ماســـکی برای برطرف کردن جوش‌ها

  یک قاشق گل خطمی و یک قاشق گل بابونه را با یک لیوان آب بجوشانید و از صافی رد کنید و یک تکه پنبه را در آن خیس کرده و کاملاً صورت تمیز را با این ماسک آغشته کنید .

   در نهایت صورتتان را پس از بیست دقیقه با آب ولرم به طور کامل شست‌و‌شو نمایید. آن وقت تفاوت را در چهره خود ملاحظه کنید.

توجه: این ماسک هم برای آقایان و هم برای خانم‌هایی که صورتشان جوش‌ دارد، مناسب است.

 



نظرات شما عزیزان:

بنیامین
ساعت14:35---2 شهريور 1391
سلام عزیزم.خوبی؟من اپم.بدوووووووووووووو

سمانه
ساعت23:39---1 شهريور 1391
وای ممنونم یاسی جون
راستی روزهای عید بهتون خوش گذشت
ببخشید من سفر بودم نتونستم زودتر بهتون تبریک بگم
انشاءالله که عبادت هاتون مورد قبول خدا قرار بگیره.
بازم از این پست ازتون تشکر می کنم و منتظر ماسک‌های بعدی می مونم


shakiba
ساعت22:23---30 مرداد 1391
ممنونم یاسی جون

این ماسکو امتحان کردم دیروز و الان احساس خوبی دارم. با وجود این که قبلا هم ماسک برای پوست های چرب گذاشته بودی اما اگه میشه یک ماسک دیگه هم مناسب این مدل پوستها بگذار .

ممنون می شم دوست خوبم و منتظر میمونمدر اولین فرصت این کارو می کنم و خوشحالم از این که این ماسکها رو امتحان می کنی و خوب بودند واست عزیزم


جوجو
ساعت22:08---30 مرداد 1391
چه خوب
توی اولین فرصتم حتما تهیش می کنم و نتیجشو می گم بهت یاسی جونی
ممنونم ازت
راستی عیدت بازم مبارک دوست خوبم
مشهد رفتی زیارت یاد ما هم بکنی و برامون دعا کنی
ممنونم از لطفت عزیزم


الف
ساعت0:06---30 مرداد 1391
خوبه اما اون وقت این گلها رو از کجا می شه تهیه کرد؟؟؟از عطاری های سطح شهر

هانیه
ساعت19:19---29 مرداد 1391
مرسی یاسی
دوس دارم در اسرع وقت امتحان کنم


shakiba
ساعت14:20---28 مرداد 1391
نمره‌ات 20 یاسی
ممنون. من صورتم هر از گاهی گل بارون می‌شه از بس جوش می‌زنه!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 28 / 5 / 1391برچسب:ماسک, صورت , جوش, گل خطمی, گل بابونه, آب ولرم, شست‌وشو, خانم, آقا و ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس