رسیــــــدگی به‌ ناخن

 داشتن دست‌هایی زیبا، به ویژه برای بانوان، مشروط بر داشتن ناخن هایی زیباست که با چند پیشنهاد ساده در زیر به آن می‌پردازیم: 

   ۱- بهتر است به جای سوهان آهنی، یا بدتر از آن، قیچی که به ناخن ها آسیب می‌زند، از سوهان مقوایی(کاغذی) استفاده کنید.
   ۲- یک بار در هفته، از برس تمیز کننده دست (مانند سنگ پا) استفاده کنید، این کار باعث از بین رفتن خطوط ناخن می شود و ناخن‌هایی که به طور طبیعی درخشان شده اند، را برای تان تضمین می کند. هم‌چنین، با مالیدن روغن های مغذی یا کرم‌های مخصوص دست و ناخن بر روی ناخن ها، مرطوب‌شان کنید.

  ۳- در آخر، با تکه ای از چوب شمشاد(که تقریباً در دسترس همگان است)، پوسته‌های کنده شده و زاید را کنار بزنید تا ناخن‌هایتان رشدی سالم داشته باشند.

لاک زدن

   ـ پیش از لاک زدن، در زیر لاک از لایه ای محافظ (که امروزه در برندهای معروف در بازار موجود است) استفاده کنید؛ در غیر این صورت، ناخن های تان  سست می‌شود  یا رنگ شان به زردی می‌گراید.

   ـ برای پاک کردن لاک، از حلال های ملایم، بدون آستن (خشک کننده) استفاده کنید. بدون توقف و پشت سرهم ناخن های تان را لاک نزنید، بگذارید بین دو بار لاک زدن، چند روز ناخن های تان تنفس کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

گل همیشه عاشق..
ساعت21:58---30 تير 1391
جــــاي خــــالــــي اتـــــ ..

آنــقــــــ ــ ـــدر؛

بزرگــــــ شده !..

که حتي مي شود در آن زندگي کرد !


شعله
ساعت20:51---27 تير 1391


ramin
ساعت0:19---27 تير 1391
حرف را بايد زد



درد را بايد گفت



سخن از مهر من و جور تو نيست















سخن از تو















و متلاشي شدن دوستي است







و عبث بودن پندار سرورآور مهر



kam peydaee
ببخشید کمی گرفتارم


شعله
ساعت22:17---26 تير 1391
سلام خانمی.به به قالب جدید مبارک.واقعا خوش سلیقه ای ! موفق باشی عزیزم.
ممنون گلم. شما نیز هم‌چنین


دل دیوانه ی تنها ... دل تنگ...
ساعت21:25---25 تير 1391




فرشته ها همیشه وجود دارند،امابعضی وقتها چون بال ندارن بهشون میگیم «دوست»تقدیم به فرشته بی بالم که به داشتنش میبالم.




مر30 . منم همچنین اما به جون مامانم ، اسم خواهرم فرشته‌س.....!!!!!!!نه خودم...!!!!!!


هانیه
ساعت19:04---21 تير 1391
نکات مفید مثل همیشه

عاشق تنها
ساعت16:59---20 تير 1391
سلام مر30

شعله
ساعت16:55---20 تير 1391
خدا و انسان و عشق، اینست امانتی که بر دوش من سنگینی می کند....



آرزو
ساعت23:44---19 تير 1391
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد
و رمز جدول چنین بود:
دوستم بدار . . .
مطلب خوبی بود


عاشق تنها
ساعت23:03---19 تير 1391
سلام گلم چطوری
خوف خوفم


نوشا
ساعت22:28---19 تير 1391
اااا..سپاس رو خوندم 3 یاس!!!پیش میاد عیبی نداره اتفاقا اونم جالبه

نوشا
ساعت22:26---19 تير 1391
سلام عزیزکم
آپم
راستی خیلی واسم جالبه که تو هم گل یاس دوست داری


بنیامین
ساعت17:53---19 تير 1391
سلام اجی.ممنونم.توام موفق باشی هرروز بهت سر میزنم.کمک خواستی رو من حساب کن

مرتضی
ساعت22:54---18 تير 1391
مطلب خوبی بود . حتما به خواهرم می گم دقت کنه . چون مخصوصا خیلی اهل لاک زدنه

م صادقی
ساعت21:07---18 تير 1391
مثل همیشه زیبا و مفید مرسی
3پاس از لطف شما


ramin
ساعت17:13---18 تير 1391

در یک لحظه تمام شد
او رفت...
دو کلمه ای که معنای زندگی ام را برای همیشه تغییر داد . . .


عاشق تنها
ساعت14:42---18 تير 1391
سلام آجی یاس گلم من نیستم یا شما کم پیدا شده ای .بهم سر نمی زنی نه به قول شیرازی‌های عزیز: هستم کاکو ولی خستم!!!!!! شوخی کردم . اومدم

بنیامین
ساعت8:52---18 تير 1391
اوه اوه اصلا ح.اسم نبود لینکم کردی اما وب قبلیمو.عکس بازیگرانو اصلاح کن فیلترش کردن اینو لینک کن گلم

بنیامین
ساعت8:50---18 تير 1391
سلام.ممنون از حضورت.مرسی.ممنون میشم لینکم کنی.لینکم کردیبگو بلینکمت.منتظرتم

جوجو
ساعت15:27---17 تير 1391
عالی بود . مرسی از تو یاسی جون

شعله
ساعت10:22---17 تير 1391
من اگر روح پریشان دارم ، من اگر غصه هزاران دارم ، به تن و زندگیم زخم فراوان دارم ، به تو و عشق تو ایمان دارم ...

سلام گلم.ممنون از این اطلاعات مفید. موفق باشی مهربونم




خوشحالم که سلامتی و بازم اومدی به دنیای مجازی


ایــزدمهــــــــر
ساعت7:13---17 تير 1391
از تنهایی به میان مردم می گریزم و از مردم به تنهایی پناه می برم... راست می گفتی نیما: "به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده ی خود را؟"

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس