نوشیــدنی سلامت!

 
.جوشانده خاکشیر برای رفع اسهال‌های ساده مفید است
.خاکشیر تب‌بُر است 
.التهاب کلیه را برطرف می‌کند
.خاکشیر صدا را باز می‌کند
.برای از بین بردن کهیر و التهابات پوستی از خاکشیر استفاده کنید
.از گلها و برگ‌های گیاه می‌توان برای رفع بیماری ناشی از 
 کمبود ویتامین C استفاده کرد

   هم چنین التیام بخش زخم‌ها و جراحت‌هاست.

خاکشير از نظر طب قديم ايران، گرم  است.

 

    : خوب است بدانیم

   خاکشیر جزو آن دسته از خوراکی‌هایی است که خوردن آن باعث از بین رفتن عطش و تشنگی می‌شود ولی جدای از آن، درمان مناسبی نیز برای مشکلات نوجوانان و جوانان لاغر است چرا که اشتها می‌آورد و معده را تقویت می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت19:53---3 آذر 1391
سلام وبلاگ خوب و مفیدی داری مرسی.

ایا تا به حال به فکر کسب درامد از اینترنت افتاده اید؟اگر میخواهید از اینترنت در امد میلیونی داشته باشید در سایت بردیا باکس و باکس 24 عضو شوید.این سایتها در عوض کلیک و مشاهده تبلیغات به شما بورسانت میده و شما میتوانید با گرفتن زیر مجموعه از لینک زیر مجموعه گیری خود و نیز خرید زیر مجموعه از سایت در امد خود را چند برابر کنید.
http://www.bardiyabux.com/?r=757339190
http://www.bux.tirage24.com/?r=790914712


◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
ساعت15:34---3 آذر 1391
الا ای رهگذر، کز راه یاری
قدم بر تربت ما می‌گذاری
بنه مرهم ز اشکی داغ ما را
بزن آبی بر این آتش خدا را رهی معیری
ابی


هانیه
ساعت2:32---3 آذر 1391
یاسی ما که همیشه به یادتون هستیم

هانیه
ساعت20:14---2 آذر 1391
هوای دو نفره داشتن،
نه ابر میخواهد نه باران نه یک بعد ازظهر پائیزی….
کافیست حــواسمان به هم باشد !


elahe
ساعت15:41---2 آذر 1391
میان مشغله ها گم شدم اما دلم برذای هوایت همیشه بیکار است......

پرنسس
ساعت13:09---2 آذر 1391
دو نفر عاشق هم میشن و باهم میرن پیاده روییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
ومیرن

.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
ومیرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرن
.☻♥☻
\█/.\█/
.||. .||.
و میرررن
خوب حالا شما چرا دنبالشونید ؟؟؟ بزارید راحت باشن فوضولا!!!

یاسی جون دیگه نیومدی


نيلوفرآبى
ساعت0:50---2 آذر 1391
طعم پاک مهربانى ميدهى درانتشار ياس هاى وحشى پيکرت که زلال ميبيند و ناب ميفهمد... عزيزم توى اين شباى عزادارى رفتى حرم منو هم فراموش نکن التماس دعا

◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
ساعت22:19---1 آذر 1391
به به سلام خوبید؟ چقد شما خوبید

رسم زندگی
ساعت17:18---1 آذر 1391
چه رسم مسخره ای دارن خارجیها که زانو میزنن خواستگاری میکنن. مثل مرد پاشو خواستگاری کن،اگه هم گفت نه، همونجا یک چهارلیتری اسید بپاش تو صورتش
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عاشق باران
ساعت10:36---1 آذر 1391
چترت را کنار ایستگاهی در مه فراموش کن...



خیس و خسته به خانه بیا...



نمیخواهم شاعر باشی...



باران باش!



همین برای هفت پشت روییدن گل کافیست!



سلام گل یاسم.خوشحالم که خوشت اومده.



بابا چرا این روزا همه از بارون می گن.....!!!؟؟؟ آخه اینجا تا حالا که یه جاهایی رو تو ایران داره آب می بره، هیچ خبری ازش نیست!!!!!


ویرانه ی تنهــــایی
ساعت9:49---1 آذر 1391
روزگاري جاده بودم!

جاده اي غرق تردد.

جاده اي كه از رفت و آمد،لحظه اي خالي نمي شد!!!!

من كه بسياري رفيقان را به آبادي رساندم،عاقبت خود ماندم و ويرانه ي تنهايي شدم!!!!
کلبه‌ات، فقط کلبه‌ات به تنهایی، همیشه آباد بـــاد.... آمیــــن


هانیه
ساعت0:17---1 آذر 1391
مرسی یااااااااااااااااااسیییییییییی یییییی جوووووووووووووووووووووووونمممم ممممممم از لطفت
دلم تنگ شده واسه مشهد و شما
اما انگار سعادتش رو نداشتم که اونجا باشم
دلم خوشه که بزرگان دین ما در بعد زمان و مکان نیستن و از هرجا صدامو می شنون


شادی
ساعت23:51---30 آبان 1391
تشنم شد این وقت شب با این پستی که گذاشتی.
حالا این موقع، هوس خاکشیر کردم چه کنم؟؟؟؟؟؟؟
آخه
آره درست فکر کردی


اسما
ساعت22:27---30 آبان 1391
چه مطلب شیرینی داشت این پست، خوشمان آمـــــــــــــــــد
ممنونم یاس عزیز


راستی از سؤال و جوابی که شما و اون نویسنده «انسان مسلمان ایرانی» داشتید،
بسیار لذت بردم و در واقع با نظر منم هم یکسانه هر دوش
آفرین
البته این آفرین بر شماست با آن پاسخ زیبایتان و بر بزرگواری ست که به خوبی نظر را داده است نه خودم


هانیه
ساعت21:11---30 آبان 1391
یاسی جونم یه مطلب دارم ولی فکر کنم به اینجا هم بخوره...
راستی یادتون نره منم دعا کنید از حوالی حرم مطهر گذر کردین
دلمو دادم دستتون با خودتون ببریدش اگه رفتید اون حوالی...مراقبش باشید


گـــذر تنهـــایی!!!
ساعت19:34---30 آبان 1391
گاهی عمر تلف میشود ؛

به پای یک احساس ….

گاهی احساس تلف میشود ؛

به پای عمر !

و چه عذابی میکشد ،

کسی که هم عمرش تلف میشود ؛

هم احساسش …
آخی ؛ چه دل پردردی...!!


نسیــم نـــوازش
ساعت17:39---30 آبان 1391
باید به بعضی ها گفت

ناراحت چی هستی

دنیا که به آخر نرسیده

من نشدیکی دیگه

تو که عادت داری !!!
ای واااااااااااااااای!!!! چراااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟


حرف های بنفــش!!!
ساعت17:35---30 آبان 1391
خــــــــــدا را در قلب کسانی دیدم

که بی هیچ توقعی، مهربانند !!!
به به، چه قلب‌های مهربانی.......


مشتاق دیدار
ساعت14:26---30 آبان 1391
چه لذتی داره وقتی:





کسی رو که دوست داری تماشا میکنی و اون حواسش نیست!

سلام مهربونم ممنونم از این اطلاع رسانی مفید.تو این روزا ما رو هم دعا کن گلم.


آخ که گل گفتی چه لذتی داره!!!!!


هانیه
ساعت1:46---30 آبان 1391

التماس دعا یاسی


هانیه
ساعت23:20---29 آبان 1391
یاسی می دزدنمون آخه ....};-

اره دیگه اون فنجون قهوه منه از بس شکموام خوردم تا بقیه اومدن اونیکی هم واسه دوستای گلم


انسان ایرانی مسلمان
ساعت20:00---29 آبان 1391
با خودم فکر میکردم اگر یک ایرانی نبودم چه میشد؟ یعنی اگه کوروش نداشتم. آرش کمانگیر و رستم نداشتم چه بر سرم میامد؟

راستی اگر مسلمان به دنیا نمی امدم چه؟ دیگر هیچ راهی برای رسیدن به خدا نداشتم؟ یعنی زندگیم محکوم میشد به گناه و معصیت و ناخودآگاه مجبور به قدم برداشتن در مسیر بدی ها میشدم؟

باز هم سوالات بیشتری به ذهنم میرسد ... اگر عرب به دنیا می امدم از بدو تولد یک دشمن ذاتی برای ایرانیها محسوب میشدم ...

یعنی چون نیاکانم با ایرانیها دشمن بودند من هم محکوم به دشمنی با ایرانیها میشدم؟

راستی اگر از پدر و مادری در اسرائیل به دنیا می امدم از همان ابتدا یک جنایتکار جنگی محسوب میشدم؟ آیا دشمنی با مسلمانان با من به دنیا میامد؟

اگر یک آمریکایی یا انگلیسی بودم چی؟ آیا استثمار کشورهای دیگر جزو ذات من بود؟

از خودم میپرسم که آیا محل تولدم برای من تصمیم میگیرد یا خودم؟ آیا انسانها را باید با نژاد، دین و کشورشان قضاوت کرد یا با وجود خودشان؟

هنوز نمیدانم مسلمان بودن بهتر است یا ایرانی بودن یا انسان بودن ...
مطمئناً انسان بودن.... خودمان که تعیین کننده نژاد، نمی توانیم باشیم؛ دین هم که ارثی نیست؛ تا تنها مثلاً مسلمان زاده باشیم و بس!!! به نظر من؛ اسلام واقعی نیز، یعنی راه یافتن به انسانیت؛ نه فقط به ذکر زبان یا انجام برخی اعمال.... انسان‌های راستین باوجود دین ظاهری‌شان، در زمره مؤمنان و هدایت یافتگان هستند.....


ramin
ساعت17:49---29 آبان 1391
سلام
خوشحال میشم بیای پارت سومو بخونی
مرسی

نمیدونسم با خاکشیرم میشه لک از صورت برد
جالب بود


نیلوفرآبی
ساعت16:34---29 آبان 1391
مرسی از دعوتت عزیزم. اتفاقا من به شربت خاکشیر علاقه زیادی دارم و معمولا با عرق کاسنی و عرق بیدمشک میخورم. البته میگن اگه خاکشیر رو با کاسنی و بیدمشک و عرق شاه تره بخوریم، واسه لک های پوست صورت مفیده و پوست را شفاف میکنه
راستی اونجا بالاخره بارون زد؟ اینجا که بارونه عزیزم جات خالی


ش
ساعت0:00---29 آبان 1391












نوشا
ساعت23:19---28 آبان 1391
هه هه چه خوبه آدم همیشه به موقع برسه...من سومین نفرماااا تازه 2 تا لیوانم میخوام
عجب!!! چه جالب...هوس می کردم میخوردم ولی نمیدونستم این مزایاشو


shakiba
ساعت22:33---28 آبان 1391
چه خوب . من خاکشیر زیاد می خورم اما این همه خاصیت واسش نمیدونستم.
من یه کار دیگه هم می کنم وقتی یخو می گذارم تا ببنده تو فریزر، خاکشیر و شکر درست می کنم و می گذارم تا یخ بزنه. بعد می خورمش خیلی خوبه. البته راستش تابستون یا هوا گرما بیشتر حال می ده.
باید این دفعه برم ترنجبین هم بگیرم تا قاطی پاطیش کنم و 3 هفته بخورم ، ببینم چی می شه؟؟
حتما این کارو می کنم و مثل همیشه خبرشو بهت میدم عزیزم
ممنونم که به اطلاعاتم اضافه کردی


ٰیه فنجون دلتنگی
ساعت22:26---28 آبان 1391




پاییز ها...



تمام خاطرات زیبا



تمام رویاهای شیرین



با بوی عطرتو



در مقابل افکارم خودنمایی می کنند



میرقصند



کف میزنند



به رخ می کشند



نبودنت را...
راست می گی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! چرااااااااااااااااااااا آخه؟؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس