گفت‌وگوی امام حسین(ع)با پروردگار در عرفات!

 

فـــرازی از دعــای عرفه

« خدایــا؛

قرار بده بی نیازی در نفس من و یقین در دل من و اخلاص در کردارم و روشنی در دیده ام و بینایی در دینـــم...»

« خدایــا؛

دیده ام را روشن کن، محنتم را برطرف و زشتی هایم را بپوشان، خطایم را بیــامرز و شیــــطان را از من دور کن ....»



نظرات شما عزیزان:

ساعت17:37---15 آبان 1391
اجي جووووووونم ثلام عزيزم دلم یه کوشولو واثت تنگ شدهسلااااااام عزیزم ممنونم از حضور گرمت....

ساعت9:19---5 آبان 1391



مریم جووون : پیامت پاک شد!!!

ببخشید نمیدونم جطوشد؟؟

اصلاً چی بودند؟؟!!

چون واسه من، فقط مربع اومده بود

اسمتم که پاک شد!!!
ببخشید عجب پیامی شد!!

اما عیدت مبارک و امیدوارم بهت خوش بگذره دوست خوبم


هانیه
ساعت22:31---4 آبان 1391
کاش میشد

بوسه ها را قاب کرد

مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد

مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .


هانیه
ساعت18:40---4 آبان 1391
فراز دلنوازی رو برگزیدید
دعایتان مقبول


elahe
ساعت18:01---4 آبان 1391
man ke dige mikhejelam beram doa konam ya chizi azash bekham.....ma ro ham doa konid

نوشا
ساعت10:01---4 آبان 1391
سلام سلام
خیلی دعای زیبایی بود عسلم
فدااااااااااااااا


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت1:13---4 آبان 1391
لذت بردم
ممنونم


جوجو
ساعت23:26---3 آبان 1391
برای ما هم الهی آمین

ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت23:21---3 آبان 1391
درونم غوغاست

ساده میشکنم

با 1 تلنگر کوچک

اینگونه نبودم

شدم!

---------------------

نزدیک به هزار مطلب گذاشتم شاید به همین دلیل دیگه نمی تونم مطلب جدید بذارم


کاریش نمی شه کرد.... پس یا باید یه وب جدید درست کرد یا این که مطالب اولیه را پاک کرد در همین کلبه یا این که اگه خواستید خبر بدهید تا من مطالب خوبتان را در وبم با نام خودتان به نمایش در بیاورم( البته باید ایمیلمو بهتون بدم)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 3 / 8 / 1391برچسب:دعای عرفه, امام حسین(ع), عرفات, گفت‌وگوی تنهایی, خداوند و ,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس