عید سعیـد فطر بر تمامی مسلمانان مبــارک

 

 نغمه ریــزید غیاب مه نو آخر شد

باده خرم عیــــد است که در ساغـــر شد   

روز عیـد است، سوی میــکده آیید به شــــــکر

که ببخشنـــــد هر آنکس که در این دفتر شد . . . . .

 

پروردگـــــــــارا؛ 

به ما توفیق ده تا از افـرادی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه خود را در رمـــضان   

از این به بعد هم حفظ کنیم....

 

 

آمیــن یا رب العالمیــن



نظرات شما عزیزان:

م صادقی
ساعت12:47---10 شهريور 1391
سلام یاسی جونم کجایی اجی دیگه سر نمیزنی بابا دلمون برات تنگ میشه بیا منتظرتم



سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

اره بازم منم همون دیوونه همیشگی

فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت

دلم برات تنگ شده بود این نامه رو واست نوشت
چه دل مهربونی..................


سمانه
ساعت23:41---1 شهريور 1391
ببخشید من الان عیدو تبریک می گم...
عیبی داره؟؟؟ خواب نمونده بودم ها!!!!
خوب آخه سفر بودم
امیدوارم همه روزت عید باشه عزیزم


پریسا
ساعت18:54---1 شهريور 1391
خوبین؟
آره عزیزم خوبم امیدوارم تو هم خوب باشی به امیــــــــــــــــد دیدار


ایــزدمهــــــــر
ساعت7:40---1 شهريور 1391
سلام

به احتمال زیاد وبلاگم ...کلبه تنهایی!!!

کلبه ی عشق و احساس..کلبه ی من و تو...

هک شده...

کاملا مشخص بود یه بلایی به سرش میاد.

این مملکت ما چشم دیدن پیشرفت..زیبایی و احساس ما را ندارد...

--------------------------------

منتظر وبلاگ سیاسی طنز من باشید

-----------------------------------------

کلبه من...کلبه تنهایی..... پاسخ: ... جای بسی تأسف!!!...


نوشا
ساعت11:52---31 مرداد 1391
سلام گلم
خوبی؟؟؟
خوشحالم زودی اومدی
مواظب خودت باش


آرزو
ساعت22:33---30 مرداد 1391
عید سعید فطر بر شما و خانواده محترمتان مبارک یاسی جون
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه و بازم امیدوارم که طاعات و عباداتتون مورد قبول خداوند قرار بگیره
خوش باشی عزیزم


shakiba
ساعت22:05---30 مرداد 1391
عیدت مبارک یا30 جونم
خوبی؟
خوش می گذره؟
کنار حرم آقا رفتی ما رو هم یاد کن


MASOUD
ساعت11:22---30 مرداد 1391
سلام ممنون دوست عزیز عید شما هم مبارک

هانیه
ساعت19:17---29 مرداد 1391
سلام
یاسی جونم
عیدتون مبارک.
امیدوارم سالهای سال زنده و سلامت و شاد باشید.آمین


ایــزدمهــــــــر
ساعت14:53---28 مرداد 1391
راه افتادی...قالب عوض میکنی...جالب انگیز

-----------------

پنجره راکه بازمیکنی دلم میایدولب طاقچه نگاه تو مینشیند,میبینی? دلم بی دام ودانه جلد نگاهت شده است
یاسی یه دیگه...


جوجو
ساعت12:53---28 مرداد 1391
راستی یادم رفت بگم عید شما هم مبارک
عزیزم.
امیدوارم عباداتت مورد پسند خداوند قرار گرفته باشه
تعطیلات بهت خوش بگذره گلم


جوجو
ساعت12:51---28 مرداد 1391
به به دلم وا شد یاسی جون
چه آهنگ خوبی گذاشتی ، لباس وبتم که فیروزه‌ای شده و زیبا
مر30مر30مر30 از تو دوست خوب


عاشق تنها
ساعت17:56---27 مرداد 1391
سلام خوبی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 26 / 5 / 1391برچسب:عید فطر, مبارک, مسلمانان, رمضان, شادباش و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس