دست از مواد مغذی گزینه های خوبی هستند. سعی کنید تا در رژیم غذایی خود این دست از میوه های دوست دار پوستتان را بگنجانید.

کیوی:میوه ای سرشار از ویتامین ث 

کیوی یکی از بهترین میوه هایی است که مصرف آن موجب جوان نگاه داشتن پوست شما   می شود. کیوی سرشار از ویتامین ث و مواد مغذی است. خوردن تنها یک کیوی می تواند نیاز روزانه شما را به ویتامین ث تامین کند. همچنین این میوه دارای مقادیر زیادی از فیبر است. وجود فیبر در رژیم غذایی به دفع سموم از بدن شما کمک می کند و این موضوع مقداری از بار دفع سموم را از پوست بدن می کاهد.

ویتامین ث به ساخته شدن کلاژن در بدن کمک شایانی می کند. عنصری که به عنوان آنتی اکسیدان محافظ، در بدن شما قرار دارد. در پوست افراد مسن، کلاژن شروع به شکستن می کند و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. خوردن موادغذایی سرشار از ویتامین ث همچون کیوی، راهی است تا به پوستتان مواد لازم برای نو شدن را برسانید.

پاپایا، ترمیم کننده پوست

پاپایا هم یکی دیگر از میوه هایی است که برای جلوگیری از چین و چروک پوست توصیه می شود. این میوه نه تنها از ویتامین ث و فیبر سرشار است، بلکه دارای مقادیر زیادی ویتامین ای و آ نیز هست. با توجه به خاصیت آنتی اکسیدان بودن این ۲ ویتامین، آنها از التهاب پوست جلوگیری می کنند و از مانع از زوال پوست خواهند شد. همچنین پاپایا کمک می کند تا لایه های رویی پوست به سرعت بهبود یابند. نباید فراموش کرد که کارتنوئید موجود در این میوه برای محافظت از پوست در مقابل آفتاب اثر به سزایی دارد.

آواکادو برای جوانی پوست

آواکادو دوست خوبی برای پوست شماست. خوردن این میوه ضد چین و چروک باعث می شود تا شما پوست صاف و نرم تری داشته باشید. این میوه نه چندان خوشمزه، نه تنها دارای کارتنوئید، فیبر و ویتامین ای است، بلکه روغن های امگا موجود در آن باعث تغذیه پوست و جلوگیری از التهاب آن می شود. علاوه بر مواد مغذی مذکور، آواکادو حاوی ویتامین ب ۵ است. این ویتامین به ساختن پوست جدید و مرطوب نگاه داشتن آن کمک می کند.

 

یادمان باشد:

خوردن مقادیر زیادی از میوه کیوی، پاپایا و آواکادو یا آب میوه‌اش یا کنسروش ، چین و چروک را متوقف نمی کند، بلکه مصرف آنها به همراه دیگر میوه و سبزیجات می تواند به پوست شما کمک کند تا جوانــتر بماند. با تغییــر عادات غذایــی، خودتان را در مسیر زیبــایی و جــوانی هدایت کنیـــــد

 http://www.khavaranshop.com/
خرید پستی از خاوران شاپ

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب