اصلی ترین راز ریزش مو

     ریزش مو از سن ۲۰ سالگی شروع می شود و با مصرف قرص هایی که از ترشح هورمون ها جلوگیری می کند و موجب غیر فعال شدن آن می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند.

    متخصصان در مورد درمان ریزش مو معتقدند : با گرفتن پلاسما و جداسازی پلاکت ها از خون فرد این فرآورده ها را به قسمتی از مو که دچار ریزش تزریق می کنند و این عمل موجب می شود نقطه آسیب دیده ترمیم شود و مصرف داروهایی مانند منوکسیدل که به صورت موضعی مصرف می شود موجب درمان ریزش مو می شود.

    ریزش مو بیشتر در آقایان به علت هورمون های مردانه، استفاده از شامپوهای متنوع، خشک کردن های بیش از اندازه (با استفاده از سشوار و اتوی مو) و رنگ کردن است و علت تغییر رنگ مو به علت عواملی مانند سن، وراثت، استرس که موجب از بین رفتن رنگدانه های مو می شود و سفیدی مو را به همراه دارد که معمولاً این موهای سفیدی مقاومت بیشتری دارند و کمتر دچار ریزش می شوند.

   هم چنین متخصصان پوست و مو تأکید می کنند: درمان ریزش مو تا زمانی نتیجه بخش است که مصرف داروها قطـــع نشود چون با قطع دارو ریزش مو دوباره شروع می شود.(س:الف)

نایت اسکین


نظرات شما عزیزان:

سحز
ساعت18:22---9 ارديبهشت 1391
الهی که همیشه شاد باشی چون بسیار شادم کردی.
الهی که همیشه شب و روزت، روشن و رویایی شه.......
خسته شدم از بس که توی هر وبی رفتم ، غمگین شدم برگشتم از حال و هوای دلگیرش فقط یاد غم و غصه هات می افتی و ............
موفق باشی عزیزم


shakiba
ساعت13:30---9 ارديبهشت 1391
مطلب علمی و مفیدی بود . ممنون
اما فکر کنم از من دیگه گذشته باشه .. چون منم تا کچلیم چیزی نمونده


الف
ساعت14:13---8 ارديبهشت 1391
منم که مثل هانیه خانم کچل شدم رفت دیگه .... راست می گه ها ما اصلا مگه می دونیم استرس چیست؟؟؟

masoud
ساعت10:38---8 ارديبهشت 1391
الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری

دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری.

ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار

و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .

آمین



هانیه
ساعت2:59---8 ارديبهشت 1391
استرس؟اصلا ما ایرانیها میدونیم استرس چیه؟با کدوم\"س\" مینویسنش؟@} ;-

هانیه
ساعت2:53---8 ارديبهشت 1391
ما که کچل شدیم رفت.این از ما..

مریم
ساعت0:14---8 ارديبهشت 1391
ای ول داره والا یاسی خانم . وب خوبی با مطالب عالی داری . دستت درد نکنه خانم با وجود مشغله هایی که داری خوب مدیریتی داری والا. استفاده می کنیم

موفق باشید مانند همیشه دوست منپاسخ: ممنونم از اظهار لطفت . بازم بیا . نظر هم یادت نره عزیزم


ا
ساعت11:50---7 ارديبهشت 1391
سشوار چیز خوبی نیست !!! من که اصلا این کارو نمی کنم حتی اگه مجبور شم . یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟ می برنت زیر سشوار و می گن حرف نباشه !!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس