میوه‌های مؤثر در کاهش چین و چروک

   

!!!!از همین حالا در هر سنی که هستید، به فکر گذر عمر و چین و چروک پوستتون باشید 

سلامت نیوز: رشد چین و چروک های پوست اجتناب ناپذیر است، اما نوع و شدت این چروک ها قابل کنترل هستند. شما نمی توانید در ژن خود دست ببرید تا پوستتان را حفظ کنید، اما می توانید در از آن در مقابل آفتاب محافظت کنید و با عادات خوب غذایی آن را تغذیه کنید. 

خوردن مواد غذایی که سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین های ترمیم پوست و فیبر هستند، سرعت پیر شدن پوست صورت را کاهش می دهد. میوه های تازه و رنگارنگ برای به دست آوردن این دست از مواد مغذی گزینه های خوبی هستند. سعی کنید تا در رژیم غذایی خود این دست از میوه های دوست دار پوستتان را بگنجانید.

کیوی:میوه ای سرشار از ویتامین ث 

کیوی یکی از بهترین میوه هایی است که مصرف آن موجب جوان نگاه داشتن پوست شما   می شود. کیوی سرشار از ویتامین ث و مواد مغذی است. خوردن تنها یک کیوی می تواند نیاز روزانه شما را به ویتامین ث تامین کند. همچنین این میوه دارای مقادیر زیادی از فیبر است. وجود فیبر در رژیم غذایی به دفع سموم از بدن شما کمک می کند و این موضوع مقداری از بار دفع سموم را از پوست بدن می کاهد.

ویتامین ث به ساخته شدن کلاژن در بدن کمک شایانی می کند. عنصری که به عنوان آنتی اکسیدان محافظ، در بدن شما قرار دارد. در پوست افراد مسن، کلاژن شروع به شکستن می کند و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. خوردن موادغذایی سرشار از ویتامین ث همچون کیوی، راهی است تا به پوستتان مواد لازم برای نو شدن را برسانید.

پاپایا، ترمیم کننده پوست

پاپایا هم یکی دیگر از میوه هایی است که برای جلوگیری از چین و چروک پوست توصیه می شود. این میوه نه تنها از ویتامین ث و فیبر سرشار است، بلکه دارای مقادیر زیادی ویتامین ای و آ نیز هست. با توجه به خاصیت آنتی اکسیدان بودن این ۲ ویتامین، آنها از التهاب پوست جلوگیری می کنند و از مانع از زوال پوست خواهند شد. همچنین پاپایا کمک می کند تا لایه های رویی پوست به سرعت بهبود یابند. نباید فراموش کرد که کارتنوئید موجود در این میوه برای محافظت از پوست در مقابل آفتاب اثر به سزایی دارد.

آواکادو برای جوانی پوست

آواکادو دوست خوبی برای پوست شماست. خوردن این میوه ضد چین و چروک باعث می شود تا شما پوست صاف و نرم تری داشته باشید. این میوه نه چندان خوشمزه، نه تنها دارای کارتنوئید، فیبر و ویتامین ای است، بلکه روغن های امگا موجود در آن باعث تغذیه پوست و جلوگیری از التهاب آن می شود. علاوه بر مواد مغذی مذکور، آواکادو حاوی ویتامین ب ۵ است. این ویتامین به ساختن پوست جدید و مرطوب نگاه داشتن آن کمک می کند.

 

یادمان باشد:

خوردن مقادیر زیادی از میوه کیوی، پاپایا و آواکادو یا آب میوه‌اش یا کنسروش ، چین و چروک را متوقف نمی کند، بلکه مصرف آنها به همراه دیگر میوه و سبزیجات می تواند به پوست شما کمک کند تا جوانــتر بماند. با تغییــر عادات غذایــی، خودتان را در مسیر زیبــایی و جــوانی هدایت کنیـــــد

 http://www.khavaranshop.com/
خرید پستی از خاوران شاپ



نظرات شما عزیزان:

ٰیه فنجون دلتنگی
ساعت17:21---7 دی 1391
باوفا مهرتو اندر جان ماست


زندگى بي ياد دوست زندان ماست


كم بزن اتش دل بيتاب را


ياد خوبت روزو شب مهمان ماست
زیبا، زیبا ، زیبا...........


بی بهانه یاد من باش
ساعت0:07---6 دی 1391
همیشه یک بهانه برای درد دل هست هیچ وقت دلی بی بهانه نمیگیرد، نمیدانم بهانه ها، دلگیرند ، یادل ها بهانه گیرند..

مشتاق نگاهت
ساعت14:51---3 دی 1391
تو نیستی که ببینی


چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاریست


چگونه عکس تو در برق شیشه ها پیداست


چگونه جای تو در جان زندگی سبز است


هنوز پنجره باز است


تو از بلندی ایوان به باغ می نگری


درخت ها و چمن ها و شمعدانی ها


به آن ترنم شیرین به آن تبسم مهر


به آن نگاه پر از آفتاب می نگرند


تمام گنجشکان


که درنبودن تو


مرا به باد ملامت گرفته اند


ترا به نام صدا می کنند


هنوز نقش ترا از فراز گنبد کاج


کنار باغچه


زیر درخت ها لب حوض


درون آینه پاک آب می نگرند


تو نیستی که ببینی چگونه پیچیده است


طنین شعر تو مگاه تو درترانه من


تو نیستی که بیبنی چگونه می گردد


نسیم روح تو در باغ بی جوانه من


چه نیمه شب ها کز پاره های ابر سپید


به روی لوح سپهر


ترا چنانکه دلم خواسته است ساخته ام


چه نیمه شب ها وقتی که ابر بازیگر


هزار چهره به هر لحظه می کند تصویر


به چشم همزدنی


میان آن همه صورت ترا شناخته ام


به خواب می ماند


تنها به خواب می ماند


چراغ آینه دیوار بی تو غمگینند


تو نیستی که ببینی


چگونه با دیوار


به مهربانی یک دوست از تو می گویم


تو نیستی که ببینی چگونه از دیوار


جواب می شنوم


تو نیستی که ببینی چگونه دور از تو


به روی هرچه درین خانه ست


غبار سربی اندوه بال گسترده است


تو نیستی که ببینی دل رمیده من


بجز تو یاد همه چیز را رهاکرده است


غروب های غریب


در این رواق نیاز


پرنده سکوت و غمگین


ستاره بیمار است


دو چشم خسته من


در این امید عبث


دو شمع سوخته جان همیشه بیدار است


تو نیستی که ببینی...
زیبا بود....
یعنی این پیام از کی می تونه باشه جز یک نفر.......!!!

«ش» عزیز... زنده باشی و سلامت


جوجو
ساعت23:51---2 دی 1391
به به به به
چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟
چه میوه های مامانی اینجان!!!!
به جز کیوی به قول دوستان مگه بریم کمپوت یا کنسروشو بگیریم
بازم خوبه که همیناش گیر میاد...
من پاپایا رو خیلی دوست دارم طعم بسیار خوب و عطر عالیش...
آخ خخخخخخخخخخخخخ که دهنم آب افتاد


آهنـــگ دل
ساعت23:50---2 دی 1391
زندگی شطرنج دنیا و دل است / قصه پررنج صدها مشکل است

شاه دل کیش هوسها میشود / پای اسب آرزوها در گل است

فیل بخت ما عجب کج میرود / در سر ما بس خیالی باطل است

ما نسنجیده پی سرباز او / غافل اینکه او حریفی قابل است

مهره های عمر من نیمش برفت / مهره های او تمامش کامل است . . .


روی خط تنهـــــــــــایی!!!
ساعت22:37---2 دی 1391
درد عشقي کشيده ام که مپرس،زهر هجري چشيده ام که مپرس
گشته‌ام در جهان و آخر کار،دلبري برگزيده ام که مپرس
تعبير:زندگي در سايه ي مهر و محبت، لذت بخش و دلپذير است.دردوستي و در زندگي خود بي ريا و صادق باش. مهر و محبت خود را به کسي که علاقمند هستي نشان بده تا در زندگي روز هاي خوشي داشته باشي؛

شعر زیبایی بود؛ فالشم که خوب بود؛ اما معلوم نشد این فال خودت بود یا من؟؟!!روزانه بود؟؟ ماهانه بود؟؟؟ ..... به هر حال خوب بیــــــــــــــد....


اسما
ساعت22:00---2 دی 1391
ببخشید یاسی جونم چند روز نبودم،
اما حالا متوجه شدم که ظاهرا یلدا به شما هم خوش گذشته خدا رو شکر برای ما هم بدک نبودش.
یادآوری خوب و مناسبی مثل همیشه نوشتی
ممنون
بجز کیوی من بیشتر اوقات، از کوکتل میوه استفاده می کنم که توش، آواکادو و گاهی هم پاپایا داره، مزه خیلی خوبی هم داره ، قیمتشم خیلی بهتره!!


نیلوفرآبی
ساعت20:09---2 دی 1391
دیگر به دنبال ِ همراه ِ اوّل نیستم ! این روزها اول ِ راه ، همه همراهند….
این روزها ، باید به دنبال ِ همراه ِ آخر گشت...


ش
ساعت19:28---2 دی 1391
در این بُن بستِ بی دوست





نمی خواهم





کم بیارمَ‌ت





بیشتر باش....
به به زیبا بود. باشه هستم اما شما هم باشی تنهام نگذاری تا به بن بست نرسم!!


♥...گل پسر...♥
ساعت11:37---2 دی 1391
خیلی ممنون و تشکر
زنده باشی


♥...گل پسر...♥
ساعت11:33---2 دی 1391
خیلی ممنون و تشکر

هانیه
ساعت3:12---2 دی 1391
در حضور خارها هم ميشود يک يـــاس بود، در هياهوي مترسکها پر از احساس بود
ميشود حتي براي ديدن پروانه ها، شيشه هاي مات يک متروکه را الماس بود
دست در دست پرنده، بال در بال، نسيم ساقه هاي هرز اين بيشه را داس بود
کاش ميشد حرفي از "کاش ميشد" هم نبود، هر چه بود احساس بود و عشق و يــــــاس بود


نیلوفر آبی
ساعت1:35---2 دی 1391
آره عزیزم اتفاقا هنوزم بارون داریم منکه دیگه تصمیم گرفتم با شرکت چترسازی قراردادمو ببندم واقعا لازم شده
راستی برات توی کلبه نوشتم من تقصیری ندارم یه وقت اون یارو ... افشا... شوید... نه ببخشید تره... خلاصه اونو نفرستی سراغم من میترسم
شب تو هم خوش گلم


نیلوفر آبی
ساعت0:32---2 دی 1391
یاسی واقعا گلی
این مطالبی رو هم که میذاری گلچینه اونم واسه من که یه راست می برم میذارمشون توی کتابی که دارم برای دختران جوان می نویسم البته خب تا حدودی هم دستکاری شون میکنم ولی در کل نکته هایی هستن که حسابی به کار من می یاد
واقعا یاس آفرینی


گل باغ احساس
ساعت0:29---2 دی 1391
تمام سپاسم ازآن کسی که به من نیازی نداشت امافراموشم نکرد...!

yas
ساعت0:07---2 دی 1391
آخه چرااااااااااا منو توی این موقعیت قرار می‌دید........!!!

از لطف دوستان خوبم، تشکر.

من فقط در همون حد که علاقه مند هستم؛مطالعه کردم و عمل، چیزایی رو که مناسب می بینم، به عنوان راهنمایی مطرح می کنم.
البته نحوه عمل کردن و ادامه دادن پیشنهاد مطروحه هم قابل ملاحظه است.
به هر حال تمامی انسان ها می بایست جهت نشاط و سلامتی و زیبایی زندگی‌شان، مسایلی را رعایت کنند.
در هر صورت امیدوارم که همیشه سلامت باشید
بازم تشکر


shakiba
ساعت0:02---2 دی 1391
با حرف گل پسر هم موافقم، چون من هم یه سری سوال داشتم که هم واسه خودم هم برای مادرم حل شد خوشبختانه.
ممنونم از راهنمایی های گرانقدرت یاسی جونم با وجود مشغله هایت ، بازم یاد دوستانت هستی و جوابشونو میدی.
روش خوبی پیش گرفتی، خدا پناهت باشه آجی گلم


♥...گل پسر...♥
ساعت0:00---2 دی 1391
چشم حتمن ابجی....
ولی یه چیزی هم هست...همین که به یادم بودیدبرام کافیه...

خخخخخخخخ بازم اول شدم...


سک سک...
امید که در تمام کارهای زندگی ات ، اول شوی. آمین


shakiba
ساعت23:59---1 دی 1391
خوب باشه. کیوی که گیرمون میاد و زیادم می خورم.
اما پاپایا گفتی ، یعنی اینجا پیدا میشه؟؟
آواکادو تازگیا توی ایرانم میاد اما درست گفتی در هر حال بجز کیوی، آب این میوه ها یا ککتل میوشون پیدا میشه.
از این ببعد که از این میوه ها اگه گیرم بیان، بیشتر میخورم و به دیگرانم پیشنهاد می کنم.
مرسی یاسی گلم


♥...گل پسر...♥
ساعت23:53---1 دی 1391
سلام علیک...

من اول عذر خواهی کنم از خواهر عزیزم... وبگم که واقعا شرمنده ام...بی دقتی از جانب من بوده...

مورد بعدی مورد خطابم شما بازدید کننده ی محترمه(البته با اجازه ابجی)

ببین دوست عزیز و گرامی ام این مطالبی که خواهر گلم زحمت می کشه و پست می کنه برای خودش نیست...خودش همه ی این ها رو بلده ...من توصیه می کنم که کلمه به کلمه ی این دستورات را رعایت کنید...بخدا من یه مشکلی داشتم که خیلی عذاب می کشیدم...به ابجی گفتم و به توصیه هاش عمل کردم...الان واقعا مجزه شده...

این وظیفه ی من بود بگم...

مرسی ابجی...

ها راستی بخاطر اون اجیل ها و غذا ها هم بگم که من شرمنده شدم... قول داده بودم بیام ولی یکی دیگه از دوستان رو دیدمو مجبورن مهمون اون شدم..حالا جریان کاملشو تو وبم گفتم تشریف بیار بخونش...

یاعلی
هووووووورا . خوشحالم کردی.زنده باشی. این دفعه که هیچ.... اما یادت باشه دفعه دیگه سرقولت باشی. باشه گل پسر؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 1 / 10 / 1391برچسب:میوه, پوست, چین و چروک, کیوی, آواکادو, پاپایا, فیبر, ویتامین ث, ای, آ , جوانی, زیبایی,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس