1سال پیش در چنیـــن روزی...!!!

  

بیست و هفتم مهر ماه سال 1390،

نخستین مطلب را در این وبگاه به نمایش درآوردم...

و اینک پس از گذشت یک سال از آن روز، آرزومنــــــدم؛

مطالبش مفید فایده برای تمامی خوانندگان آن بوده باشـد.

و شاید این یکی از یـــادگارهایـــی‌ باشـد که از من به جا خواهــد مانــد!!!

علاقه‌ای که بسیاری از دوستان با دیدگاه‌هایشان به این مطالب نشان دادند، عشق و انگیزه‌ای‌ست که ادامه کار را برایم هموار و ممکن می‌سازد.

   و حال اینـــــک؛

    باید سپاس‌گزار تمامی شما همراهان و دوستان گرامی وبگاه زیبایی و سلامت باشم که برخی از آنان با لینک‌های دو جانبه‌شان با این بلاگ، به پرخواننده‌تر شدن مطالب وبم یاری رساندند و حتی در مواردی نیز، منجر به گفت‌وگو و دیدار و نیز دوستی‌های نوینی در زندگــی‌ام گردید؛

باشــد که همراهـــی‌مان، دوامی طولانـی داشته باشد...

Click here to enlarge 

وسعت یاد کردن، همیشه گفتنی نیست

« سرمایـه هر دلـی، به اندازه حرف‌هایــی‌ســت که برای نگفتــن دارد...»

به وسعت تمام ناگفتــه‌ها

به یادتان هستم



نظرات شما عزیزان:

دوستی از دیار دور
ساعت18:28---29 مهر 1391



تولد وبلاگت مبارک




شوالیه ی گل سرخ
ساعت17:41---29 مهر 1391
عهد كردم كه بدهكار نباشم به كسي...
واي از دست "محبت" كه بدهكار توأم...!


هانیه
ساعت0:35---29 مهر 1391
مرسی یاسی جونم
تو وبم جواب دادم


ramin
ساعت23:28---28 مهر 1391
سلام

ایشالاه وبت همیشه پایدار باشه گلم
ممنونم


آسمون زندگی
ساعت18:43---28 مهر 1391
اگرباتمام جنگل های دنیانردبون بسازم بازم به آسمون مهربونیات نمیرسم...
باید موشک سوار شی واسه رفتن به آسمون نه نردبون..........!!!


هانیه
ساعت17:51---28 مهر 1391
یاسی من از این قهوه ها بدم شما؟؟
نه من قهوه بهداشتی میدم بهتون


هانیه
ساعت17:49---28 مهر 1391
مرسی یاسی کامنت رو درست کردی

عاشق تنها
ساعت11:04---28 مهر 1391
ممنونم که به یادمی

عاشق تنها
ساعت11:03---28 مهر 1391
دعای باران چرا ؟!







دعای عشق بخوان







این روزها دل ها تشنه ترند تا زمین







خدایا ...







کمی عشق ببار
زیبا بود ممنون


ساعت20:58---27 مهر 1391
یاسی راستی واست گل اوردم بیاین وبم ببینید

الف
ساعت20:22---27 مهر 1391
یکسالگی این نوشته های مفید،سالم و زیبا، همچون نام این وبلاگ، بر نویسنده و خوانندگانش، فرخنده باد.

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما


بسیار ممنونم الف عزیز


هانیه
ساعت20:20---27 مهر 1391
همون که یاسی میگه


yas
ساعت20:13---27 مهر 1391
از تمام دوستان و همراهان خوب وبگاه زیبایی و سلامت، متشکرم که به یادم بودند و دعوتم را پذیرفتند و باز هم با حضور و دیدگاه‌هایشان منو شرمنده خودشون کردند.
امیدوارم بتوانم جبران کنم


yas
ساعت20:12---27 مهر 1391
هانیه جوووووون ؛
خواجه حافظ شیرازی نه!!!!
نازنینی از دیار حافظ................


مرتضی
ساعت20:09---27 مهر 1391
آفـــــــــــــرین به ذوق و سلیقه شما
من گاهی اوقات به که فرصت اومدن به اینترنت رو به دست میارم، حتما به وبگاه شما هم سری می زنم
تابه حال هم چندین مطلب که به دردم خورده از پستهای شما یادداشت کردم و بهشون عمل هم کردم . بعضیاشونم که به درد خواهرانم و مادرم می خورده بهشون گفتم
به هر حال دستت درد نکنه خواهر گلم . امیدوارم که شما هم در عین زیبایی، سلامت باشید که رمز طول عمر، همین است


هانیه
ساعت19:46---27 مهر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااام یاااااااااااااااااااااااااااسی ییییییییییییییییییی جووووووووووووووووووووووووووووو نمممممممممممممممممممممممممم
لی لی لی لی مبارکه تولده
مااااااااااچ مااااااااااچ ماااااااااااچ
تولد یک سالگی کودک نوپاتون رو تبریک میگم
اره دیگه بنفش من دوست دارم فقط خواجه حافظ شیرازی نمیدونست که اونم فهمید
بزن دست قشنگه رو
نبینم که باز نشستی
ای بابا فکر کنم قاطی کردم
مبارکه دیگه...شاد باشید:
کادوی منم یادتون نره تولده دیگهX
کلا تولد من باشه یا بقیه باید به منم کادو بدن
این گلها کادوی من


شروین
ساعت19:34---27 مهر 1391
هرگاه دفتر محبت را ورق زدی،
هرگاه زیر پایت خش‌خش برگ‌ها را احساس کردی،
هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره خاموش دیدی،
برای یک بار در گوشه‌ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو:
«یادت بخیر»
مبارکه خانم گل
الهی زنده باشی و بتونی هنوز باز هم به همان خوبی یکسال گذشته، ادامه بدی عزیز دوست داشتنی
راستی، قالب وبلاگت بسیار زیبا و خوشرنگه. به انتخابت احسنت می گم و به خودم هم آفرین می دم به خاطر انتخاب دوست گلی مانند شما


نوشا
ساعت19:02---27 مهر 1391
فدای عزیزم بشم
شرمنده که دیر اومدم
یه عالمه دوشت دارم
تبریک میگم گلم...وبت عالیه


م صادقی
ساعت18:56---27 مهر 1391
تبریک میگم سالروز تولد یک وبلاگ زیبا و کم نظیر امیدوارم همیشه بهترین باشی
ممنونم شما هم همین طور


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت18:51---27 مهر 1391
اشک من جاری شد...

جای تو خالی بود

جـــــــــای تـــــــــو ...

عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید

شعر دلتنگی من سخت گریستاشک من جاری شد...

جای تو خالی بود

جـــــــــای تـــــــــو ...

-------------------------

صفا دادی....

زیباتر از زیبایی

از اون رنگایی که هانیه دوست داره

بنفش یواش..بنفش تند.بنفش سریع.بنفش سریع السیر.......
واااااااااااااااااااای که نمی دونی رنگ مورد علاقه خودمم هست


اسما
ساعت18:18---27 مهر 1391
مبارکه یاسی جونم
الهی صدو یک ساله بشه با وجود نازنین شما.
خوشحالم که شما یکی از دوستان خوب لینک شده در وبم هستید و گاهی اوقات از راهنمایی های مفیدی که برایم دارید، از شما تشکر می کنم
همیشه شاد باشی عزیزم


elahe
ساعت17:42---27 مهر 1391
در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از کتاب بلا تکلیفی...
زندگی چاپ دوم ندارد پس تا میتوانیم عاشقانه زندگی کنیم

یک سالگیه وبلاگتو تبریک میگم عزیزم


جوجو
ساعت22:56---26 مهر 1391
یااااااااااااااااااااااااسی
چرا اسممو نگذاشتی؟؟؟؟؟؟
یعنی از من ناراحتی دوست خوبم؟؟!!
نمی خوااااااااااااااااااااام!!!


shakiba
ساعت22:54---26 مهر 1391


zende bashi
yasi joooooooooooooon



ساعت20:10---26 مهر 1391
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و جالبه که چه روزی اومدم وبتون. همین الان توی پست پایینیتون کامنت گذاشتم

به هر حال تبریک می گم و امید که تبریک چند سالگی وبلاگتون رو هم باشم و بتونم به عرض شما برسونم

موفق باشید
متشکرم. حتما شما را لینک خواهم کرد


ساعت20:08---26 مهر 1391
یااااااااااااااااااااااااااااسی نگفته بودی!!!!
جداً یکسال گذشت؟؟؟
چه زود.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که واقعاً از وبت بسیار استفاده کردم . جالبه که بدونی ( البته برای یادآوری می گم) من به خاطر یه کار تحقیقی که در مورد پیشینه آرایش در دنیای باستان با وب شما آشنا شدم و از مطالبی که در این باره آورده بودید، استفاده کردم.
خودم وبی ندارم اما اوقات زیادی رو به خاطر پروژه های تحقیقیم، در دنیای مجازی می گذرونم تا مطلب به دست بیارم.
تقریباً می شه گفت بیشتر وقتها که به این محیط میام ، حتماً به شما هم سری می زنم و از پست های خوبی که هر از گاهی می گذاری، استفاده می برم.
امیدوارم مانند همیشه موفق باشی و سالگشت چندین و چندساله وبت را بگیری خانمی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس