میــلاد نبی اکرم(ص)،مبارک

 
ماه فرو ماند از جمال محمــد

سرو نباشد به اعتدال محمــد
قدر فلک را کمال و منزلتى نیست
در نظر قدر با کمال
محمــــد
میــلاد نور مبارک
 

 

یـا رسول الله!

همانند تو دیگر در پهنه زمین، تکـــرار نخواهد شد؛

اما با تکرار صلوات بر تو، نور حضورت را در قلـب خود احساس می‌کنیــــم...



نظرات شما عزیزان:

شوالیه ی گل سرخ
ساعت21:54---16 بهمن 1391


گفتم غم تو دارم چيزی نگفت وبگذشت...حافظ خوشا به حالت...يارم گذشت ويارت...گفتا غمت سرآيد...


اسما
ساعت23:46---12 بهمن 1391
وای وای یاسی جونم شرمنده!!
دیر رسیدم اما بازم جای شکرش باقیه که تونستم خودمو برسونم و تبریکات صمیمانه خودم رو به شما و همسرگرامیتان، ابلاغ کنم.
خوش باشید و سرافراز و سالیان سال در کنار هم به سلامتی زندگی کنید.
امیدوارم واز خداوند برایتان تمام آرزوهای خوبو خواستارم.


ne
ساعت15:26---11 بهمن 1391
سلام وبلاگتون قشنگ و جالب بود اگه میشه شما هم نظرتون رو درباره وب من بگید مرسی

♥...گل پسر...♥
ساعت0:08---11 بهمن 1391
می گم این اقا دوماد خجالتی...اومدم از همه دوستان دعوت میکنم تشریف بیارین و وبم من در خدمتتون باشم!
اخه یکم داداششتون حواسش پرت شده و داره بد سوتی می ده!
بیاد اونجا(وب من )
اشتباهی برای رامین جون نوشتم اجی مهسا!!!
خخخخخخخخخخ
هانیه جون شما هم بیا


هانیه
ساعت0:08---11 بهمن 1391

سک سک


ساعت0:04---11 بهمن 1391
گل پسر در حین انجام وظیفه اس
شک ندارم، همینه


♥...گل پسر...♥
ساعت0:01---11 بهمن 1391





اقا دوماد می خواد بیاد تو جمعمون...اجی اجازه هست بگم بیاد؟



مرسی اجی جون..خیلی ممنون...ایشالا ایام هم بکام شما باشه






و هم چنین.............. آقا دوماد آینده........


هانیه
ساعت23:54---10 بهمن 1391
مرسی یاسی
این دستها واسه من میزنن؟؟؟؟

دستتون درد نکنه


هانیه
ساعت23:52---10 بهمن 1391



♥...گل پسر...♥
ساعت23:52---10 بهمن 1391
به افتخار هانیه خانوم همه یه کف مرتب!


دستو هورااااااااااااااااااااااااااااااا


♥...گل پسر...♥
ساعت23:51---10 بهمن 1391
خواستگاری چیه اجی؟؟؟

خخخخخخخ

راستش دیشب عقد خواهرم بود...بعد خونواده ی دوماد عروس رو بردن برای شما و بزن برقص تو خونه ی خودشون..، ما هم با مهمونا سر سفره نشسته بودیم ...بعد از غذا دایی جان صدا زد....گل پسر؟ و هم چنین اوشون رو صدا زد...

رفتیم نشستیم کنارش... وگفت که گل پسر این حلقه رو بکن دست اوشون....

و ادامه ی ماجرا که در جریان هستین


آخ دیدی چی شد؟؟؟ خواستم خودم دوباره تبریک بگم واسه خواهرت، یادم رفت.......... هی وااااااااااااااااای پیر شدیم!!!!!!


♥...گل پسر...♥
ساعت23:46---10 بهمن 1391
ایــــــــــــــــــــول خوندمش اجی...

جات خالی یه کافه میکس هم خوردیم!



اصلن اجی می دونی چیه؟ این رو جدی می گم اگه من یه دختر خوب که مثل شما ها و خواهر ای خوبم پیدا کنم رو هوا عروسی می کنم ولی می دونی چیه؟ راستش بعد از اون جریانات هم یکم می ترسم دوباره ....

ها اقا دوماد رو می گی؟ اوشون خیلی لطف داره...و منو دوست داره و دوسش دارم...تا جایی که خبر دارم ساعت 1ونیم بعد از ظهر از مسافرت برگشته بچمون
سفر بخیر، خسته نباشن


هانیه
ساعت23:43---10 بهمن 1391
خواستگاری

♥...گل پسر...♥
ساعت23:41---10 بهمن 1391
بخدا خبری نیست....

فقط دیشب یکم گیر داده بودن که من یه حلقه بکنم دست طرف...منم با کمال احترام که برای دایی جان دارم...! حلقه رو گرفتم و گذاشتم جیبم و گفتم

دایییییی؟مگه دیــــــــــــــــــــــــــــ ـــونم(اینو با لهجه شیرازی بخونید لطفن)

و رفتم تو اتاق

خخخ

همین
عجب!!!!!!!!


♥...گل پسر...♥
ساعت23:36---10 بهمن 1391
من یاد یه چیز دیگه افتادم اجی...



یاد یه جوک!!!!



خخخخخخخخ



بی خیال...من غلط کردم گفتم نخندی اجی...اصلن بخند منم می خندم

خخخخخخخخخ
منم خخخخخخخخخخخ


هانیه
ساعت23:35---10 بهمن 1391
اره یاسی
حالا میبینی هفته دیگه میاد خبر ازدواج میده ها گل پسر!!!
تجربه ثابت کرده وقتی پسرا این حرفو میزنن حتما یه خبرایی هست


♥...گل پسر...♥
ساعت23:31---10 بهمن 1391
به به ...هانیه هم تشریف اورد....یه کف مرتب!ببین دیدی گفتم: حالا دیگه با تشویقم مشکل دارن!!!!!!! خوردنش به اتفاق!!!

هانیه
ساعت23:27---10 بهمن 1391
من اینجام یاسی
سلام
مشغول پیوند بودیم


♥...گل پسر...♥
ساعت23:21---10 بهمن 1391
یه رفیقی داشتم می گفت گل پسر نمی دونم چرا این طور شدم...حس می کنم یکی دنبالمه...

اجی به 1 هفته نشد فوت کرد!!!

بهم نخندی ها ولی منم همون حس رو دارم!!!

خخخخخخخخخ
ببین خودت داری می خندی!!!!!!!! پـَ چرا میگی نخندم؟؟؟ بعدشم سعی کن این حس بدو از خودت دور کنی.من می دونم تو می توووووووووووووووووونی.......


♥...گل پسر...♥
ساعت23:12---10 بهمن 1391
بخدا اجی راست می گم...به مرگ مهسا
عین حقیقته...اگه می خوای تا اون شخص تماس گیرنده رو بهت معرفی کنم تا باهاش حرف بزنی!
من کسی بودم که شرط بندی می کردم و شب تا صبح تو قبر می خوابیدم ولی الان دارم از ترس جفت می کنم...بخدا نمی دونم چرا انقد ترسو شدم


رامین
ساعت23:04---10 بهمن 1391
سلام یاسی خانوم
تبریک میگم از صمیم قلب
پیروز باشی


♥...گل پسر...♥
ساعت21:12---10 بهمن 1391
یه زمانی اجی به من می گفتن مرشد کامل...
بنابه دلایلی...دوستان لطف داشتن و دارن
ولی امشب با این کامنتت روحم رو شاد کردی و باید بگم من مرشد کامل نیستم! بلکه تو مرشد کاملی
بخدا خیلی حال کردم!
یادت هست گفتم یهو می بینی میزنه به سرم که دوباره کنکور بدم؟
باور کن امشب با این کامنت عزمم رو جزم کردم
خیلی ممنون...
اجی


♥...گل پسر...♥
ساعت21:04---10 بهمن 1391
اجی...چرا پیام نمیااااااااااااااااااااااااااا ااد
وای که انقدر اذیت شدم، دیگه رفتم بیرون از نت!!!!!!


♥...گل پسر...♥
ساعت20:39---10 بهمن 1391
سلام اجی خوبی؟
شکر خدا...بی زحمت جلوی اسم من بنویس حاضر!!!!
خخخخخخخخ
مرسی


ملیکا
ساعت20:11---10 بهمن 1391
سلام
خسته نباشید
کارتون عالیه!
لطفا به سایت منم سر بزنید
سایت دوستیابی و همسریابیه
خوشحال میشم اگه عضو این سایت بشید
http://goldaxes.ir


کــوچــه بــاغ عشـــــق
ساعت16:38---10 بهمن 1391
هميشه به يادت هستم

اما شاهدي ندارم ،بجز كلاغ بام خانه مان

كه او هم حقيقت را به تكه پنيرى ميفروشد!


اِ اِ چرااااااااااا همش کلاغه میاد اینجا؟؟؟!!!!!!!!!!!! بلای ناقلای قار قاری.............. آدم فروش!!!


shakiba
ساعت16:02---10 بهمن 1391
منم بهت تبریک می گم یاسی جون.
امیدوارم خوش بگذره تعطیلی


masoud
ساعت12:56---10 بهمن 1391
ای دل و روح هراسان شب عید است بیا

طائر روضه ی رضوان، شب عید است بیا

شب میلادی قرآن شب عید است بیا

که شب حاجت و غفران شب عید است بیا

عیدت مبارک دوست من

خوش و سلامت باشی همیشه

و ممنون که همیشه محبت داری






هانیه
ساعت11:32---10 بهمن 1391

بیا یاسی ف=قراره اتیش بسوزونیم تو جشن سده


مصطفی
ساعت10:43---10 بهمن 1391
پروردگار من...!!

جهان سرشار از دلبستنها

و دل شکستنهاست

و چه حسی دارد وقتی

دل شکسته از دل بستنها

به تو روی می آورم تا

در کنار تو بار دیگر آرامشی

را تجربه کنم که در کنار بندگانت

از دست دادمش...!!!

عیدت مبااااااااااااااارک


هانیه
ساعت2:26---10 بهمن 1391
یاااااااااااااااااااسییییییییی ییییییی جووووووووووووووونم
تبرییییییییییییییییییییککککک کککککککککک
= DD
ببینیم میتونیم این گل پسرو .....


♥...گل پسر...♥
ساعت1:21---10 بهمن 1391
اره...اجی...بخدا....نزدیک بود...


به قول داش رامین نزدیک بود یه شبه.................!!!


خخخخخ


خدا رحم کرد
به هر حال مواظب خودت بااااااش.
دستی دستی(شوخی شوخی) نری از دست!!!!!!!!!

راستی این ؟؟؟ که اینجا صلوات فرستاده، همون آقای داماد،نیست؟!!


???
ساعت1:19---10 بهمن 1391
اللهم صل علی محمد و آل محمد

رامین
ساعت1:11---10 بهمن 1391
تبریک میگم

خداروشکر حداقل سبب کار خیر شدیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 10 / 11 / 1391برچسب:میلاد نبی اکرم(ص), میلاد نور مبارک, صلوات, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس