شادابی پوست با کدو تنبل!!!

 


   كدو حلوايي يكي از نيروگاه‌هاي توليد ريزمغذي‌هاي حيات بخش در طبيعت است كه با بيش از يكصد ماده مغذي و شفابخش بسته بندي شده و در عين حال براي حفظ زيبايي نيز بسيار مفيد است.
   این گیاه خوراکی، سرشار از خواص آنتي اكسيداني است كه سلامت بدن را تقويت مي‌كند؛ در حفاظت از پوست موثر است و خاصيت بيماري زدايي نيز دارد.
   سايت اينترنتي «وي دام» با انتشار مقاله‌اي تخصصي در اين زمينه گزارش داد: متخصصان پوست تاكيد مي‌كنند كه كدو حلوايي در زمينه مراقبت از پوست قدرتمند و بي‌نظير است چراکه حاوي اكسيد‌هاي قدرتمند آنتي هيدروكسي است كه يك اسيد طبيعي در ميوه است و سلول‌هاي مرده پوست را برطرف كرده و پوست را درخشان مي‌كند. همچنين حاوي ويتامين A است كه به توليد سلول‌هاي پوستي جديد و نرم‌تر و جوان‌تر شدن اين بافت كمك مي‌كند.
   هم چنین كدو حلوايي به دليل داشتن مقادير بالاي كاروتنوئيد30 درصد از بروز تمام انواع سرطان‌ها پيشگيري مي‌كند.
   علاوه بر اين كدو حلوايي به دليل دارا بودن مقادير بالاي بتاكاروتن كه در ميوه‌ها و سبزي‌هاي نارنجي رنگ مثل هويج و كدو به وفور يافت مي‌شود، از پوست در برابر تشعشعات ماوراء بنفش محافظت مي‌كند و مصرف عصاره آن به طور روزانه حتي تاثير محافظتي كرم ضد آفتاب را افزايش مي‌دهد.
   هم چنین عصاره كدو حلوايي، لايه محافظتي روي پوست در برابر فاكتورهاي محيط زيستي ديگر مثل آلودگي هوا، استرس و دود سيگار ايجاد مي‌كند و اسيدهاي چرب موجود در اين محصول جاليزي در از بين بردن چين و چروك‌هاي پوست، بسیار مؤثر است. كدو حلوايي علاوه بر اين‌ها سرشار از ويتامين C است.

   حالا باز هم با این همه خاصیت، می گویید که مزه‌تو دوست ندارم؟؟!!! اونایی که فکر می‌کنند مرغ یک پا داره، دست کم از ماسکی که در پست بعدی، خواهم گفت استفاده کنند تا بلکه کم کم علاقه‌مند به خوردنش هم بشوند....

 



نظرات شما عزیزان:

م صادقی
ساعت19:05---4 بهمن 1391
اجی یاس سلام
این رو نوشتی حالا از فردا دیگه کدو حلوایی هم برامون قیافه میگیره
مرسی زیبا بود و مفید


مجنون بی لیلی
ساعت17:21---2 بهمن 1391
گفته بودم بی توسخت میگذرد,

حرفم راپس میگیرم

بی تو انگاراصلانمیگذرد


خوش اومدی. مرسی زیبا بود


هانیه
ساعت16:45---2 بهمن 1391
سلااااااااااااااااااام یاااااااااااااااسی جونم
مرسی از دعاهاتون واقعا نجاتم داد
راحت شدم دیگه تموم شد امتحانام


جوجو
ساعت22:42---1 بهمن 1391
هورااااااااااااااااااااااااا
یاسی جونم اومدی.
خوش اومدی . خوش باشی
مر30


نیلوفرآبی
ساعت16:31---1 بهمن 1391


هانیه
ساعت17:25---30 دی 1391
راستش یاسی منم زیاد دوست ندارم ولی اگه خیلی شیرین و داغ باشه خیلی دوست دارم

نوشا
ساعت15:19---30 دی 1391
سلاااااام
وااای چه قده نبودم
دلم تنگولیده بود


رامین
ساعت13:43---30 دی 1391
ببخشید شما استاد مایی





ممنون از پاسخت
زنده باشید


نیلوفر آبی
ساعت22:43---29 دی 1391
یاااااااااااااااااااااسی، هویــج یا هویـــچ؟
------------------
مر30 بابت این مطلب مفید و پرخاصیت
راستی میگم اون کدو سبزا که از فامیلای این تپلن باز همین خاصیت ها رو دارن؟
من که کدو سبز دوست دارم...... یه مزه ی بی مزه ای دارن


king-web.ir
ساعت21:58---29 دی 1391
باسلام سايت كارت شارژايرانسل وهمراه اول به قيمت دولتي***بامجوز از وزارت ارشاد و سايت ساماندهي***همراه با سيستم اتوشارژ***وپشتيباني آني بانك ملت***قابل پرداخت باكليه كارتهاي عضو شبكه شتاب***http://www.king-web.ir/



ــــــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌ech.com


اسما
ساعت21:57---29 دی 1391
20.
20
20
bazam
20
be ya30&in miveh
man ke khoresh kadoo kheyli dos daram


رامین
ساعت21:55---29 دی 1391
سلام


جالب بود ولی من از مزه شم خوشم بدم نمیاد.


حالا خانم دکتر یه سوال؟


خوردنش واسه پوست بهتره یا ماسکش؟
مطمئناً خوردنش بهتره چون ویتامینهای موجود در اون جذب بدن میشه اما ماسکشم خوبه در ضمن من پزشک نیستم.....


♥...شَادِی یَزدانِی...♥
ساعت21:37---29 دی 1391
سلام
ببشید دیر خدمتتون رسیدمراستش من می خواستم تو این چند روز خدمت برسم که متاسفانه ادرستون رو پیدا نمی کردم...تا امروز پیداش کردم
گفتم خدمت برسم یه وقت خدایی نکرده دال بر بی ادبی نباشه
در ضمن داداش هم سلام خیلی گرمی خدمتون رسوند


سینا
ساعت21:31---29 دی 1391
هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

سلام سینا هستم یه سری بزن به من ، و وبلاگتو ثبت کن


♥...شَادِی یَزدانِی...♥
ساعت21:30---29 دی 1391
سلام یاس جونم
راستش من تو این چند روز می خواستم زودتر مزاحمتون بشم ولی چون ادرس نمی ذاشتید نمی تونستم بیام.... تا این که امروز رفتم تو ارشیو نظرات گل پسر و تونستم ادرستون رو پیدا کنم
گل پسر سلام خیلی خاصه رسوند
به هر حال گفتم یه وقت دال بر بی ادبی نشه . خدمت رسیدم


shakiba
ساعت21:02---29 دی 1391
مر30 یا30 اتفاقا منم با خوردنش مشکل دارم.
باید کم کم سعی کنم بخورمش چون که خودمونیم خیلی خاصیت داره . فکرشم نمیکردم تنبل بیخاصیت اینهمه پرخاصیت باشه.
حالا فعلا صبر میکنم تا ماسکشو بگذاری . بعد ببینم چی میشه بلاخره


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت20:38---29 دی 1391
در کلبه ای که نگاه تو فانوسش باشد،

هزاران زمستان پشت درش

می مانم....
تعبیر زیبایی بود.


یک همشهری
ساعت11:23---29 دی 1391
سلام همشهری. یه سایت جالب پیدا کردم بیا ببن ولی ادرسشو ندی به کس ها.

http://www.faseleha.ir



ــــــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌ech.com


خاطره
ساعت11:15---29 دی 1391

سلام فروشگاه اینترنتی اینجا با ما افتتاح شده است .

خرید پستی محصولات به دو روش خرید نقدی و خرید پستی امکان پذیر است .

خرید نقدی با 10 درصد تخفیف انجام میپذیرد .

انواع محصولات در سایت موجود میباشد .

خرید اینترنتی و اسان را با ما تجربه کنید .

http://injahast.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس