ماســکی برای پوست‌های چرب

 

   یک عدد سفیده تخم مرغ را خوب بزنید و پس از کف کردن به آن آب نصف لیــموترش را اضافه کنید و هم بزنید و روی تمام پوست صورت خود بمالید، پس از یک ربع، پوستتان را با آب ولرم بشویید.

   سپس چهار قاشق آب پرتقال و یک قاشق آب لیــموترش را خوب مخلوط کنید و به صورت خود بمالید، پس از 15 دقیقه می‌توانید آن را با آب ولرم بشویید.

 

(این مطلبو به درخواست شکیبای عزیز گذاشتم...)



نظرات شما عزیزان:

ساعت7:40---16 شهريور 1391


گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند. چقدر زيباست این لبخندهای بیگاه و چه دوست داشتنی اند اين بعضی ها…
پاسخ:پــــــــــــس: چه زیباست همیشه خندیدنت ...


شعله
ساعت19:03---7 شهريور 1391
خدایا همه تنهایم گذاشتند اما تو با من ماندی بی توجه به خواستن یا نخواستنم و چه زیبا عشق را به من آموختی با تو عشق بازی کردم در خلوت تنهاییم و چه بزرگ شدم در این تنهایی عاشقی...




چه خط‌نگار عاشقی زیبایی...


shakiba
ساعت23:20---3 شهريور 1391
خیلی ممنون یاسی جون
تو خیلی خوبی عزیزم. حتما به موقع اونو امتحان می کنم. اتفاقا خیلی هم ساده‌ست و تقریبا همیشه توی خونه ها پیدا می شه مخصوصا الان که لیمو ترش هم هستش توی بازار . امتحان می کنم و نتیجه رو هم بهت اعلام می کنم.
بازم تشکر


هانیه
ساعت11:45---3 شهريور 1391
یاسی وقت نشد قبلی رو امتحان کنم
هانی تنبل


پریسا
ساعت11:59---2 شهريور 1391
مرسی اسم وبمو عوض کردم قالب های مارگاریت

راستی در مورد اون وبی که گفتم میخواین باشین؟؟؟؟
نفهمیدم چی شد؟؟؟؟ لطفا توضیح بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس