معجزه آرایـش...!!!

 معجزه آرایش در بزرگ نشان دادن چشم های ریز و کوچک دختران!! 

مدتی پیش برنامه ای در کشور چین پخش شد که طی آن، آرایشگرهای حرفه‌ای توانایی خود را در بزرگ کردن چشم های ریز و کوچک نشان دادند...!!!
 لطفاً به دو عکس زیر دقت کنید:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
نظرتون چیــــــــــــــه؟؟؟
حالا یکی دیگه.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
یاد کارتون‌های چینی و ژاپنی افتادم که چشمهای شخصیت‌هاشو معمولاً بسیار درشت، نقاشی می‌کنند.....دقت کردید؟؟!!! پسر شجاع، ای کیوسان، دوقلوی‌های افسانه‌ای و سوباسا رو که همگی یادتونه؟؟ راستی شنیدم سریال فوتبالیست‌ها رو ادامه می دهند البته این دفعه ورژن جدیدش که پسر سوباسا میاد تو تیم......
 
 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین 


نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت1:23---25 بهمن 1391
خخخخخخخخخ


شعله
ساعت19:13---16 بهمن 1391
هيچكس را در زندگيتان ملامت نكنيد ، زيرا :
آدم هاي خوب برايتان شادي مي آورند
و آدم هاي بد ، تجربه
بدترين ها ، درس عبرت مي شوند
و بهترين ها ، خاطره........


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت22:38---15 بهمن 1391
اگر این سریال فوتبالیستها را بگذارند(منظورم همین است که شما گفتید) حتما با فرزندم به تماشای آن خواهم نشست!!
یادش بخیر نوجوانی خودم


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت22:37---15 بهمن 1391


غزال
ساعت10:25---15 بهمن 1391
چه باحااااااااال

♥...گل پسر...♥
ساعت0:07---15 بهمن 1391
اجی من الان باید برم تو جاده....
چشم...
حتمن
می دونستی من خودم اقا گرگم؟
شب خوش...به خانواده محترم هم سلام برسونید
راستی اجی بهت گفتم ما مشهد فامیل داریم؟


♥...گل پسر...♥
ساعت23:59---14 بهمن 1391
چاکـــرم
آقایی............


♥...گل پسر...♥
ساعت23:58---14 بهمن 1391
از این حرف ها نزنی دیگه اجی ها...ناراحت میشم
مگه چی گفتم!! خب راست بود دیگه .... ببین ایزدمهر هم توی کلبه همش داره سرشو به این ور و اون ور میزنه!!!!شاید از همین مسأله باشه......


♥...گل پسر...♥
ساعت23:52---14 بهمن 1391
چرا هستم اجی...هر کار می کنم نمی شه برات کامنت بذارم
مشکل همگی دوستان.. خوبه توی این مورد، تنهانیستیم.....!!


هانیه
ساعت22:02---14 بهمن 1391

این از اون چند سطر سکوتهاس که ایزدمهر میگه.................................................... ....................................
.................................................
.........................................
............
......


گـــذر تنهـــایی!!!
ساعت20:11---14 بهمن 1391
دلم سفر ميخواهد...نه براي رسيدن به جايي...فقط به خاطر رفتن...!

نوشا
ساعت12:41---14 بهمن 1391
va!!! chejuri kho?! cheshash che dorosht shode
akhjun subasa..khkhkhkh man nidunestam!key bache dar shod ma nafahmidim?


هانیه
ساعت3:20---14 بهمن 1391
همه غیبت داشتن گل پسر و یاسی

گروه طراحی وستا
ساعت0:51---14 بهمن 1391
طراحی قالب اختصاصی برای وبلاگ شما
دامنه یکساله ir
قیمت بسته : فقط 12 هزار تومان
تخفیف های ویژه به مناسبت افتتاح سایت
یه سر به بسته های ویژه تبدیل وبلاگ به سایت تو سایت ما بزنید حتما پشیمون نمیشید
وقت آن رسیده حرفه ای باشید (گروه طراحی وستا)


سمانه
ساعت21:41---13 بهمن 1391
منم دوس دارم سوبا...........
وای یعنی درسته؟؟ خیلی خوشحال شدم.
راستی عجب آرایشگرایی!!! کارشون 20


چند خط زندگی!!!
ساعت18:28---13 بهمن 1391
هر چي مهربون تر باشي ، بيشتر بيشتر بهت ظلم مي كنند !!!!!!!!

هر چي صادق تر باشي ، بيشتر بهت شك مي كنند !!!!!!!

هر چه دلسوز تر باشي ، بيشتر دلتو مي شكنن !!!!!!

هر چه قلبت رو آسون تر در اختيار بذاري ، راحت تر لهش مي كنن !!!!!

هر چه آروم تر باشي ، فكر مي كنن آدم ضعيفي هستي !!!!

هر چه بيشتر به فكر ديگران باشي ، بيشتر حقت رو مي خورن !!!

و هر چي خودت رو خاكي تر نشون بدي ، واست كمتر ارزش قائلند !!

و اين حقيقت زندگيست ...!
کاملاً‌موافقم... اما آخه واقعاً‌چرااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!


هانیه
ساعت18:19---13 بهمن 1391
aaaaaaaaaaaaaaaa!!!

خب یاسی میپرسیدی چطوری اینکارو کردن
پس چرا رنگ چشماشونم انگار عوض شده؟؟؟خطای دیده یا لنزه؟؟
:
اخ جون یاسی کی پخش میشه؟کجا پخش میشه سوبا .......مگه نمیدونید من از 4 سالگی خودم در نقش سوباسا بودم تو خونه!!!! اصلا عشق فوتبالیستها داشتم......نمیدونم چرا


نیلوفر آبی
ساعت15:16---13 بهمن 1391
واااااااااااااای GOD من..........
چی میشه با این کوچولوی سوباسا...
من که بی صبرانه منتظر تماشای این ورژن جدیدم................
دیگه خاله یاسی هم هست اگه یه وقت کسی بخواد به دختر گنده بخنده
-------------------------

اینقد از شنیدن خبر کارتون سوباسا هیجان زده شدم یادم رفت حیرتم رو از دیدن این عکسا نمایش بدم...
به اینا میگن آرایشگر


♥...گل پسر...♥
ساعت1:29---13 بهمن 1391
ایـــــــــــول اجی...

خیلی حال کردم با پستت...

به شادی بگم حتمن بخوندش...

من تازه اومدم....می خواستم یکم به دوستان سر بزنم ولی دور از جون شما یه ادم احمقی اعصابم رو ریخت بهم....

با اجازه من میرم...اگه یکم غیبت داشتم پیشاپیش عذر میخوام

یاعلی
باشه . برو اما خودشو ناراحت نکن........!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 13 / 11 / 1391برچسب:معجزه آرایش, آرایش چشم, چشم کوچک و ریز, هنر آرایشگری, چین, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس