روز جـــــــان‌باز

 هر گل خوشبو که گل یاس نیست
هر چه تلألو کند الماس نیست
ماه زیاد اسـت و برادر بسی
هیچ یکی حضرت عبــــاس نیست

روزجان‌باز،یادآورسال‌های آتش به‌جانی شقایق‌ها،گرامی باد




نظرات شما عزیزان:

سمیع
ساعت20:12---9 تير 1391
من این مطلبو 5 ستاره کردم .... ای ول

ramin
ساعت0:29---9 تير 1391
من

سر شار از گفتنم

نه از نوشتن

باید که اینجا روبروی من بنشینی.....


خــدای خورشیـد
ساعت16:52---8 تير 1391
گوشه چشمی ازنگاه خدا برای خوشبختی کافیست،تورا به تمام نگاهش میسپارم.

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت16:51---8 تير 1391
سهم انسان ازهستي به وسعت قلب مهربان اوست...بي شك تمام هستي سهم شماست*

ramin
ساعت16:42---6 تير 1391
هیـــچ وقت عاشـــق متفــــاوت ترین ها نشــــو

چون همـــــین متفاوت ترین آدمـــــها

به متفاوت ترین شـــیوه قلبت را می شـــکنند !


farzaneh
ساعت7:11---6 تير 1391
سلام یاس نازنینم
واقعا زیبا بود
من هم آپم باز بیا


اسما
ساعت23:32---5 تير 1391
به نظر من یاسی جون

تصویری که انتخاب کردی ، گویای همه چیز هستش... انتخاب زیبایی داشتی مثل همیشه......
ممنونم خانمی اما بی‌شک انتخاب راه و عمل این دلاوران ، بسی زیباتر و عالی تر از انتخاب تصویر از سوی من بوده است!!!!


شروین
ساعت23:20---5 تير 1391
تعریف‌ها و مطالبی که دوستان واسه جان‌باز گفته‌اند، بسیار خوبه اما خواستم عالی‌تر بگم هر چی فکر کردم دیدم چیزی برای وصفش ندارم ........... اصلا کارشون در توصیف نمی‌گنجه ............
پس به همون جان‌بـــــــــــــاز قناعت می‌کنم چراکه گویاترین واژه‌ست...


هانیه
ساعت19:27---5 تير 1391
جانباز یعنی قله وارستگی در اوج شکستگی و زیستن بدون دل‌بستگی....

ramin
ساعت16:27---5 تير 1391
امشب براي مرگـــــــ آرزوهایم لباس ســـــــیاه پوشیده ام

کاش امشــــــب کسی براي عرض تسلیتـــــــ به خانه دلـــــم می آمد


shakiba
ساعت0:02---5 تير 1391
ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.

عادله
ساعت23:49---4 تير 1391
چهارم شعبان ،
روز شکفتن گل معطر ابالفضل (ع)

بر شاخسار اهل‏ بیت (ع) مبارک باد


جوجو
ساعت23:17---4 تير 1391
وای یاسی جونم
رفتم و برگشتم فهمیدم آپی
چرا خبر ندادی؟؟؟
چه مطلب خوبی گذاشتی دمت گرم بابا زدی تو سر هر چی روزنامه هستش و ادعای انقلابی بودن دارن و حتی عکس روی روزنامشونو به یاد این روز عزیز، ننداختند با این موضوع!!
چرا؟؟؟؟ نمیدونم!!!!
در ضمن تصویری هم که انتخاب کردی خیلی جالبه واقعا تأثر برانگیزه...
بازم مر30 عزیزم


امیر حسین
ساعت23:09---4 تير 1391
جانباز یعنی قله وارستگی در اوج شکستگی و زیستن بدون دل‌بستگی....


سارا
ساعت22:39---4 تير 1391
چه خوب دوست خوبم که یادی از این شیردلان کردی.
همیشه راهشان جاوید باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 4 / 4 / 1391برچسب:روز جانباز,عباس,شقایق و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس