شب قدر، وقت شناخت قدر خویـــــــش...

                           با این‌که بد سرشتم با توست سرنوشتم  

دانـــــم که در به رویم وا می‏کنی به آهی

ای نازنیـــن نــگارا تغیــــــــــــیر ده قــضا را

 گر تو نمی ‏پسندی تقدیر کن نگاهی ....... 

التماس دعای ویژه

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و                        

   آخرت، توشه شب قدرتان باد.


  

امام علی(ع) در نهج البلاغه می فرمایند:

آرام باش، توکل کن، تفـــکر کن،

سپس آستین‌ها را بالا بزن،

آن‌گـــــــــاه؛

دستان خداوند را می بینی

که زودتر از تو دست به کار شده

است...!!!

(دوستان خوبم، بنا به دلایلی مدت محدودی نمی‌توانم پاسخ‌گوی مـحبت‌های بی‌کران شما عزیزان باشم

امــــــا ... برمــــی‌گردم ... حتــــماً ...!!!)

 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت18:26---27 مرداد 1391
به به
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااام یااااااااااااااااااااااااااسی جوووووووووونم
خیلی جاتون خالی بود
خیر مقدم یاسی
عید شما هم پیشاپیش مبارک
برای شما بهترین ارزوها رو دارم
درضمن اهنگتونم باحال بود
هووووورررررررررررراااااااااا ااااااااااا یااااسی برگشت
منم یه خبر دارم
منتظر باشید بزودی...


عاشق تنها
ساعت17:57---27 مرداد 1391
مدتی بود نبودی کجا تشریف داشتیسلام گفته بودم که کمی گرفتارم ببخشید حالا اومدم . خوشحالم که خوب هستی هموطن

مصطفی
ساعت16:53---27 مرداد 1391
اللهم عجل لولیک الفرج
امروز هم آخرین جمعه ماه رمضان بود و . . .


شعله
ساعت12:58---27 مرداد 1391
خواستنی بودن رازی ندارد.

بدون اینکه در مورد دیگران قضاوت کنی به آنها نگاه کن

دنیا را همانگونه که هست ببین . . .

سلاااااااااااااااام خیرمقدم خوش آمدی گل یاس


yas 
ساعت6:30---27 مرداد 1391

گفت از دوســــــــــــت چه دیــــدی که چنین خرسنـــدی؟
گفتـم از دوســـــــــــت همین بس که ز ما یـــاد کند !
از تمامی عزیزانی که در مدت نبودنم با پیام‌های زیباشون، همراه وبم بودند تشکر بسیار دارم....
زنده باشین و شاد.

جوجو
ساعت23:24---26 مرداد 1391
سنجد شدی یاسی جون ها.......!!!!

ایــزدمهــــــــر
ساعت16:43---25 مرداد 1391
همیشه دوربودن به معنای فراموش کردن نیست،گاهی فرصتیه برای دلتنگ شدن

هانیه
ساعت19:56---24 مرداد 1391
پیشترها عشق زیباروی بود /جاری و آرام مثل جوی بود/آه اما عشقهامان زرد شد/گرمی کاشانه هامن سرد شد/روزهای غرق نیلوفر گذشت/ غصه آمد آب هم از سر گذشت/آه اگر یک لحظه دل یاری کند/قلبهامان هم وفاداری کند/من تمام شب صدایش میکنم /با شقایق آشنایش میکنم/حیف اما قلبهامان خالی است/عشقهامان چون خزان شالی است

شعله
ساعت12:39---24 مرداد 1391
وقتي از كسي كينه‌اي به دل مي‌گيري در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و براي او جايي تعيين كرده‌اي. سعي كن خانه دلت را تنها از دوستان پركني و هرگز گوشه‌اي از آن را در اختيار دشمنان نگذاري


نوشا
ساعت20:50---21 مرداد 1391
یاسی جونــــــــــــــــــــــــم زودی برگرداااااااااااااا
امیدوارم اتفاق بدی نیفته باشه گلکم
دوست دارم


هانیه
ساعت19:46---21 مرداد 1391
هوایت دستان سنگینی داشت ، وقتی به سرم زد فهمیدم !



ramin
ساعت20:07---20 مرداد 1391
خدایا

شب قدر است و قدر شب قدر تو میدانی

به قدر من ننگر، قدر خویش اعطا کن . . .

آمین

بیا پ ن رو هم بخون


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت17:47---19 مرداد 1391
اولين سرمشق زندگى ام فراموش نکردن انسان هايى است که دوست شان دارم.....

هانیه
ساعت3:41---19 مرداد 1391
باشه ولی زود برگردینا
منتظریم
دلمون تنگ میشه


عاشق تنها
ساعت23:51---18 مرداد 1391
سلاممممممممممممممممممممممم

ramin
ساعت23:36---18 مرداد 1391
vafgean mersi azat

ایــزدمهــــــــر
ساعت14:31---18 مرداد 1391

باز دلم يادشما ميكند ياد همان لطف وصفا ميكند اين دل بي كينه هميشه تورا برسر سجاده دعا ميكند گرچه درون دل ماجاي توست باز دلم ياد شما ميكند


masoud
ساعت13:37---18 مرداد 1391
سلام

بی صبرانه منتظر حضور گرم شما

و پست های زیبایتان هستیم

موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 18 / 5 / 1391برچسب:شب قدر, امام علی(ع), دعا, خداوند و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |