6 درمــــان خانگی برای برطرف کردن خشـکی مو

- زرده تخم مرغ : دو عدد زرده تخم مرغ را خوب به هم بزنید و موهای خود را کاملا به آن آغشته کنید. اجازه دهید تا کاملا زرده تخم مرغ به خورد موهای شما برود و آن را نرم و لطیف کند. پس از 20 دقیقه، موهای خود را کاملاً بشویید و شامپو ی مخصوص بزنید.

 

 

4 - آلوئه ورا: آلوئه ورا یک ماده مرطوب کننده بسیار مناسب برای موها به ویژه موهای خشک، به شمار می رود و نیز می تواند سبب رشد موهای جدید شود. شما می توانید موهای خود را با نصف پیمانه از عصاره آلوئه ورا یا ماده غلیظ داخل برگ‌های آلوئه ورا (که در سطح شهر و در عطاری ها موجود است)، آغشته کنید و پس از چند دقیقه موهای خود را بشویید و شامپو بزنیــــد.

 

 

5 - سرکه: سرکه سیب می تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند و میزان PH موهای شما را تنظیم کند. می توانید روزانه موهای خود را با محلولی شامل سرکه و روغن معطر بشویید تا PH  موهای شما تنظیم شود . هم چنین در این صورت موها، بسیار براق می شوند و اگر مشکل موخوره در موهای خودتان داشته باشید با تکرار این عمل، حتماً آنها را دیگر نخواهید دید.

 

6 - عسل و تخم مرغ : یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری آبلیمو و عسل و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و این ترکیب را به سر خود بمالید و آن را به آرامی با انگشتان خود، ماساژ دهید. سپس آن را بشویید و شامپو بزنید.

     (این نوشته، به سفارش دوست خوبم؛ نفیسه خانم گل به نمایش در آمده است؛ امیدوارم تمامی افرادی که با خشکی مو رو به رو هستند با تکرار موارد آسان تر از این 6 مورد، در هفته ، خشکی مو را به کمترین حالت خود برسانند، چراکه موهای ما نیمی از زیبایی روی ما را تشکیل می دهند.)

 


نظرات شما عزیزان:

ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت13:26---25 مهر 1391
یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری



تقدیم به تو ...



ساده و کوتاه !



تنها همین 2 کلمه ...



برگـــــــرد ........ دلتنــــــــگم !!!
ااااااااااااااااااااااااااااااااومدم


نفیسه
ساعت11:56---22 مهر 1391
سلام عزیزم

مرسی از راهنمایی شما. حتما این کارها را انجام می دم و نتیجشو اعلام می کنم. خیلی لطف کردید.
خواهش می کنم دوست خوبم موفق باشی


elahe
ساعت13:09---20 مهر 1391

اين گونه زندگي کن:
ساده اما زيبا
مصمم امابي خيال
متواضع اما سربلند
مهربان اما جدي
سبز اما بي ريا
عاشق اما عاقل


elahe
ساعت12:59---20 مهر 1391
besiyar aliiiiiiiii

هانیه
ساعت23:07---19 مهر 1391
یاد تو” پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر . . .


ساعت21:38---19 مهر 1391


هيچ مي داني تک تک آن ستاره هايي که هر شب نگاه خسته اما مشتاقت را به آنها مي دوزي و آرزو ميکني که کاش مي توانستي با دستهايت سهم خودت را از آسمان برداري . اگر تو بخواهي مي توانند پلکاني شوند و تو را اوج دهند تا ملاقات خدا؟

سلام خانمی.ممنونم مفید و آموزنده بود.راستی به استقبال رهبر رفتی؟
من که بجنورد نیستم!!! ایشان سفر به خراسان شمالی کرده اند و اکنون در بجنورد، مرکز این استان هستند که تا مشهد، 4 ساعت فاصله است... و یک نکته دیگر: در تاریخ آمده که زمانی که حضرت علی(ع) به شهر انبار( از شهرهای ایران در آن دوره) رفتند، مردم آن جا به استقبال ایشان می روند... همین مسأله باعث اعتراض آن حضرت می شود که به دنبال کار بیهوده نباشند و به کار خود و خدمت به خلق بپردازند و ..... حال تو خود حدیث مفصل خوان از این مجمل....


هانیه
ساعت21:26---19 مهر 1391
خواهش می کنم...خواهش می کنم
انقد منو تشویق نکنید
من متعلق به همه شمام...خواهش میکنم
: *
بابا انقد خجالتم ندین


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت21:23---19 مهر 1391
گاهي از خودم مي پرسم چرا دوستش دارم،او را که اين همه بي وفاست، قلبش از قلبم جداست، شايد اينکه مي گويند دل به دل راه دارد اشتباست، چرا دوستش دارم وقتي لحظه ايي به ياد من نيست، پس چرا در قلب من ياد او هميشگي است، پس چرا براي من بودنش تنها دليل زندگيست، پس غلط بود اينکه مي گفتند دل به دل راه دارد، دل من بياد او هر ثانيه دلتنگ و باراني است، دل او بيخبر از اينهمه پريشاني است .

جوجو
ساعت20:24---19 مهر 1391
اوخ جوووووووووووون
این موارد، خوراک منه
حتما باید انجامشون بدم. خسته شدم بس که باید نرم کننده و روغن زیتون بزنم. تکراری شدن.
حالا این مواردو امتحان می کنم
میسی عزیزم


هانیه
ساعت15:06---19 مهر 1391
خوشبختانه من از این یکی به دورم
:
بجای خشکی روغن ریزی داره موهای من حتی هرروزم بشورمش
البته نه در این حد که گفتم(اغراق فرمودیم)


سمانه
ساعت0:04---19 مهر 1391
به به چه خبره؟؟ یاسی جووووون
آشپزیه؟؟!!!
راستش من مایونزشو امتحان کردم. خوب بوده . آخه می دونی یک بار خودم خراب کردم موهامو چون دکلره زدم بعدش مجبور شدم از خشکی بیش از حد موهام، مایونز رو امتحان کنم که یک پزشک بهم گفت.
البته ایشون هم شامپوی خاصی بهم پیشنهاد نداد و گفتش هر شامپوی که به سرت میافته استفاده کن
به هر حال مطلب خوبی نوشتی . اون موارد دیگرو حتما امتحان می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس