برف در آسمان حرم آفتاب

 تو اگر باز کنی پنجره‌ای سوی دلت

می‌توان گفت که من چلچـــله باغ توأم

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برفــــــــ

سخـت مـحتـــــاج به گرمـــــــای تــــــــــــوام

عکاس: احمد عبداله‌زاده مهنه 
۱۳۹۱/۱۰/۶ (قدس آنلاین)



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت0:05---15 دی 1391
راستی

چه حس زیبایی ست کسایی که تو اون

برف در پای شون تو حرم امام رضا می مونه

و چه زیباست که اون برفا هیچ وقت آب نشند



masoud
ساعت23:56---14 دی 1391
سلام دوست من

برف حرمش هم زیباست

حرف دیگه ای ندارم

فقط سکوت می کنم

برای این تصاویر زیبا ......

ممنون که همیشه میای



التماس دعا


م صادقی
ساعت20:50---11 دی 1391
سلام یاسی جونم بابا ای ول با این عکسایی که گذاشتی هواییمون کردی اساسی. اخ که چه خلوته جون میده برای یه زیارت و یه گریه اساسی برای خالی کردن عقده های دل التماس دعا شدیدا

نیلوفرآبی
ساعت19:35---10 دی 1391
مر30 عزیزم خیلی گلی

جوجو
ساعت23:23---9 دی 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااای دخمر

با این عکسا که ما رو دیوووووونه کردی

چه حیف که اونجا نیستیم

از طرف ما (دوستان وبت) نایب الزیاره باش یاس عزیز

ما هم قول میدیم همیشه همراه وبت و خودت بمونیم

بااااااااااااشه؟؟؟؟

میدونم میگی:آره حتما
آره حتماً حتماً


نیلوفرآبی
ساعت16:47---9 دی 1391
السلام علیک یا موسی بن الرضا (صاحب حرم آفتاب)
من ی لحظه به اونایی که اونجا وایسادن حسودیم شد خوش به سعادتتون
راستی یاسی جون حرم رفتی جای منم زیارت کن و برام دعا کن


اسما
ساعت0:29---9 دی 1391
واااااااااای آجی یاسی
دل ما رو کشوندی اونجا با این عکسای زیبا
چقدر زیبا و دل نشین
سردم شد... ووووووووی وووووی ووووی
سرما رو داری؟؟؟؟!!!


ش
ساعت22:22---8 دی 1391
سلام گل یاسم. چقدر این پستت تاثیر گذار بود.عالی بود.ممنونم.با دیدن این تصاویر انگار تو مشهد الرضا هستم.السلام علیک یا غریب الغربا یا ضامن آهو.
به امید دیدار در مهمانی حضرت از نوع واقعی‌ش!!!!!!!


سمانه
ساعت21:33---8 دی 1391

برای این عکسهای بسیار زیبا، هر چی گل بفرستم بازم کمه............ مارو بردی به جای دلهای عاشق.
خدا کنه ما هم یه سفر برویم مشهد


هانیه
ساعت1:02---8 دی 1391
یاسی کلبه واسه من باز نمیشه
دیشب وب شما امشبم کلبه...
افشااااااااااااااااترههههههه هههههههه


یا ضامن آهو
ساعت0:40---8 دی 1391
خیلی زیبا بود، دست عکاسش درد نکنه و دست شما ، مدیریت خوب این وبلاگ، چرا که این تصاویر رو به نمایش در آوردید.
یعنی میشه ما نوروز بیاییم مشهد و زیارت آقا؟؟؟؟؟؟
دلم خیلی هوایی شده


♥...گل پسر...♥
ساعت23:46---7 دی 1391
جان رضا راه من را سد نکن...

این سگ بی حوصله را رد نکن...



سیلوم ابجی...وبلاگت بوی رضا می دهد...


السلام علیک یابن موسی الرضا..... از همون‌جا سلام بده، می گیره و قبوله زیارتت.....


shakiba
ساعت22:16---7 دی 1391
پنج تا ستاره برای این تصاویر...... فکر کنم بازم کم باشه
خیلی زیبا بود، لذت بردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 7 / 10 / 1391برچسب:برف, حرم, امام رضا, مشهد, دی91, آسمان, رحمت الهی,,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس