انقدر دوستـت دارم.......

 

اگر هر بار که لبخند بر لبانم می نشانی،

می توانستم به آسمان بروم و ستاره ای بچینم؛

آسمان شب، دیگر هم‌چون کف دست بود..............



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت0:28---18 آذر 1391
گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...
اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی .... ؟!

خوش باشی


♥...گل پسر...♥
ساعت22:51---17 آذر 1391
سلام بزرگوار خوبی؟
خب می دونی نباید که یهو بگی دوست دارم... باید یکم دست بالا بگیری و یکم هم کم محلی کنی بعدشم حالا زوده! بخدا من حیفم....! باور نداری؟؟
خیلی هم ممنون که انقد به من و شیراز نظر لطف داری!


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت22:05---17 آذر 1391
آفرین و بازم آفرین
برای هنگامی که انسان، قدردان اطرافیانش هست و از آنان ، گاهی بدین شکل، قدردانی و تشکر می کند.


ش
ساعت21:33---17 آذر 1391
سلام خوش بحال اونی که اینقدر دوستش داری. عزیزم خیلی زیبا و با احساس بود.
و بیشتر خوش به حال خودم که می تونم یک نفرو تا به این حد دوست بدارم. ممنونم از پروردگارم


سمانه
ساعت20:14---17 آذر 1391
خیلی زیبا و با احساس بود.
آهنگتم که زیباست و با احساس.
بابا جون چه خبره اینجا...؟؟؟؟
هر چی که هست به ما که خوش گذشت؛ شما هم خوب و خوش باشی یاسمنم


طراوت و شادابی با گل یاس
ساعت23:05---16 آذر 1391

مي نويسم دفتري از اشک و آه ، در شبي تاريک و غمگين و سياه ، مي نويسم خاطرات از روي درد ، تا بداني دوريت با من چه کرد..!!


اسما
ساعت22:35---16 آذر 1391
جمله بسیار زیبایی بود عزیزم.
آهنگتم گوش نوازه و چندین بار گوشش کردم و با خودم زمزمه کردم.
ممنون از شما بابت این پست و انتخاب این آهنگ خوب: X


نیلوفرآبی
ساعت16:56---16 آذر 1391
یاسی جونم روزت مبارک
اینم شعر افتخاری امروز:
از صفر من تا بیست تو راهی به جز تقدیر نیست
دلخوش به استادم نکن حذف اظطراری دیر نیست
من غایبم یا در سکوت، تو حاضر و در گفتگو
من غافل از استاد و درس, تو می نویسی مو به مو
با جزوه و فرمول بیا, تا پاس کنم یک واحدی
چیزی نخواندن بهتر از یک شب تلاش بیخودی
با عشق در دانشکده جایی برای درس نیست
البته ترم هفت و هشت,دیگر مجال ترس نیست
دانشجو گر عاشق شود,بی پرده مشروط می شود
چیزی شبیه آب هویج با کوفته مخلوط می شود


جوجو
ساعت13:30---16 آذر 1391
یک آهنگ متفاوت.... یک متن عاشقانه متفاوت.... و یک قالب متفاوت.....
واقعا لذت بردم یاسی گلم
جمله، قالب و آهنگ بسیار زیبایی ست
افرین بر تو دوست خوبم
با این کارت، یاد عزیزان دوروبرم افتادم که گاهی یادم میره چقدر خوبه که اونا کنارمم و چقدر همه چی آرومه


یه نفر
ساعت11:58---16 آذر 1391
به طور اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم.
برام چینش وبلاگتون جالبه، به خصوص در پیوندهاتون. مطالبه خوبی هم می گذارید ، در واقع طبقه بندی خوبی انجام دادید.
این پست هم بسیار احساسی و جالبه، چه خوبه که گاهی برای عزیزانمون از این کارا بکنیم و یادآور روزای خوب زندگیمون شیم تا انشاءالله بیشترشون کنیم شادیهامونو، چون که گفتند اگر خوشیهامونو شاکر باشیم، حتما اونها رو بازم خواهیم دید در زندگی....
به هر حال از بودن در وبلاگتون ، لحظاتی به آرامش رسیدم
راستی آهنگی هم که گذاشتید، به این آرامش بیشتر کمک می کرد.
امیدوارم که بازم حالا اتفاقی یا غیر از اون به وبلاگتون بیام


shakiba
ساعت11:21---16 آذر 1391
پست بسیار جالب و متفاوتی بود.
حتما گیرنده اصلی آن به معنای واقعی آن رسیده است.....
مبارکش باشد این ابراز عشق
راستی آهنگ بسیار زیبایی هم انتخاب کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 16 / 9 / 1391برچسب:دوستت دارم, لبخند, آسمان, ستاره,,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس