ماسک كدو حلوایــی

مواد لازم:

  • ۲ فنجان کدو حلوایی پخته شده و آب گرفته شده
  • ۴ قاشق غذاخوری ماست چکیده
  • ۴ قاشق عسل

طریقه مصرف:

   مواد را مخلوط کنید. روی صورت به جز دور چشم و لب بمالید. به مدت ۱۰ تا 15 دقیقه صبر کنید تا روی پوست بخوابد، سپس ماسک را بشویید.

پیــــشنهاد:

برای این‌که کدو حلوایی، خواص کامل خود را کامل حفظ نماید، بهتر است که آن را خام استفاده کنید. برای این کار می‌توانید کدو را رنده نمایید.

pumkins and gourds with falling leaves animated gif pumkins and gourds with falling leaves animated gifpumkins and gourds with falling leaves animated gif

 



نظرات شما عزیزان:

رهگـذر دیـار عشـق
ساعت0:30---4 بهمن 1391
در من چه چيز را تکرار ميکني؟ 
نفسهايت را يا کمرنگي حضورت را؟
!من دچار نبودن هايت شده ام،نفسهايم بهانست...

♥...شَادِی یَزدانِی...♥
ساعت22:11---3 بهمن 1391
سلام یاس همچون ماهم
خیلی دوست دارم
اومدم بگم خدا نکنه شادی از وبت بره خواهر!!!
شادی بازم برگشته


هانیه
ساعت17:29---3 بهمن 1391
یااااااااااااااااااااسی بدو بیا
کجااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ )


نیلوفرآبی
ساعت17:07---3 بهمن 1391
اگر می خواهید خوشبخت باشید زندگی را به یک هدف گره بزنید نه به آدمها و اشیا. "انیشتین"


masoud
ساعت12:47---3 بهمن 1391
آسمان دل ها گاهی تیره و تار است

مواظب آسمانی باش

که برایت می بارد

نه برای علاقه

شاید حسرتی در پس لکه هایش باشد




دوست خوب
ساعت2:29---3 بهمن 1391
سلام خوبی؟امیدوارم همیشه حالت خوبه من بهت سر زدم وقت کردی تو هم بهم سر بزن ممنونم.فعلا خداحافظ

رامین
ساعت0:38---3 بهمن 1391
سلام
بله پس چی فکر کردی؟؟؟؟؟
حالا اگه دختر خوبی باشی نصفیشو میدم به تو


هانیه
ساعت23:26---2 بهمن 1391
یااااااااااااااااااسی
بدو با ....بدو دیره........سورپرایز


نیلوفر آبی
ساعت23:09---2 بهمن 1391

با اجازه شما یاسی جون یه نکته رو بگم شاید لازم باشه :
دوستان بهتره که برای تأثیر بهتر ماسک به روی پوست، اونو با دستمال مخصوص آرایش پاک کنیم و با آب نشوییم.


♥...گل پسر...♥
ساعت23:00---2 بهمن 1391
سلام اجی....تشریف بیاری تولد داریم

غزال
ساعت20:15---2 بهمن 1391
سلام یاسی جون. عزیزم مرسی از معرفتت
خیلی برام عزیزی معلومه که هیچوقت بهت پشت نمیکنم
فقط درگیر امتحانای پایان ترم و پروژه ها و پایان نامه ام. خیلی همه چیم با هم قاطی شده. وگرنه اینا تموم بشه انقدر ها هم بی معرفت نیستم.
برام دعا کن گلم.
مرسی


جوجو
ساعت19:32---2 بهمن 1391
من کدو تنبل دوس دارم. خورششو این روزا خیلی می خوریم با بروبچ!!!!!!
اما ماسکشو خبر نداشتم.حالا حتما درستش می کنم، فعلا دارم فکر می کنم که خامشو رنده کنم یا بپزمش و ماسکشو بزنم صورتم؟؟؟؟؟؟
حالا یه کاری میکنم دیگه ولی حتما امتحانش می کنم.
مر30 یا30 جونم چون از وقتی با وبت آشنا شدم خیلی از دستورات ماسکتو ، پرینت می گیرم و ازشون استفاده می کنم و به بروبچ هم توصیه میکنم اونا هم استفاده کنن و از خریدن ماسکای بیرون که خیلیاشون شیمیایی هستن ، منعشون میکنم.
بازم منتظر ماسک بعدی می مونم.


هانیه
ساعت17:09---2 بهمن 1391
مرسی یاسی....سلامت باشید
اره خوب شد امتحان ولی باورتون نمیشه خیلی زیاد بود سوالاش من که حالا اینقدر دستم تنده تا ثانیه اخر نوشتم تا تموم شد گفتن وقت تمومه
اگه سوالی جا ننداخته باشم عالی میشه انشالله.....
اووووووووف اگه بدونید چه امتحان ریز و نکته به نکته ای بود مخم اینطوری شده الان از ساعت 2 که اومدم )


شعله
ساعت16:36---2 بهمن 1391
درانتظاردیدنت همه دلهابیقرارند:
ای”تک ستاره بهشت” حسرت به دلمان نگذار
آغازامامت منجی عالم بشریت مبارکباد


shakiba
ساعت16:30---2 بهمن 1391
مر30 یاس گلم
حتماً درست می کنم چون که اتفاقا الان که توی فصلش هستیم همه جا وجود داره در میوه فروشی ها.
درست کردم و انجامش دادم حتماً بهت خبر میدم یاس نازنینم
بازم مر30 یا30


؟؟؟
ساعت0:24---2 بهمن 1391
آهنگ این وب را بسیار دوست می دارم. البته مطالبتون هم خوبه به دل میشینید کلا خانم یاس. اینو از پیامهایی که دارید ، میشه فهمید. اتفاقی از وبلاگ دیگه ای، ادرستونو برداشتم.



بازم میام.



شب خوش
بسیار خوش آمدید.

خوشحال می‌شوم که باز هم سر بزنید.

ممنون از حضور گرمتون

اما عنوان جالبی واسه خودتون انتخاب کردید!!!!!!

هر جور راحتید.......

خوش باشید

راستی میشه لطفاً اگه وبلاگ یا سایتی دارید، برام بگذارید.
ممنون میشم

میخوام بیام و جبران کنم


مونا داوودی
ساعت23:26---1 بهمن 1391
سلام

امروز زدم تو وبگردی و به وبلاگ شما برخورد کردم احساس کردم برای وبلاگ نویسی برنامه داری و داری با هدف پیش میری اگر هر روز آپدیت کنی من مشتری وبلاگت میشم برای اینکه آدرس وبلاگت را داشته باشم بیا تو سایت من و آدرست را توی لیست بقیه دوستان ثبت کن حتما دوباره بهت سر میزنم

مرس 30

مونا داوودی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 1 / 11 / 1391برچسب:ماسک, پوست, کدو حلوایی, کدو تنبل, عسل, ماست چکیده, طراوت پوست,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس