میلاد با سعادت حضرت علی(ع)

سرچـشمه ی عشق با علی آمده است

گل کرده بهشت تا علی آمده است

 

میلاد امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف

والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر تمامی طرفداران عدالت و آزادی مبـــارک باد . . . .

عکس مذهبی...میلاد امام علی (ع)



نظرات شما عزیزان:

RAMIN
ساعت0:17---18 خرداد 1391

ما نسل بوسه هاي خياباني هستيم

نسل خوابيدن با اس ام اس

نسل درد دل با غريبه هاي مجازي

نسل غيرت روي خواهر، روشنفكري روي دختر همسايه

نسل لايك و پوك از روي غرض

نسل كادو هاي يواشكي

نسل خونه خالي و دعوت شام

نسل صف و دعوا

نسل تف وسط پياده رو

نسل هل توي مترو

نسل مانتوهاي تنگ

نسل شينيون زير روسري

نسل شرت play boy هنگام سجده

نسل كارگران پير مو رنگ كرده براي جواني و پيشنهاد كار

نسل شارژهاي اينترنتي

نسل copy, paste

نسل جمله هاي كوروش و دكتر

نسل فتوشاپ

نسل دفاع از فاحشه ها

نسل ترس از رقص نور ماشين پليس

نسل تايپ مهم ترين حرف هاي زندگي

نسل سوخته، نسل من، نسل تو!!!



پریسا
ساعت11:17---17 خرداد 1391
من شمارو لینک کردم توی لینک رایگانم چون تو بلاگفا نمیشد

shakiba
ساعت0:41---16 خرداد 1391
be man ke kheyhi khosh gozasht

kash hamishe eed bood


غزال
ساعت0:21---16 خرداد 1391
نیــــــــستیـــــــم

به دنیا می آییم
عکس ِ یک نفره می گیریم

بزرگ می شویم
عکس ِ دو نفره می گیریم

پیر می شویم
عکس ِ یک نفره می گیریم

و بعد دوباره باز نیـــستیـــم

(حسین پناهی)


ابوالفضل
ساعت11:43---15 خرداد 1391
من نیز هم به خودم و هم به تموم مردهای ایرونی ، این روز بزرگو تبریک می گم

masoud
ساعت22:31---14 خرداد 1391
هرجا که هستی گوشه ای از دلت آرامش باشد و گوشه ای دیگر شادی

هرچند کوچک...


farzaneh
ساعت7:43---14 خرداد 1391
سلام یاس مهربونم من هم این روز بزرگ رو به تمام مردان بزرگ و کسانیکه بوی مردانگی در وجودشان هست تبریک میگم

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت22:37---13 خرداد 1391
باید یه قالب برای سایت کلبه طراحی کنم انجمن سایت هم نصب نمیشه ...

تازه شما میتوانید مدیر ارشد انجمن بخش ارایش و زیبایی باشید راه اندازی سایت به راحتی وبلاگ نیست.

این ادرس سایت:

daftare-eshgh.in

البته هنوز اماده نشده
3پاس از لطف بی نهایتتان. منتظر آن روز هستم


سمانه
ساعت22:36---13 خرداد 1391
من هم این میلاد خجسته را تبریک می گویم و برای تمامی پدران گرامی نیز آرزوی سلامتی و تندرستی دارم به ویژه پدر گل خودم

طلوع عشق
ساعت19:50---13 خرداد 1391

آفتاب که میتابد،پرنده که میخواندونسیم که می وزدباخودم میگویم حتماحال شماخوب است که جهان این همه زیباست...


رضا
ساعت17:43---13 خرداد 1391
روز مرد روز جوانمردی وعدالت بر تمامی پدران مبارک باد به ویژه پدر خوب خودم
امیدوارم همان گونه که گفتید، باشد...


sanaz
ساعت0:07---13 خرداد 1391
manam tabrik migham be babaye golam
& tamome mardaye ironi
kash hameh mesle emam ali bodan


ali
ساعت21:15---12 خرداد 1391
az tahe delam dad mizanam
tabrik tabrik rozam
&
roze tamome mardaye roye zamin


m & t
ساعت20:06---12 خرداد 1391
مرسی از لطفتون

شما هم لینک شدین. باعث خوشحالی ماست


اسما
ساعت18:43---12 خرداد 1391
من هم به سهم خودم این روز بزرگ و خوبو به تمامی آقایان گرامی و پدران عزیز ، تبریک می گویم .
امید که همیشه سلامت باشند در پناه یزدان


شعله
ساعت11:40---12 خرداد 1391
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت ، تنها یک کلمه است

((میگذرد))

پس بهتر که با امید و شادی بگذرد!

Aمیـــــــــــــن یا رب العالمیــــن


رضا
ساعت10:45---12 خرداد 1391
روز پدر بر تمامی پدران مبارک باد و امیدوارم روزی فرا برسد که همه مردم(چه زن چه مرد) بویی از مردانگی حضرت علی(ع) ببرند و دیگر نامردی و بی عدالتی و بی وفایی در دنیا وجود نداشته باشد
با نظر شما جناب رضای گرامی، کاملاً موافقم . من هم آمین می گویم


الف
ساعت0:32---12 خرداد 1391
تولد حضرت امام محمد تقی(ع) نیز مبارک باشد .
راستی مر30 آهنگ...


جمیله
ساعت19:49---11 خرداد 1391
هر چند از این کلمه خیلی خوشم نمیاد اما چاره نیست!!! پیشاپیش
این روز بزرگ مبارک . بهتون خوش بگذره . بد نیست همین جا یادی بکنیم از اون پدرایی که دیگه بین ما نیستند . روحشون شاد و یادشون برقرار


سحر
ساعت19:15---11 خرداد 1391
من هم این روز بزرگ رو پیشاپیش به تمامی طرفداران آزادی و مسلمانان تبریک می گویم و نیز روز پدر را گرامی میدارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 11 / 3 / 1391برچسب:میلاد, حضرت علی, حیدر,عدالت,مردانگی,معرفت, آزادی, عشق, بهشت و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس