راز زیبــــــــــــایی با موز!!!!!

Click here to enlarge

ماسک موز برای پوست‌های چرب:

مواد لازم:

موز رسیده: یک عدد
عسل: یک قاشق سر خالی
ماست: یک قاشق سر پر


طرز تهیه:

    موز را رنده می کنیم و سپس عسل و ماست را به آن اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا یک دست شود.این مخلوط را روی پوست خود می گذارید و به مدت 5 دقیقه ماساژ می دهید و برای 20 دقیقه به پوست خود استراحت می‌دهید و سپس با اب ولرم، صورت خود را می شویید.

    این ماسک، خاصیت شفاف کنندگی و ضد لک دارد و یک بار 
استفاده از آن در هفته به از بین رفتن لکه‌ها کمک شایانـــی می‌کند.

موز و عسل

ماسک موز برای پوست‌های خشک:

    از جایی که موز، خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارد، اگر پوست صورتتان خشک است از روش زیر، ماسکی تهیه کنید و آن را روی صورت خود بگذارید:

    یک موز سالم و رسیده را خوب له کنید و سپس یک و نیم قاشق مربا خوری عسل به آن افزوده، خوب مخلوط نمایید.
صورت را با آب ولرم و ژل شست‌وشوی مناسب پوستتان بشویید و پس از خشک کردن این مخلوط را به چهره و ناحیه گردن خوب بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

    نکته:این ماسک یکی از بهترین ماسک‌ها برای چهره‌های خسته و بی‌خوابی کشیده می باشد.

یادمان باشد، رسیدگی به پوست، جنسیت نمی شناسد...!!

Click here to enlarge 



نظرات شما عزیزان:

نوشا
ساعت17:56---14 مهر 1391
خیلی مطالبتو دوس دارم..ممنون گلم از اطلاعاتت

مجنــون بی لیلی
ساعت10:58---13 مهر 1391
برو ای عشق میازارم بیش/از تو بیزارم وازکرده خویش/من کجا این همه رسوائیها/دل دیوانه وشیدائیها/من کجا این همه اندوه کجا/غم سنگین چنان کوه کجا/من پرستوی بهاران بودم/عالمی روح ودل وجان بودم/تا تو ای عشق به دل جاکردی/سینه راخانه غمها کردی/سوختی بال وپرو جانم را/آرزوهای فراوانم را/دل من خانه رسوائی نیست/غم من نیزتماشایی نیست/کودک مکتب تو جانم سوخت/اتشی بود که ایمانم سوخت...
الو الو آتش نشانی....!!!!!! یه مورد ایمان سوزی فوری داریم..........


ش
ساعت10:20---13 مهر 1391
شمالم تا جنوبم عشق ،
چه خاک و گندمی دارم
صدام یاریم کنه
باید بگم چه مردمی دارم
بگم این حق هیچ کس نیست
که با ثروت فقیر باشه
کسی که فرش می بافه
نباید رو حصیر باشه
اگر چه سختی از انسان
یه کوه درد میسازه
ولی از مردم ما
درد داره
یه مرد میسازه


اسما
ساعت0:31---12 مهر 1391
یه یادت هستم
به یادم باش


عاشقانه
ساعت23:49---11 مهر 1391
یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم گر چه در خود شکستیم صدایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سروبایی نکنیم

سلام

آپمممم


ساعت19:42---11 مهر 1391
سلام خیلی وقت من دسترسی به کامپیوتر به خاطرزلزله درمنطقه ما نداشتم وب تون خیلی زیباشده


مر30. در ضمن خوشحالم که حالتان خوب است


شعله
ساعت18:31---11 مهر 1391
در نگاهت چیزیست که

نمیدانم چیست ؟



مثل آرامش بعد از یک غم ،

مثل پیدا شدن یک لبخند



مثل بوی نم بعد از

باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟



من به آن محتاجم





سلام ممنون از مطلب مفیدت


هانیه
ساعت12:08---11 مهر 1391
هر وقت موز گیرم بیاد درست میکنم اینو حتما
هرکی ندونه میگه تو سومالیم!!!


غزال
ساعت11:40---11 مهر 1391
سلام دوست خوب و مهربونم. ممنونم که منو فراموش نکردی. زیارت قبول عسیسم. مواظب خودت باش خانومی

ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت9:20---11 مهر 1391
نشانی ام عوض نشده ، هنوز در همین خانه ام
فقط دیگر زندگی نمی کنم .!


ساعت0:53---11 مهر 1391
عزیز دل؛ سمانه جون
من کی باشم که اسم زیبایت رو پاک کنم؟
نه قربونت نمی دونم چطوریه که گاهی وقتا میای تأیید کنی یه نظر رو و یا این که جواب بدی ، اسم نویسنده نظر پاک می شه؟؟!!


هانیه
ساعت0:51---11 مهر 1391
نه ناراحت نشدم دوست عزیز

سمانه
ساعت0:51---11 مهر 1391
یاسی!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا اسممو پاک می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
با من قهر کردی؟؟
گفتم که شوخی کردم


ساعت0:48---11 مهر 1391
خوش به حال این هانیه خانم!!!
چی می گید به همدیگه یواشکی ؟؟؟
هی جواب می دید به هم و .....
پس شما وقت یاسی رو می گیرید که یه سر به ما نمیزنه این دخمره!!!!
شوخی کردم هانیه جون از دستم ناراحت نشه.

هانیه
ساعت0:44---11 مهر 1391
مرســــــــــــــــــــــــــی یاسی جونم
دانشجوها هم از استادای uptodateخوششون میاد


هانیه
ساعت0:40---11 مهر 1391
مرسی که بهم انرژی میدین

:

به قول شاعر تو رو از دور می بوسم تو رو از دور میبینم


هانیه
ساعت0:34---11 مهر 1391
اومدم که یاسی
هورااااااااااااااااااااا

اما الان تازه باید برم سراغ درسم
استاد زبان این ترم ما می خواد از ما شکسپیر و ....... دربیاره هر هفته باید کتاب داستان بخونیم خلاصه کنیم به انگلیسی....هی واااای ...
امروز کل شهرو گشتم واسه یه کتاب داستان خوشگل... نبود بعدشم مگه چند تا کتاب داستان هست تو بازار اونم تو یه stage???
همه الان یه جور شده کتابامون....
:
:
:
از کتابای داداشمم نمیتونم استفاده کنم نمیذاره میگه اونا stageبالاس....
خسته شدم صبح تا ظهر در جستجوی کتاب اونم بی حاصل ...خودم داستان می نوشتم زودتر کارم راه میفتاد

برم دیگه شب شما بخیر


جوجو
ساعت0:34---11 مهر 1391
بر لبی خاموش صدایت می کنم
گر چه دوری از برم از صمیم قلب دعایت می‌کنم.



مر30 عزیزم از این پست مفید


هانیه
ساعت0:21---11 مهر 1391
پس واسه من خیلی مناسبه چون خواب ندارم که

ساعت9:04---10 مهر 1391
عشق زاییده ی تنهاییست و تنهایی زاییده ی \\\
گفتی برق! اون هم از هر نگاهی؛ پس برای همینه که می گن: در30 سال گذشته، مصرف برق در ایران بیش از 50 برابر افزایش یافته است و همچنان هم ادامه دارد....!!! ای بابا!!! اومدم پاسخ مطلب جالبتو بدم، دیدی چی شد؟؟!! کلهم مطلبت بجز سطر اولش پاک شد!!!! یعنی چــــی خوب؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس