برایــت صمیمانه دعا کردم...

 

برایت یک بغل مریم؛

که مَست از مِی شوی هر دَم
 
برایت قدرت آرش؛
که دشمن!! را زنی آتش
 
برایت سفره‌ای ساده؛
 
حلال و پاک و آماده،
 
برایت یک غزل احساس؛
دو بیتی‌های عطر یــــــــــــــاااااس
 
برایت هر چه خوبی هست؛
صمیــــــمانه دعا کردم...............  

( دعای صمیــمانه بالا از طرف همســــرم؛ تقدیـــم به تمام شما همراهان
خوب و همیـــشگی؛   

شاید کمی جبران محبت‌های بی‌کران شما باشد....... )
 شکلکهای جالب آروین


نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت16:41---16 بهمن 1391
سلام وبلاگ قشنگی دارید ممنون از مطلب های خوبتون موفق باشین.

افزایش بازدید و پیج رنک
ساعت16:25---16 بهمن 1391

افزایش بازدید فوق العاده بالا
افزایش پیج رنک گوگل
افزایش رنک الکسا
پیج رنک ما 6 میباشد و تبادل لینک با ما 100% به افزایش بازدید و پیج رنک شما کمک میکند
در ضمن پیشنهاد میکنم برای لینک دادن به ما از کد داخل کادر استفاده کنید


سمانه
ساعت16:23---16 بهمن 1391

Ahange foghol adei ast

Afarin be khanandeye kocholosh


elahe
ساعت12:32---16 بهمن 1391
تمنا دارم از آسمان.........که حتی اگر فقط قطره ای خوشبختی دارد بر روی گونه تو باشد...
به سلامتیه دوستایی که به یادمونن


نیلوفر آبی
ساعت3:52---16 بهمن 1391


هانیه
ساعت2:02---16 بهمن 1391
اعتبار آدم ها به حضورشان نیست
به دلهره ای است که در نبودشان درست می کنند
چارلی چاپلین


هانیه
ساعت1:34---16 بهمن 1391
اره یاسی
همه کیکا رو خوردم
خیلی ممنون از این همه لطف@} ;-
عیدم داره میاد


م صادقی
ساعت22:54---15 بهمن 1391
شما بزرگواری رمز رو خواستی چشم بگو بهت بدم
دَ خب بده دیگه رمزو دخمر گل....!! نمیگی بچه یهو بزنه زیر گِیره........


سارا یک وب گرد تنها
ساعت22:48---15 بهمن 1391
من یک وبگرد تنهام یه سایت دارم پر از وبلاگ نویس تو هم وبلاگ خوبی داری بیا وبلاگت را تو سایت من معرفی کن

میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت22:40---15 بهمن 1391
چه دعاهای خوبی.
خوب من هم همین آرزوها و دعاهای زیبا را برای هر دوی شما نازنینان دارم


جوجو
ساعت22:27---15 بهمن 1391
وای که چقدر همه چی ناسه!!
خیلی خواسته های قشنگی بودن، مر30 از شما و برای همه تحقق این آرزوها، هم خواسته منه


♥...گل پسر...♥
ساعت22:22---15 بهمن 1391
اره دیگه...شنیدی می گن اگه وبلاگ نویس به تنگ بیاد، مطالبش هم به جفنگ میان؟
خب منظورش منم دیگه


م صادقی
ساعت22:06---15 بهمن 1391
زائری بارانیم آقا به دادم میرسی

بی پناهم ، خسته و تنهام به دادم میرسی

گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم

ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی

التماس دعا


مریم جان: منم دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است....... اما بچشم. باور کن؛ بهترین لحظاتم را زمانی میدانم که فردی را بدون آگاهی خودش، یاد کنم......


♥...گل پسر...♥
ساعت21:52---15 بهمن 1391
سلام

یه زحمتی بکش این چیزی رو که می نویسیم تقدیم به همسر گرامیتون بکنید:



تمام ستارگان جهان را

بابهترین تلسکوپ ها

بالای برج میلاد نشانده ام

نیجه این شد:

ستاره ای با مشخصات تو

در هیچ کجای جهان دیده نشد
و اینک پاسخ ایشان: با دودی شهر تهرانو گرفته اصلاً‌ مگه ستاره ای هم دیده میشه؟؟!!! مگه بگی باز از تلسکوپ هابِل استفاده کردم...!!! در عین حال ؛ خیلی ممنون از لطف شما. گلی همچون گل پسر هم در هیچ باغ گیاه شناسی پیدا نمیشه...!!!


♥...گل پسر...♥
ساعت21:41---15 بهمن 1391
سلام اجی خوبی؟
چخبرا؟
ما که نذاشتن بریم...گفتیم بیایم نت یه حال و احوالی با دوستان بکنیم!
راستش در مورد کامنتت شما درست می گی...من می خواستم که اون پست رو خصوصی کنم....حتی به هانیه هم گفتم که بهتون رمز رو بده ولی نمی دونم متوجه شدی یا نه...ولی نمی دونم چرا نمیشه در ادامه مطلب پست ارسال کنی...منم دیگه تایپ کرده بودم...مجبور بودم!
بازم شرمنده


زندگی مبهم صادق هدایت
ساعت20:45---15 بهمن 1391
چونکه ما تاریخمان برباد رفت...

هستی و فرهنگمان بر خاک رفت

کاوه و آرش همانجا خاک شد

پهلوان کشورم عباس شد

جای کوروش را علی آمد گرفت

کل آن آتشکده آتش گرفت

رستم وسهرابها گم میکنیم

تازی ناموس خود بت میکنیم

نقش رستم,تخت جمشید خاک شد

کربلا و کاظمین آباد شد

رسم زرتشت را اگر دانی که چیست

عید ما جشن غدیر و فطر نیست

ای عزیزان جملگی همت کنیم

سنت اعراب خاکستر کنیم*


کورش کبیر: در دنیا از سه آهنگ می هرااااااسم: 1.صدای کودکی از بی مادری 2.صدای عاشقی از جدایی 3.صدای مجرمی از بی گناهــــی ....!!!


باران
ساعت20:34---15 بهمن 1391

عجب وبلاگ خوشگلی داری مثل سایت می مونه بیا با هم تبادل آدرس داشته باشیم یه سری به صفحه تبادل آدرس من بزن خداییش بیا ضرر نداره لااقل برای گذاشتن این نظر بیا
منتظرتم



اسما
ساعت20:34---15 بهمن 1391
درود بر شما و همسر گرامیتان.
من هم تمام این نوشته های زیبا را از خداوند، عملاً برای شما زوج خوب، خواستارم


دختر لوکس بلاگی
ساعت20:08---15 بهمن 1391

سلام وبلاگ با کیفیتی داری راستی این روز ها همه ی وبلاگ نویسان وبلاگشون تو این سایت معرفی می کنند شما معرفی کردی؟ اگه نکردی بیا وبلاگتو معرفی کن ضرر نداره



دختر لوکس بلاگی
ساعت20:06---15 بهمن 1391
سلام وبلاگ با کیفیتی داری راستی این روز ها همه ی وبلاگ نویسان وبلاگشون تو این سایت معرفی می کنند شما معرفی کردی؟ اگه نکردی بیا وبلاگتو معرفی کن ضرر نداره



shakiba
ساعت20:05---15 بهمن 1391
مر30 یا30 .
منم همه همین آرزوهای خوبو واسه تو
می خوام از خدا.
خیلی گلی


غزال
ساعت10:23---15 بهمن 1391
عزیزمممممممممم
مرررسی که انقدر خوبی. خوشحالم که دوست دلگرم کننده و خوبی مثل تو دارم.
منم برات بهترین ها رو آرزو دارم


هانیه
ساعت0:35---15 بهمن 1391
اره واقعا زیباست یاسی
ممنون
ما هم همینطور بهترینها رو واستون ارزو داریم


♥...گل پسر...♥
ساعت0:19---15 بهمن 1391
نا امیدی

مه غلیظی است در گردنه های زندگی

برای رسیدن به مقصد

باید چراغ ها رو روشن کرد



یاعلی

روچشمم
باشه اینجوری بهتره، پس با چراغ روشن بری حتماً...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 15 / 11 / 1391برچسب:دعای صمیمانه,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس