ویتامین‌ها و سلامت پوست(2)

 

ویتامین ب کمپلکس ( B Complex )

 

   این ویتامین در مواد غذایی مانند آرد جو، برنج، تخم مرغ و موز و .... یافت می شود. ویتامین ب کمپلکس، حاوی بیوتن می‌باشد.

 

   کمبود وبتامین ب کمپلکس، در رژیم غذایی، باعث ریزش مو می‌شود.

 

  کرم‌های موضعی و پمادهای ساخته شده با ویتامین‌های گروه ب، می‌توانند سلول‌ها را هیدرات کرده و درخششی خاص به پوست بدهند؛

 

  هم‌چنین پژوهش‌ها، نشان داده که استفاده از این کرم‌ها، خاصیت ضدالتهابی نیز دارد. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بیوتن ماده شکل دهنده ناخن‌ها، پوست و سلول‌های مو است.

 

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز



نظرات شما عزیزان:

ش
ساعت14:38---1 اسفند 1391
خطی کشید روی تمام سوال ها
تعریف ها معادله ها احتمال ها

خطی کشید روی تساوی عقل و عشق
خطی دگر به قائده ها و مثال ها

خطی دگر کشید به قانون خویشتن
قانون لحظه ها و زمان ها و سال ها

از خود کشید دست و به خود نیز خط کشید
خطی به روی دفتر خط ها و خال ها

خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد
با عشق ممکن است تمام محال ها

سلام کجایی؟کم پیدایی؟امیدوارم هرجا هستی شاد و سلامت باشی


پیچک عشق(ایزدی)
ساعت7:19---1 اسفند 1391
وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!


هانیه
ساعت17:20---30 بهمن 1391


♥...گل پسر...♥
ساعت13:48---30 بهمن 1391
سلام....
مرسی از همه ی محبت هاتون


♥...گل پسر...♥
ساعت22:25---29 بهمن 1391
سلام اجی

عرض خاصی ندارم جز ارزوی سلامتی برای شما


ش
ساعت16:39---29 بهمن 1391
در اوج آسمان به دنبال تو ، هر جا میروی باز هم یکی هست به دنبال تو
تویی که در قلب منی و منی که همیشه فدای توام
دیگر به دنبال بهترین ها نیستم ، من شیفته آن خوبی های توام


ایزدمهر(ایزدی)
ساعت7:51---29 بهمن 1391
ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم؛نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست؟من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم!

جوجو
ساعت0:21---29 بهمن 1391
راستی یاس عزیزم، قالب جدیدت مبارک باشه

جوجو
ساعت0:20---29 بهمن 1391
وای که اون تخم مرغای بالایی و موزای پایینی چنقده ناناسن

سارا یک وب گرد تنها
ساعت23:29---28 بهمن 1391
من یک وبگرد تنهام یه سایت دارم پر از وبلاگ نویس تو هم وبلاگ خوبی داری بیا وبلاگت را تو سایت من معرفی کن

اسما
ساعت22:00---28 بهمن 1391
عالی بووود. اوخ جون من که صبح، ظهر، شبم گاهی برنج می خورم اما خوش به حالم که اصلا چاق نمیشم!!!
موز اما کمتر میخورم چون صورتم ، می‌جوشه!!!!!!!!!!!!!
مر30 یا30 از این مطلب


هانیه
ساعت17:59---28 بهمن 1391
میگم یاسی آمپولهای وحشتناک ( B Complex )
هم هست
من با دیدنشون اینطوری میشم


نیلوفرآبی
ساعت16:56---28 بهمن 1391


ش
ساعت13:09---28 بهمن 1391
من سه دوست دارم...
خورشید و ماه و تو...
خورشید برای روزهایم...
ماه برای شب هایم...
و تو برای همیشه...


مریم
ساعت21:32---27 بهمن 1391
سلام خداییش وبلاگت خوبه بیا با منم تبادل لینک کن مرسی اگه بیایی

مرسی

مریم


shakiba
ساعت21:31---27 بهمن 1391
جالب بود و مفید.
خوبه که من موز دوس دارم، خدارو شکر
این موزای آخر صفحه هم خیلی جالبن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 / 11 / 1391برچسب:سلامت پوست,ویتامین‌ب, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس