تأثیر روغن شتـرمرغ بر زیبایی پوست

 

 روغنی مفیــد برای زیـــبایی و جوان‌تر شدن 

مطالعات بر روی روغن شتر مرغ ثابت کرده که این روغن جهت کاهش التهاب، درد، التیـــام بازسازی پوست بسیار مفید است.
افکارنیوز: ایرانیان و رومی های باستان از روغن شتر مرغ به دو منظور زیبایی و دارویی در درمان زخــم، سوختگی استفاده می‌کردند.
 زیبایی و بازسازی پوست 

ــ به افرادی که از خشکی بیش از حد پوست رنج می برند و پس از استحمام دچار خارش پوست می شوند توصیه می گردد پس از هر بار استحمام صورت و دست های خود را با روغن شترمرغ به خوبی چرب کنند.
_ برای از بین بردن جوش های صورت به مدت ۳ - ۲ هفته روزی یک مرتبه پس از شست و شو با صابون های غیر محرک، روغن شترمرغ به خوبی در حدود یک دقیقه روی پوست مالیده شود. لکه های پوستی زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارند.

_ برای ترک های پاشنه و کف پا روزی دو بار ( به خصوص یک مرتبه پیش از خواب ) روغن شتر مرغ به خوبی مالش داده شود. حد اکثر در طی سه روز اثرات آن مشهود خواهد بود.

_ استفاده از روغن شترمرغ بر روی خراشیدگی ها و زخم های پوستی و سوختگی ها روزی سه مرتبه در طی یک هفته تأثیر بسیار مطلوبی در التیام داشته و اثر زخم بسیار کمتری به جا می ماند.

_ برای جلوگیری از اثرات زیانبار انواع محصولات آرایشی که عمدتاً از مواد مصنوعی و گه گاه حساسیت زا تولید شده اند توصیه می گردد قبل از خواب و پس از شست و شوی صورت ، روغن شترمرغ به خوبی روی صورت مالیده شود.

نکته: روغن شتر مرغ لایه بردار و جوان کننده پوست و صاف کننده خطوط چروکیـــده پوست است.



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت14:04---3 آذر 1391
چی شد که سیگاری شدی ؟
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم...!!!
چی شد که ترک کردی؟......
یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم...!!!
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم...!!!
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...تو خیابون دیدمش…
اون تنـــــــها نبـــــــود.......!!!!!!!!!!


هانیه
ساعت23:15---29 آبان 1391
من شیطونم یاسی؟؟نیلوووووووووووووفـــــــــــــــــــــر....!!!!!!!!!!!!!!

عاشق تنها
ساعت21:21---29 آبان 1391


نوشا
ساعت23:21---28 آبان 1391
یاسی جونم..پوست من چربه..خو شب اگه بعد شستن صورتم بزنم باز چرب میشه که..جوش نمیزنم؟!!!
روغن این حیوان،به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ امگا6 و امگا9 ، برای انسان و زیبایی اش ، بسیار مهم است و خیلی هم زود جذب می شود روی پوست. این روغن را اگر روی صورت تمیزی که با پاک کننده مخصوص پوست، شست‌وشو داده اید، به مقدار لازم و اندک بگذارید و سپس ماساژ دهید به صورت دورانی، حتما به از بین رفتن اسکار( رد لکه جوش) می شود . پس می تواند از این لحاظ، بسیار مفید باشد و اصلاً باعث به وجود آمدن جوش اضافه نمی شود . البته همان گونه که ذکر شد باید طریقه استفاده از آن به درستی انجام پذیرد.


م صادقی
ساعت23:07---28 آبان 1391
مرسی از مطالب زیبا و مفیدت ابجی این روزا رفتی حرم التماس دعا دارم
چشم، حتماً


نیلوفرآبی
ساعت17:12---28 آبان 1391
ببخشید فکرم یه لحظه رفت روی هانیه جون. بس که این دختر شیطونه منظورم اسما خانم بود

نیلوفرآبی
ساعت17:10---28 آبان 1391
من هر وقت میام برعکس هانیه جون از کله ی این شترمرغه میترسم. تو رو خدا زودتر آپ کن که این بره پایین
انسان اگر فقير و گرسنه باشد، بهتر از آن است که پست و بي عاطفه باشد. چارلي چاپلين


شروین
ساعت0:19---28 آبان 1391
اطلاع رسانی خوب و مفیدی بود.
اتفاقا این روزا از خوردن این گوشت و به کار بردن روغن این حیوان، همه جا زیاد حرف میزنن، که تمومش واسه سلامتیمون و حتی زیبایی مون هستش.
به هر حال ممنونم از این مطلبی که گذاشتید.


گـــذر تنهـــایی!!!
ساعت23:45---27 آبان 1391




if a drop of water falls in lake



there is no identify



but if it falls on a loaf of lotus



it shines like a pearl



so choose the best place



where you would shine



اگه ی قطره آب تو دریاچه بیفته



شناخته شده نیست(سودی نداره)



اما اگه رو برگ گیاه بیفته



بسیار میدرخشه



پس بهترین مکان رو



واسه درخشیدنت انتخاب کن
جالب بود . ممنونم


masoud
ساعت23:05---27 آبان 1391
سلام دوست من یاسی خانم

ممنونم که همیشه به من لطف و خوصوصا محبت دارید

راستش دوست و همشهری خوبی مثل شما کم پیدا میشه و من از این بابت خیلی خوشحالم خدا حفض تون کنه

خوشحالم که از آهنگ خوشتون اومد

راستش من این آهنگ رو خیلی دوست دارم چون معین برای مردم خونده نه برای حزب و گروهی و حتی رژیمی

با این که خط به خط این آهنگ رو خیلی دوست دارم اما بازم این قسمت آهنگ خیلی برام زیباست و چه خوب گفته معین

کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه

جسارتا یه پیشنهادی داشتم از اونجایی که وب شما در رابطه با زیبایی و سلامت هست خالی از لطف نیست مطالبی در مورد سلامتی بخصوص با این زندگی ماشینی آدما داشته باشید و از اون جایی که موضوعات وب شما بسیار زیبا تخصصی و پرفایده و حتی دلسوزانه هست لذا اگر مطلبی در این باب در صورت تمایل گذاشته شود مورد استقبال و پرفایده خواهد بود بخصوص برای شخص من

سلام و سلامت باشید
با آرزوی بهترین ها برایتان



عاشق تنها
ساعت20:16---27 آبان 1391
سلام خيلي زيباست
ممنون كه بهم سر زدي


هانیه
ساعت20:13---27 آبان 1391
یاسی بیا
شما به نوشین یه فنجون عشــــــــق دور هم دعوت شدی


نیلوفرآبی
ساعت18:56---27 آبان 1391
سلام یاسی جونم. مطلب جالبی بود. مر30
من به دنبال کسی می گردم که دلش چون یاس است
چشم هایش به صفای گل سرخ
دستهایش پلی از احساس است
من به دنبال کسی می گردم که سرانجام نگاهش آبیست
سینه اش داغ شقایق دارد
آسمان دل او مهتابیست


هانیه
ساعت17:33---27 آبان 1391
آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی . . . دلت اینجاست و یکی دوستت داره . . .


aghil
ساعت16:19---27 آبان 1391
دلم بوسه اای میخواهد که از فشارش , چشمانم سیاهی رود چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد دوست داشتنی است.
وبت عالیه.
آپم منتظرتونم


هانیه
ساعت1:04---27 آبان 1391
اهان یاسی الان دیدم لاینرو
منم همینا رو فکر کردم اینم جایزه شما مخصوص
یاسی

_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$



هانیه
ساعت21:20---26 آبان 1391
جوجو واسه منم بگیر بعدا با هم حساب میکنیم

غزال
ساعت21:19---26 آبان 1391
سلام عسیسم. چطوری؟

چه جالب. روغن شتر مرغ رو کجاها دارن؟
به نظر کارشناسان این امر؛ روغن اصلی این حیوان را باید از خود مراکز تولید و پرورش شترمرغ تهیه کنند یا از مراکز فروش لوازم بهداشتی معتبر که حتما کد ساخت کالا و پروانه بهداشت روی آن وجود داشته باشد


ش
ساعت19:59---26 آبان 1391
خداوند دوستدار کسی است که دوستدار حسین است. پیامبر اکرم(ص)

سلام به دوستدار حسین (ع).لطفا التماس دعا


جوجو
ساعت19:10---26 آبان 1391
منم گوشت شترمرغ خوردم و دوستش دارم، چون اصلاً چربی و استخون نداره.
اما روغنشو نگرفتم اتفاقا از همون جایی که این گوشتو تهیه می کنیم هم روغنشو داره و هم تخم این حیوان رو . این بار باید حتما بگیرم و امتحانش کنم.
ممنون از این اطلاع رسانی مفید یاس عزیزم


هانیه
ساعت0:32---26 آبان 1391
اره گوشتشو چنین بار امتحان کردم مزش بنظرم بهتر از بقیس!!
ولی مثل اینکه قراره انقدر گرونی شه همون روغنشم با خسیسی تمام استفاده کنیم!
مرسی یاسی جونم
شهر ما هم همینطور بود با این تفاوت که من 2 روزه اصلا بیرون نرفتم و از پای کامپیوتر تکون نخوردم


هانیه
ساعت0:10---26 آبان 1391
یاسی یه سوال نخندینا
این روغنش بو نداره؟؟چقدر چربه؟خیلی چربه؟؟
یه جورایی با همچین چیزایی مشکل دارم


اسما
ساعت23:27---25 آبان 1391
راستی یادم رفت بگم:
تصویر جالبی انتخاب کردی واسه متنت.. کلی از دیدن این عکس، خندیدم
حس کردم داره به من می خنده!!!!


اسما
ساعت23:26---25 آبان 1391
هورااااااااااااااااااااااااااا ااااااا
من روغن شترمرغ دارم و استفادش می کنم البته بیشتر واسه بهبودی یه سری زخم هایی که دارم تا به حال استفاده کردم ...... اما از این به بعد که بهتر شدم حتما روی صورتمم امتحانش می کنم
مرسی گلم


◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
ساعت23:08---25 آبان 1391
سلام دوست خوبم خوبی ؟ سپاس از نظراتت من وقتی نظرات شما رو میبینم خیلی خوشحال میشم/ سپاس فراوان

shakiba
ساعت22:34---25 آبان 1391
وااااااااااااااااااااای جونم چقدر ناناسه.... انگاری داره می خنده!!!
اما من از شترمرغ می ترسم چون خیلی گنده‌س!!!!!!!! بزرگتر از قدش ، خاصیت داره ظاهراً..........
باید یه جوری باهاش کنار بیام دیگه، حالا قرار نیست که حتما با خودش ملاقات داشته باشم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 25 / 8 / 1391برچسب:زیــبایی, بازسازی, روغن, شترمرغ, پوست خشک, زخم, سوختگی, لکه پوستی, چین و چروک و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس