مبـارکم بـاد! به همین سادگی....

تولـــد،

تکـــــــرار امیــــــــــدواری خداوندی‌ست

یــادآوری این تکـــــــــــرار شیرین؛

 مبارک باد بر خودم......

خدای من
خوب من
خوب این
خوب اون
خوب ما

برای همه ی داده هایت
و نداده هایت
که همون داده هایت است…
شکـــــــر . . .
می‌بخشی غر زدن هایم را
می‌دانم..........

 

اینــم هدیــه ناقابلی برای دوستان خوب وبلاگ زیبایی و سلامت!!!

به همین سادگی، به همین خوشمزگی....!!!

 



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت23:49---30 آبان 1391
خوبه که این روز آخری از ماه آبان، رسیدم و این مطلبو خوندم.
خیلی وقت بود فرصت نکرده بودم بیام وبت خانمم، اما بعد از مدتی به هر حال خوب شد که اومدم و این پستتو دیدم
تولدت مبارک یاس عزیز
امیدوارم همیشه سرحال و سربلند و شاد باشی و نگرانی از آینده نداشته باشی هرچند که انسان ناگریز است از واقعیات اینده اش....
صد بار مبارکت باد این زاد روز زیبا در این ماه پاییزی زیبا که امروز هم روز آخر آن را می گذرانیم
خوشحالم که این پیام در آخرین روز از این ماه، ثبت می شود.
زنده باشی یاسمن جان


هانیه
ساعت19:11---28 آبان 1391
E!دوست داشتنی اومد اینجا

شروین
ساعت0:17---28 آبان 1391
من اگر روح پریشان دارم ،
من اگر غصه هزاران دارم ،
به تن و زندگیم زخم فراوان دارم ،
به تو و عشق تو ایــــــمان دارم ....
آبان ماهی عزیز،
مانند منی دوست خوبم
روز میلادت ، مبارک
زنده باشی و سربلند گلم


م صادقی
ساعت18:20---26 آبان 1391
روزتولد تو میلاد عشق پاکه
برای شکر این روز پیشانیم به خاکه
هر چند دیر ولی تبریک میگم تولد زیبایت را امیدوارم دنیا به کامت باشه جشن 120 سالگیت را با شادی بگیری@} ;-


الف
ساعت0:09---26 آبان 1391
با آرزوی داشتن عمری با عزت و سلامتی


dostdashtani
ساعت9:38---25 آبان 1391
سلام....تولدتون با چند روز تاخیر مبارک باشه... ببخشید که ی خورده دیر گفتم.... واستون آرزوی عمر 120 سالو میکنم همراه با نیرو و قوت و همه اینهاییی که الان دارین....روزتون بخیر....
بسیار متشکر از این همه لطف. ای کاش آدرس وبلاگتون رو هم می گذاشتید//دوست داشتنی عزیز


h
ساعت18:39---24 آبان 1391
salam yasi khubi mamnun ke omadi behem sar zadi
ye roozi tavalode manam mishe u ham bayad biyay
khushhal misham bishtar baham ashna beshim


ش
ساعت15:24---23 آبان 1391
من
بهار را به خاطر شكوفه هایش
دل را برای تپش ،
تپش را در پاسخ ،
و پاسخ را در چشمان قشنگ تو
برای عصیان زندگی
دوست دارم!
تــــــولدت مبارک


مرتضی
ساعت22:56---22 آبان 1391
تولدتون مبارک باشه خانم یاس عزیز
ببخشید دیر کردم
اما بازم خوبه که هنوز آبانه
من همیشه از مطالب وبتون استفاده کردم و بعضی از اونا رو که مربوط به خانمهاست واسه مادرم و خواهرم می خونم
مر30 از شما و وبتون
سلامت باشید و برقرار


هانیه
ساعت1:42---22 آبان 1391

وای یاسی مرسی
راستی پرنسس هم اومده وسط به افتخار شما


سمانه
ساعت0:37---22 آبان 1391
وای تولده؟؟؟
من چه دیر فهمیدم...!!!!
چقدر خنگم
حالا بهت می گم مبارک یاسی جونم
ببخشید مثل همیشه دیر کردم اما بازم اومدم دیگه، مگه نه؟؟
خوب شد دیرتر نشد ها وگرنه خودمو نمی بخشیدم که اینهمه پیام داری و من نیومدم.
رااااااااااااااااااستی میگم با تولد ، رنج ما آغاز شد
رنج افتادن به دام زندگی...
آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همینه دیگه ؟؟
درسته؟؟؟
خب پس سالروز شروع رنجت مبارک باشه یاسی جونم
راستی روی کیکت هم که یه علامت سؤال بزرگه!!!! بلا شدی یاسی جووووونم
ببخشید دارم هذیون می گم!!!
فکر کنم خوابم میاد
الهی 120 ساله شی یاسی گلی خانم


ziba
ساعت23:07---21 آبان 1391
hi
ur wlc
az ashnayi bahat khoshhal shodam
linkidamet
age khasti linkam kon



اسما
ساعت22:16---21 آبان 1391
به به یاسی جونم دنیا اومده
چه روز خوبی

پس اینم از طرف من:
جای هیچکس را هیچکس دیگر نمی تواند پر کندمهربانم :
تولدت مبارک


shakiba
ساعت22:00---21 آبان 1391
یاسی گلم
مبــــــــــــــــــــــارکت باشه عزیزم ، چرا اینقدر زود دنیا اومدی؟؟؟؟!!!!
یه کم دیگه صبر می کردی، دیر رسیدم ببخشید عزیز دلم.
بازم تبریک می گم؛
روزی که دنیا به تو خندید...................
الهی به قول خودت همیشه سلامت و شاد باشی



هانیه
ساعت21:53---21 آبان 1391
یاسی بیا کادوهات تو دستم داره سنگینی میکنه

نوشا
ساعت20:58---21 آبان 1391
وااای تفلده؟؟؟؟!!!

من دیر اودمدم..ببخشید

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .


◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
ساعت16:47---21 آبان 1391
سلام دوست خوبم خوبید ؟مرسی از لطفتون / راستی بابت عکس ها امتحانات میان ترمم بود تو این چند روز مسیرم از چهلستون نبود در سریترین زمان براتون میفرستم
ابی


هانیه
ساعت11:02---21 آبان 1391
یاسی هرچی کادو گرفتی نصف نصف...باشه؟؟
عزیزم؛ دنیا رو با تمام زیبایی‌هاش تقدیم به قلب مهربونو و با احساست می کنم.......


یه روز خوب میاد...
ساعت8:55---21 آبان 1391
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .
مر30 از این همه لطف........


سکوت پنجره ها
ساعت8:53---21 آبان 1391
همراه یک طلوع

در این خجسته یاد

در سالگرد بهاران هستیت

روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد

با صد خلوص

هم آستان دل، خواهم که بمانی

همیشه شاد

تولدت مبارک
زنده باشی


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت8:52---21 آبان 1391
باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و بهار
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
تــــــــــولـــــــــــــدت مبـــــــــــارک


-@};
-@};
@};




هانیه
ساعت2:10---21 آبان 1391
این عکس نی نیه خیلی شیرینه یاسی

masoud
ساعت1:38---21 آبان 1391
♡   ☆           ★ 

  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★



*      *   ★     ★  ♡  *

   ★           ☆ 

  ♡      ★  *  ★   *   ☆

★  *  ★   *   ☆  ★  



همراه یک طلوع



در این خجسته یاد



در سالگرد بهاران هستیت



روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد



با صد خلوص



هم آستان دل، خواهم که بمانی



همیشه شاد



سلام همشهری عزیز دوست خوب من

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…



تولدت مبارک…



ای کاش زود تر از این متوجه میشدم



غافلگیرم کردی... امید که صدها سال این روز قشنگ رو جشن بگیری و همیشه همین طور لبخند بزنی



در این روز قشنگ برایت بهترین ها رو از خدای مهربان آرزو مندم



الاهی که هیچ وقت دلتنگ نباشی



و الاهی همیشه در کنار عزیزانت شاد و سلامت باشی



___________________00___________________

________________00___00________________

_______________00_____00_______________

______________00_______00______________

_____________00_________00_____________

00000000000000___________00_000000000000

__00______________0يه0______________00__

____00________0ستاره خوشگل0_______00___

______00_________0براي0_________00______

________00_____0تو دوست0_____00________

__________00_____0عزيزم0_____00__________

_________00_________________00_________

________00________0000________00_______

_______00_______00____00_______00______

______00_____00__________00_____00_____

_____00___00________________00___00____

____0000________________________0000___

___000____________________________000__


مر30 از این الطاف طولانی........


هانیه
ساعت1:15---21 آبان 1391
هرسال این موقع هزاران شهاب به سمت زمين هجوم مياوردن
از خودم مي پرسيدم
چه اتفاقي افتاده که آسمونيا ميخوان خودشونو به زمين برسونن؟....
و امسال فهميدم اونا به پيشواز حضور مسافري ميان که زمينو
با گامهاي مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ....

تولدتون مبارک
یاسی؟؟؟
چرا بی خبر؟؟بی خبر دنیا اومدین؟
منظورم اینه که بابا چرا برنامه ما رو خراب کردین ...می خواستیم سورپرایزتون کنیم بابت تولدتون اما خودتون پیشدستی کردین
قرار بود فردا دنیا بیاین
مبااااااااااارکهههههههههه...م


ramin
ساعت0:28---21 آبان 1391
salam

mersi aziam


میــــــــــــــــم
ساعت0:03---21 آبان 1391
نه بابا!!!!!!!!!!!!!
اشتب کردی
من اولین نفر بودم ، فقط واسه آجیمون، خصوصیش کرده بودم
حالا فرقی هم می کنه مگه؟؟؟ مهم اینه که به یاد همدیگه باشیم.
همین طور نیست؟؟؟


جوجو
ساعت23:11---20 آبان 1391
رااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااستی چه خوب شد که من اولین نفری بودم که توی وبت واسه تولدت برات پیام گذاشتم
الهی سلامت باشی همیشه یاسی جون


جوجو
ساعت23:10---20 آبان 1391


___________$$$$$$

______$$$$$$__$$$$$$$$__$$

____$$____$$$$__$$$$__$$$$

__$$______$$$$$$__$$$$$$$$

__$$____$$$$$$$$__$$$$$$

__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$

$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$

$$$$__$$$$$$__$$__$$$$

__$$$$______$$$$$$$$$$

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$

_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$

__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$



___$$$$_____________`$$$

___________________ $$

__________________`$$`

________________$$`

_____$$$$$$$$$$

___$$$$$$$$$$

_$$$$____$$_$`

$$$$$__$$___$$___$$$$

$$$$$$$______`$$_$$$$$$

$$$$__________$$$_____$

$$___________` $$____$$

_____$$$_____$$`___$$$$

___$$$$$$___$$__$$$$$$

__$$$$$$$$_$$_$$___$$$

_$$$____$$$$_$$__$$$$

__$$_____$$_$$$$$$$

___$______`$$

___________$$

____________$$`

___________`$$

__________$$

_________$$

________$$

مبارک باشه عزیزم
مر30 گلکم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:تولــد, امیــدواری, شیــرین, خداوند, مبـارک, تشـکر , دوستان و ,,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس